Jag tror inte killen har sett en enda match

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Jag tror inte killen har sett en enda match

Inläggav Snoken » lör nov 09, 2002 3:48 pm

Sitter med dagens SMP i knät och läser det underhållande uppslaget om Lakers Lakejer och Gröna Brigaden. Mycket kul läsning men sen bläddrar jag sida och kollar den lilla undersökningen där SMP frågar folk på stan vad de tycker om Växjö Lakers.

Killen längst ned till höger säger, "Jag tycker de är väldigt dåliga, värdelösa. De borde träna mer."

Jag ställer mig frågan. Undrar om killen har sett en enda match? Lakers kan inte vara dåliga om man leder tabellen överlägset och har en målskillnad som inte överträffas ens om man slår ihop övriga lags positiva målresultat. VILKEN NOLLA! Fast den provocerande typen ser ju inte ut att vara en idrottsmänniska alls visserligen, så jag kanske inte ska göra sån stor sak av det...men jag är en person som stör mig lätt på klantiga uttalanden av folk med noll koll.

Nu är det väl visserligen så också att de inte har tagit med alla utfrågade personer men kanske skulle lite hårdare marknadsföring inte skada. Jag får nästan känslan av att växjöfolket inte vet vilka Lakers är överhuvudtaget.
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping

Inläggav sorren » lör nov 09, 2002 11:00 pm

Tror han som tyckte att lakers skulle träna mer såg det med lite ironi. Upptäckte faktiskt också att han var lik denna smilie, jämför själva! :D
Heja Heja Heja Växjö, Växjö Lakers är dom bästa!
Användarvisningsbild
sorren
Forumproffs
 
Inlägg: 563
Blev medlem: fre apr 19, 2002 3:03 pm
Ort: Växjö

Inläggav anderzon » sön nov 10, 2002 8:49 pm

Jag tycker mer han påminner om Mr Green... :mrgreen: och det är inte bara för hans utseende som jag tycker synd om honom. För att få ihop så många som inte känner till något om Lakers, måste SMP ha letat länge på stan... eller gick de ner på Kafé RIA???
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav Snoken » sön nov 10, 2002 8:51 pm

Klockrent :D
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping


Återgå till Hockey

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster