Juniorer

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Juniorer

Inläggav bratsson » fre jul 31, 2020 10:20 am

Ja det har gått knackigt de senaste åren och kanske inte rätt tillfälle att lasta in juniorer mitt i allt då....men.... När kommande juniorer inte känner att det finns en chans att få spela A-lagshockey och söker sig vidare så kanske det är dags att rannsaka sig själv som förening?

Måste erkänna jag har dålig koll på juniorsidan men när ska det på allvar ge någon spelare upp till A-laget? Bild

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Juniorer

Inläggav Person » lör aug 01, 2020 12:27 pm

Edmonds är en producerande spelare, och jag tror att han vill spela PP, mycket offensiva zonstarter och viktiga minuter. Det är sällan som spelare från Superelit får den rollen. Ta en spelare som Gunler i Luleå. Större talang, bättre i nuläget men ändå har han haft det kämpigt att få en sådan roll.

Och det här med att unga spelare inte får istid, det fanns ingen förra säsongen som förtjänade det men som inte fick det.

Jag hade gärna sett att Edmonds skrev ett 2-årskontrakt men blev utlånad år 1.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Juniorer

Inläggav bratsson » lör aug 01, 2020 11:09 pm

Ja du tror han tänker så men du vet inte.
Tydligen känner han att han inte kommer få någon chans för att de andra juniorerna innan honom knappt fått det.

Men som du säger, varför inte signa honom och låna ut....
Men det kan vara så mycket mer som man inte känner till så att spekulera ger 0 egentligen och vet inte varför jag startade den här tråden [emoji28][emoji2371]

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm


Återgå till Hockey

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster