Coronahockey

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Coronahockey

Inläggav Person » sön okt 25, 2020 12:10 pm

Åke Unger skriver att flera källor sagt att SHL stänger ligan. Ett lag flyttas upp.

Förstår beslutet men det borde fattats innan säsongen. Som det ser ut nu är ju Malmö och Linköping stora vinnare av detta beslut.
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1838
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Coronahockey

Inläggav Person » sön okt 25, 2020 1:43 pm

Över 20 (!) smittade i LHC... Vilken soppa det börjar bli.
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1838
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Coronahockey

Inläggav vlk » sön okt 25, 2020 3:28 pm

Stäng ligan i år säger jag, eller låt ingen åka ur. Låt ett lag gå upp. Denna säsongen är speciell och så oförutsägbar att det inte känns sportsligt rättvist .


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Coronahockey

Inläggav PutteA » sön okt 25, 2020 6:23 pm

Frågan är ju vad som skett. Känns extremt klumpigt på nått sätt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16437
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Coronahockey

Inläggav Härmapan » sön okt 25, 2020 7:01 pm

PutteA skrev:Frågan är ju vad som skett. Känns extremt klumpigt på nått sätt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ja, det är ju inte utan att man funderar lite över hur det går till i lhc’s omklädningsrum och dusch - när susparna åkt av efter en träning...?
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3302
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Coronahockey

Inläggav vlk » sön okt 25, 2020 7:09 pm

Härmapan skrev:
PutteA skrev:Frågan är ju vad som skett. Känns extremt klumpigt på nått sätt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ja, det är ju inte utan att man funderar lite över hur det går till i lhc’s omklädningsrum och dusch - när susparna åkt av efter en träning...?
Håller inte med riktigt, det sprids blixtsnabbt i en tajt grupp som reser och umgås så gott som dygnet runt. Har några fått det mellan provtagningarna som görs och inte känt symptom så går det fort. Inget konstigt alls.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Coronahockey

Inläggav Härmapan » sön okt 25, 2020 7:25 pm

vlk skrev:
Härmapan skrev:
PutteA skrev:Frågan är ju vad som skett. Känns extremt klumpigt på nått sätt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ja, det är ju inte utan att man funderar lite över hur det går till i lhc’s omklädningsrum och dusch - när susparna åkt av efter en träning...?
Håller inte med riktigt, det sprids blixtsnabbt i en tajt grupp som reser och umgås så gott som dygnet runt. Har några fått det mellan provtagningarna som görs och inte känt symptom så går det fort. Inget konstigt alls.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag skämtade bara...
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3302
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Coronahockey

Inläggav vlk » sön okt 25, 2020 7:45 pm

Härmapan skrev:
vlk skrev:
Härmapan skrev:[quote="PutteA"]Frågan är ju vad som skett. Känns extremt klumpigt på nått sätt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ja, det är ju inte utan att man funderar lite över hur det går till i lhc’s omklädningsrum och dusch - när susparna åkt av efter en träning...?
Håller inte med riktigt, det sprids blixtsnabbt i en tajt grupp som reser och umgås så gott som dygnet runt. Har några fått det mellan provtagningarna som görs och inte känt symptom så går det fort. Inget konstigt alls.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag skämtade bara...[/quote]Det gjorde jag också , låter extremt klantigt av LHC [emoji23]


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Coronahockey

Inläggav Stupet » tis okt 27, 2020 5:46 pm

Bra skämt!! Hur normal är man i huvudet om man skämtar om Covid-19? 24 spelare/ledare som är kopplat till Linköpings A-lag har fått detta vidriga virus. Visa lite jävla respekt!!
Fast ni som skriver kanske inte har förstånd att tänka så långt!
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1973
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Coronahockey

Inläggav vlk » tis okt 27, 2020 6:25 pm

Stupet skrev:Bra skämt!! Hur normal är man i huvudet om man skämtar om Covid-19? 24 spelare/ledare som är kopplat till Linköpings A-lag har fått detta vidriga virus. Visa lite jävla respekt!!
Fast ni som skriver kanske inte har förstånd att tänka så långt!
Lugn nu och andas , allt är inte så allvarligt menat som du verkar vilja få det till


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Coronahockey

Inläggav Härmapan » tis okt 27, 2020 9:28 pm

vlk skrev:
Stupet skrev:Bra skämt!! Hur normal är man i huvudet om man skämtar om Covid-19? 24 spelare/ledare som är kopplat till Linköpings A-lag har fått detta vidriga virus. Visa lite jävla respekt!!
Fast ni som skriver kanske inte har förstånd att tänka så långt!
Lugn nu och andas , allt är inte så allvarligt menat som du verkar vilja få det till


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja jösses...
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3302
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Coronahockey

Inläggav Stupet » ons okt 28, 2020 10:46 pm

Nä ni bara skojar ju! Hahaha. Oj så roligt!
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1973
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Coronahockey

Inläggav Härmapan » tor okt 29, 2020 10:33 am

Stupet skrev:Nä ni bara skojar ju! Hahaha. Oj så roligt!

