Förra inlägget

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Förra inlägget

Inläggav alfax » mån jan 13, 2003 8:35 pm

Förra inlägget i på denna sida(HOCKEY )var 1 jan... har vi glömt bort det vi är till för eller...O, nej vi ångar vidare med vårt kära Lakers , frågan är bara hur många poäng vinner vi serien med,varför får inte Custemo sina mål antecknade (även om han skiter i det ,enl, sin egen utsago) , varför måste Lindgren ta en Time-out för att väcka spelarna,när kommer Peter Andersson tillbaka ,Ja som ni ser det finns mycket att diskutera på denna tråd.Ock tack Högre makter vi slipper diskutera sådant som alla andras sidor gör , vi måste ta poäng i nästa match , ska vi sparka tränaren , vi har för lite publik , vi får inte igång publiken , vi måste sälja spelare för ekonomin är usel ,O.s.v. Har ni tänkt på alla LAKEJER vad lyckligt lottade vi är .Vi ställer upp och det ska vi göra , allt det andra ordnas för oss.Därför alla Lakejer var tacksamma till dem som gör detta enorma jobb , för att vi kan åka land och rike runt och bara glädjas ...
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav sorren » mån jan 13, 2003 9:55 pm

Mot slutet av började jag fundera om han har blivit erbjuden ett årskort!!??? :? 8)
Heja Heja Heja Växjö, Växjö Lakers är dom bästa!
Användarvisningsbild
sorren
Forumproffs
 
Inlägg: 563
Blev medlem: fre apr 19, 2002 3:03 pm
Ort: Växjö

Inläggav alfax » mån jan 13, 2003 10:15 pm

Det stämmer ,jag har blivit erbjuden att lösa och betala årskort i Växjö Lakers även nästa år.JAG ÄR STOLT!!!!!Sorren du är väl medlem i föreningen också ?
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav sorren » mån jan 13, 2003 10:22 pm

Vad jag menade var att man började ana att du skrev i annat syfte, men jag håller med dig till hundra.
Heja Heja Heja Växjö, Växjö Lakers är dom bästa!
Användarvisningsbild
sorren
Forumproffs
 
Inlägg: 563
Blev medlem: fre apr 19, 2002 3:03 pm
Ort: Växjö

Inläggav GS » tis jan 14, 2003 12:10 am

Ja du Alfax, jag håller med dig om att vi är i en lycklig sits som supporters till ett lag som är stabilt på alla sätt och då även utanför planen.
Det som gläder mig med årets lag är att vi även tar poäng i de matcher där spelet låser sig och när motivationen tryter för spelarna i denna maratonserie.
Minns förra säsongen när vi gick in i kvalserien och med nöd och näppe tog oss vidare till slutkvalet, (tack Tyringe för det), och i slutkvalet så brast det tyvärr på många punkter både på plan och i båset.

När det gäller publiken igår så reflekterade jag över att så länge Lakers låg under så var vi ganska tysta, för att sedan lyfta samtidigt som Laget gjorde det, undrar om ledaren i klacken också sa några väl valda ord när Lindgren tog time-out?
Visst var det ovanligt tyst i gårdagens match ett tag, man hörde mest "hejja di vide"

Men, jag är helt övertygad om att när det sen gäller i kvalet så lyfter både laget och klacken sig ett par snäpp.

Ha de alla hockeytokar
Användarvisningsbild
GS
Forumdemon
 
Inlägg: 1194
Blev medlem: lör jan 11, 2003 9:06 pm
Ort: Växjö

Inläggav buck » tis jan 14, 2003 12:17 am

Med tanke på att PeR manglade sönder trumman rättså tidigt tycker jag att det var rätt bra drag. ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5260
Blev medlem: lör nov 09, 2002 3:46 am
Ort: oped.

Inläggav GS » tis jan 14, 2003 12:31 am

OK,,,Men då borde väl PER fått 5min+ matchstraff för manglingen då :D
Användarvisningsbild
GS
Forumdemon
 
Inlägg: 1194
Blev medlem: lör jan 11, 2003 9:06 pm
Ort: Växjö

Inläggav buck » tis jan 14, 2003 12:48 am

Snarare blivit matchens supporter!!! (jag har lirat trummor i snart 16 år och ALDRIG lyckats spela sönder ett baskaggeskinn!!!) ;D
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5260
Blev medlem: lör nov 09, 2002 3:46 am
Ort: oped.

Inläggav Malul » tis jan 14, 2003 1:50 am

o inte var det det första trumskinnet som rök heller!!;)

härligt att lakersandan håller i sig och breder ut sig,stor eloge till Lakejerna som styr upp publiken!!!

alfax,håller med om det fantastiska intresset är oerhört få förunnade o vi lakejer skall sträcka på oss o andas in o bara njuta!
typ som janne sjöng på 80-talet;vår bästa tid e nu
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7962
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:58 pm
Ort: Växjö Lakers


Återgå till Hockey

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 33 gäster