Man brukar ju kunna skämta om incest, nazism och alzheimers...

Men jag är ledsen att du blev så otroligt kränkt!

Jag kan ju såklart inte tala för VLK - men jag lovar att aldrig mer skämta eller skratta åt något!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3302
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Coronahockey

Inläggav Person » tor okt 29, 2020 10:36 pm

Frölunda, HV71, Färjestad, Örebro och SAIK har 13 matcher spelade efter lördag, Djurgården och Linköping har då endast 8 spelade. Om det kommer liknande utbrott i fortsättningen, hur ska det kunna säkerställas att lag hinner spela klart alla matcher? Djurgården och Linköping har redan 5 matcher att trycka in i kalendern och vad händer ifall något liknande händer mellan omgång 45-50? SHL:s stensäkra protokoll har inte fallit så väl ut, och detta med att stänga serien borde varit på bordet hos förbundet innan serien startade. Om det inte redan var en parodi så börjar det bli en nu.
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1838
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Coronahockey

Inläggav vlk » tor okt 29, 2020 10:41 pm

Person skrev:Frölunda, HV71, Färjestad, Örebro och SAIK har 13 matcher spelade efter lördag, Djurgården och Linköping har då endast 8 spelade. Om det kommer liknande utbrott i fortsättningen, hur ska det kunna säkerställas att lag hinner spela klart alla matcher? Djurgården och Linköping har redan 5 matcher att trycka in i kalendern och vad händer ifall något liknande händer mellan omgång 45-50? SHL:s stensäkra protokoll har inte fallit så väl ut, och detta med att stänga serien borde varit på bordet hos förbundet innan serien startade. Om det inte redan var en parodi så börjar det bli en nu.
Det kommer inte att fungera detta känns det som om vi ska få det sportsligt


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Coronahockey

Inläggav bratsson » fre okt 30, 2020 12:18 am

Person skrev:Frölunda, HV71, Färjestad, Örebro och SAIK har 13 matcher spelade efter lördag, Djurgården och Linköping har då endast 8 spelade. Om det kommer liknande utbrott i fortsättningen, hur ska det kunna säkerställas att lag hinner spela klart alla matcher? Djurgården och Linköping har redan 5 matcher att trycka in i kalendern och vad händer ifall något liknande händer mellan omgång 45-50? SHL:s stensäkra protokoll har inte fallit så väl ut, och detta med att stänga serien borde varit på bordet hos förbundet innan serien startade. Om det inte redan var en parodi så börjar det bli en nu.
Enligt Putte orkar hockeyspelare spela 2 matcher på 2 dagar så det e lugnt [emoji106]
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3931
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Coronahockey

Inläggav PutteA » fre okt 30, 2020 12:26 am

bratsson skrev:
Person skrev:Frölunda, HV71, Färjestad, Örebro och SAIK har 13 matcher spelade efter lördag, Djurgården och Linköping har då endast 8 spelade. Om det kommer liknande utbrott i fortsättningen, hur ska det kunna säkerställas att lag hinner spela klart alla matcher? Djurgården och Linköping har redan 5 matcher att trycka in i kalendern och vad händer ifall något liknande händer mellan omgång 45-50? SHL:s stensäkra protokoll har inte fallit så väl ut, och detta med att stänga serien borde varit på bordet hos förbundet innan serien startade. Om det inte redan var en parodi så börjar det bli en nu.
Enligt Putte orkar hockeyspelare spela 2 matcher på 2 dagar så det e lugnt [emoji106]


[emoji23] [emoji23][emoji23] [emoji106][emoji106][emoji1783][emoji41]


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16437
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Coronahockey

Inläggav PutteA » fre okt 30, 2020 12:29 am

Person skrev:Frölunda, HV71, Färjestad, Örebro och SAIK har 13 matcher spelade efter lördag, Djurgården och Linköping har då endast 8 spelade. Om det kommer liknande utbrott i fortsättningen, hur ska det kunna säkerställas att lag hinner spela klart alla matcher? Djurgården och Linköping har redan 5 matcher att trycka in i kalendern och vad händer ifall något liknande händer mellan omgång 45-50? SHL:s stensäkra protokoll har inte fallit så väl ut, och detta med att stänga serien borde varit på bordet hos förbundet innan serien startade. Om det inte redan var en parodi så börjar det bli en nu.


Om OM fick härja fritt så skulle vi nog likväl kunna lägga oss ner och bara dö ut.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16437
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Coronahockey

Inläggav Svartvadet » fre okt 30, 2020 1:20 am

Tycker dock det är lite... jag vet inte. Höll på att skriva "ironiskt", men det är inte passande ordval här.

Corona är, vad Corona är.
SHL-spelarna visar just nu hur ofarlig smittan är. Ingen kommer dö, inte en endaste av dem. Precis som resterande 99% utav samhället - du blir sjuk i en influensa. Tänk om vi bara lät den löpa fritt, låta alla riskgrupper ha utegångsförbud, sedan har vi en flockimmunitet.

"Men vad säger du?! Folk utan risker, som är unga, kan också dö!!!" - Japp, men det händer med vanliga influensor också. Tyvärr. Liksom vanlig influensa - det kommer inte finnas vaccin. Tyvärr. Tror aldrig vi kommer hitta det.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6422
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Coronahockey

Inläggav Towen » fre okt 30, 2020 5:40 am

Är du inte lite väl dystopisk nu Svartis..? Enligt din kulram ovan kommer ju ganska precis 100.000 svenskar att dö, haha.

Ca nio till tolv vaccin-kandidater ligger i fas 3. Men vi vet inte förrän vi vet. Sedan lär det ju dröja innan lejonparten av befolkningen dopats.

Men Trump hävdade ju i senaste valdebatten att det finns vaccin färdigt "inom några dagar".. så man vet aldrig. 'Trumpen' har väl aldrig haft fel? 8) 8)
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1629
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Coronahockey

Inläggav vlk » fre okt 30, 2020 9:13 am

Towen skrev:Är du inte lite väl dystopisk nu Svartis..? Enligt din kulram ovan kommer ju ganska precis 100.000 svenskar att dö, haha.

Ca nio till tolv vaccin-kandidater ligger i fas 3. Men vi vet inte förrän vi vet. Sedan lär det ju dröja innan lejonparten av befolkningen dopats.

Men Trump hävdade ju i senaste valdebatten att det finns vaccin färdigt "inom några dagar".. så man vet aldrig. 'Trumpen' har väl aldrig haft fel? 8) 8)
Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Coronahockey

Inläggav Svartvadet » fre okt 30, 2020 11:40 am

Nej, jag är fullt allvarlig med att jag inte tror att det kommer eskalera i dödstal.

Kanske låter skitdumt - jag vet. Dock kvarstår faktum:

Utav 121.000 bekräftade fall, så har 4,8% avlidit.
Dödligheten bland människor under 70 år ligger på 0,1%.

Iom att vi pratar bekräftade fall så kan vi också leka med tanken att siffran är betydligt högre. Säg att alla dessa 121.000 bekräftade är under 70 år. Då skulle dödstalet bland dessa ligga på 121 personer.

Varje år dör det, iaf enl Google, 685 personer i säsongsinfluensa. Ganska jämförbart?

"Men vadå? 1 miljon av 45 har ju dött Globalt?!" - japp. Vi har betalt hög skatt för att ha sjukvård etc. Så är det inte Globalt. USA, som är rikast, där dör alla som har dålig hälsa och ingen sjukvård. Kolla Trump t.ex, han tog ju Covid-19 med en klackspark och då är han 74 år...

Men, tyvärr pratar jag bara i siffror nu. Jag har full respekt för människor är rädda, men jag vägrar tro på att detta är värre än böldpesten tills någon kan bevisa det. Nu förstör vi flera flera år framåt, istället för att bara låta det löpa lite mer fritt och ge alla över 70 utegångsförbud. Väldigt naivt, men jag tror du/ni förstår min poäng.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6422
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Coronahockey

Inläggav PutteA » fre okt 30, 2020 3:03 pm

Svartvadet skrev:Nej, jag är fullt allvarlig med att jag inte tror att det kommer eskalera i dödstal.

Kanske låter skitdumt - jag vet. Dock kvarstår faktum:

Utav 121.000 bekräftade fall, så har 4,8% avlidit.
Dödligheten bland människor under 70 år ligger på 0,1%.

Iom att vi pratar bekräftade fall så kan vi också leka med tanken att siffran är betydligt högre. Säg att alla dessa 121.000 bekräftade är under 70 år. Då skulle dödstalet bland dessa ligga på 121 personer.

Varje år dör det, iaf enl Google, 685 personer i säsongsinfluensa. Ganska jämförbart?

"Men vadå? 1 miljon av 45 har ju dött Globalt?!" - japp. Vi har betalt hög skatt för att ha sjukvård etc. Så är det inte Globalt. USA, som är rikast, där dör alla som har dålig hälsa och ingen sjukvård. Kolla Trump t.ex, han tog ju Covid-19 med en klackspark och då är han 74 år...

Men, tyvärr pratar jag bara i siffror nu. Jag har full respekt för människor är rädda, men jag vägrar tro på att detta är värre än böldpesten tills någon kan bevisa det. Nu förstör vi flera flera år framåt, istället för att bara låta det löpa lite mer fritt och ge alla över 70 utegångsförbud. Väldigt naivt, men jag tror du/ni förstår min poäng.


Jag är helt på din linje! Rätt eller fel kommer framtiden troligtvis visa.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16437
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Coronahockey

Inläggav Varanen » lör okt 31, 2020 1:35 pm

Nu har ju inte alla en 24 timmars fullfunktionell akutsjukvårdsenhet i hemmet likt Trump har. Dessutom fick han experimentell vård. Så pass allvarligt såg man på hans hälsotillstånd.

Jag tror inte man ska dra alltför långtgående slutsatser av en sjukdoms farlighet på hur USAs president klarar den.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14039
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Coronahockey

Inläggav Härmapan » lör okt 31, 2020 2:07 pm

Ytterst tveksamt om Trump var smittad...?

Han kom ut på andra sidan efter 3 dagar och säger ”Titta på mig - man kan besegra smittan med American spirit och världens bästa sjukvård - inget att vara orolig för”...

Hoppas att han får den på riktigt!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3302
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Coronahockey

Inläggav bnils » ons nov 11, 2020 4:59 pm

Första coronafallet hos lakers. En positiv resten negativa. Antar det är a-laget, enligt smp.
bnils
Forumentusiast
 
Inlägg: 360
Blev medlem: ons mar 05, 2014 1:08 pm
Ort: Furuby

Re: Coronahockey

Inläggav vlk » ons nov 11, 2020 5:12 pm

Härmapan skrev:Ytterst tveksamt om Trump var smittad...?

Han kom ut på andra sidan efter 3 dagar och säger ”Titta på mig - man kan besegra smittan med American spirit och världens bästa sjukvård - inget att vara orolig för”...

Hoppas att han får den på riktigt!


Jag har det just nu, och kan säga att det är ett helvete rent ut sagt. Nu slår det visserligen olika men jag tror som du. Han var inte sjuk. Det var en del av valkampanjen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Coronahockey

Inläggav Svartvadet » ons nov 11, 2020 8:15 pm

Jag har också haft det.

Känns lite mer som en rejäl förkylning, men med addition av värk i muskler och leder samt ögon.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6422
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Coronahockey

Inläggav vlk » ons nov 11, 2020 8:30 pm

Svartvadet skrev:Jag har också haft det.

Känns lite mer som en rejäl förkylning, men med addition av värk i muskler och leder samt ögon.


Det slår väldigt olika, min fru hade inte feber vid något tillfälle då hon hade jag. Jag har feber hela tiden.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Coronahockey

Inläggav Svartvadet » mån nov 16, 2020 4:07 pm

Noll publik tillåtet nu igen då.

Detta kommer inte sluta väl för idrotten, kommer haverera helt.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6422
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Coronahockey

Inläggav vlk » mån nov 16, 2020 4:26 pm

Det finns bara en lösning, att staten subventionerar och betalar ut enorma bidrag.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Coronahockey

Inläggav MalZon » mån nov 16, 2020 4:47 pm

Fast det är väl offentliga sammankomster som gäller för 8?
MalZon
Forumentusiast
 
Inlägg: 386
Blev medlem: sön dec 02, 2012 3:45 pm

Re: Coronahockey

Inläggav vlk » mån nov 16, 2020 5:12 pm

MalZon skrev:Fast det är väl offentliga sammankomster som gäller för 8?


Ja, rent lagtekniskt. Dock sade han i en bisats att han hoppas det blir så även privat .


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Coronahockey

Inläggav Towen » mån nov 16, 2020 5:33 pm

Kan mycket väl vara så att TRUMP mörkade COVID, men det skulle kräva en duktig dos 'medkonspiratörer' - tveksamt men möjligt. Angående Donald's tillfrisknande får man inte glömma att han behandlades med 8 gram Regeneron REGN-COV2, en experimentell cocktail av syntetiska antikroppar. Vid tillfället hade mindre än tio personer i världen fått den - och ingen i så hög dos. Den är varken godkänd eller uppskalad än.

Ni som är/ känner er sjuka - hang in there, styrkekramar!
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1629
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Coronahockey

Inläggav PutteA » mån nov 16, 2020 6:00 pm

Elitidrotten är undantagen regeln om 8 pers. Fortfarande gäller 300 sittande, men de flesta har gått tillbaka till 50.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16437
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

FöregåendeNästa

Återgå till Hockey

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster