HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

JA
30
67%
NEJ
15
33%
 
Antal röster : 45

HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Kloker » tor okt 25, 2012 10:16 pm

Henrik Evertsson - vad ska man säga? Man kan misslyckas med EN kanske TVÅ nya spelare. Men att bygga ett lag så fel med sådana enorma ekonomiska resurser som Målvaktstränaren har haft till sitt förfogande inför denna säsongen är pinsamt.

Jag anser att HENRIK EVERTSSON har misslyckats kapitalt.

Vad tycker DU?
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav ratscore » tor okt 25, 2012 10:27 pm

Tycker att man har börjat märka en förändring redan och det tror jag beror mycket på tränarbytet. Janne i all ära, men hockeyn som VLH spelade mot Linköping diggar jag stenhårt. Tror att det är för tidigt att döma ut lagbygget ännu, tror att det finns mycket att hämta ur det som redan finns.
Thats Mr. Ratscore to you..!
Användarvisningsbild
ratscore
Forumproffs
 
Inlägg: 790
Blev medlem: mån mar 30, 2009 12:42 pm
Ort: weXio

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Räven » tor okt 25, 2012 10:51 pm

Jag tycker att man så här långt misslyckats med sammansättningen av spelare. Det är jag/vi inte ensamma om att tycka, för i stort sett hela hockeysverige anser att materialet inte räcker.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Anders83 » fre okt 26, 2012 3:14 pm

För tidigt att säga blir mitt svar såhär långt och det kanske är fegt att välja det alternativet kan man tycka men som det ser ut nu har vi inte ett överdrivet glapp upp till slutspel samt att det är sjukt långt kvar av säsongen.

Förstärkningar som kanske trillar in osv så är det rätt att döma misslyckande redan ?

Som jag ser det börjar pusselbitarna falla på plats och vi skapar ändå offensiva möjligheter sett till förra matchen men puckarna vill inte in .

Hittar man en partner till Rosén som kan skapa kemi samt en ny länk till firma Rassmussen Vampola så har vi 2 mördarlinor offensivt .

Backsidan skulle jag vilja se förstärkning på samt en ny back upp och det borde inte vara en omöjlig uppgift OM KAPITALET tillåter.

För tidigt att döma anser jag och hänvisar till Lex Lundbohm för att peta Volvon i ögat en aning :wink:
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Kloker » fre okt 26, 2012 6:14 pm

För tidigt att bedöma? Det är ju fram till dags datum som bedömningen skall göras. Så med andra ord så anser du att synkandet bland de hitskeppade spelarna hittills har varit till full belåtenhet? Har du kikat på tabellen? På antalet gjorda mål? På antalet insläppta mål? Henrik Evertsson har verkligen gjort ett kanonjobb!

Märkligt.

:ajaj:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Klonis » fre okt 26, 2012 7:11 pm

Återkom efter 55 omg så ska vi se om han fixat sitt mission
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
 
Inlägg: 15079
Blev medlem: lör okt 19, 2002 6:52 pm
Ort: Landet

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Svartvadet » fre okt 26, 2012 7:12 pm

Kloker: Jag tror att samtliga är överens om att Evertssons lagbygge är alldeles för dåligt, men som sportchef så sitter man väldigt säkert i sin bunker innan säsongen är över. Därför spyr inte alla andra galla över honom - än.

Jag håller med i det mesta du skriver kring detta, men Evertssons arbete kommer att utvärderas när säsongen är över. Ännu en anledning kan vara att man sparkar inte sin sportchef mitt under pågående säsong...

Så länge vi har en uppåtgående kurva i spelet så kan vi väl sitta stilla i båten? Visst, förlusten mot LHC borde ha varit en vinst, men 32-9 i skott talar i alla fall om att vi körde över dem på många plan!

Vem vet, när säsongen är över kanske vi har nått en topp-8(!)
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Mickeman » fre okt 26, 2012 10:25 pm

Kloker skrev:Henrik Evertsson - vad ska man säga? Man kan misslyckas med EN kanske TVÅ nya spelare. Men att bygga ett lag så fel med sådana enorma ekonomiska resurser som Målvaktstränaren har haft till sitt förfogande inför denna säsongen är pinsamt.

Jag anser att HENRIK EVERTSSON har misslyckats kapitalt.

Vad tycker DU?

Jag tycker att du har misslyckats med den här meningslösa tråden :bash:
Mickeman
Forumamatör
 
Inlägg: 33
Blev medlem: mån okt 04, 2004 7:51 pm

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Räven » fre okt 26, 2012 11:11 pm

Jag kan hosta till med följande, klarar vi ett nytt ES-kontrakt, vilket jag ser som otroligt svårt just när jag skriver det, men om vi ändå gör det, så har vi inte Evertsson som sportchef nästa år.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav friberg » lör okt 27, 2012 10:51 am

Evertsson har blivit hyllad genom alla årena men klockrena värvningar hit å dit så detta året gör han platt fall vilket kan bli förödande för Lakers och även en sportchef faller platt nån gång efter massa med framgångar liksom alla andra.
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Kloker » lör okt 27, 2012 11:57 am

Klonis skrev:Återkom efter 55 omg så ska vi se om han fixat sitt mission

Klonis, ordförande i Lakers Lakejer, vilket enligt dig är Henrik Evertssons fixade mission? Vad innebär det - när är det completed?

Förklara.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Svartvadet » lör okt 27, 2012 1:23 pm

Kloker skrev:
Klonis skrev:Återkom efter 55 omg så ska vi se om han fixat sitt mission

Klonis, ordförande i Lakers Lakejer, vilket enligt dig är Henrik Evertssons fixade mission? Vad innebär det - när är det completed?

Förklara.


Topp-8 efter 55 omgångar? Uttalade målet inför säsongen?

Snart blir det ju HLR på dig Kloker :wink:
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Kloker » lör okt 27, 2012 2:12 pm

Nädå, ingen fara med vare sig mitt hjärta eller mina lungor. Däremot så har jag en ryggrad istället för en sena som håller upp röven. Och jag blir så förbannat förbannad när folk som tycker och tänker i vanliga fall INTE ger sin syn och ståndpunkt i frågan. Utan man fjant-fiskar efter den döda sillen som flyter längs med strömmen och håller med. Eller håller käften.

Anders Öman
har givit tydliga direktiv till avlönade Henrik Evertsson ATT slutspel är ett måste. Sponsorer har blivit bedyrade om detta. Dyrt betalande abonnemangare har blivit hänförda av det löftet. Vad får dessa tillbaka?

Växjö Lakers ligger näst sist i eltserien med ett gäng spelare som kostar multum med dollar$. Pinsamt.

Ansvarig för denna hittills katastrofala fiaskoinledning på lunken äro målvaktstränaren -> HENRIK EVERTSSON.

---

Klonis skrev:Återkom efter 55 omg så ska vi se om han fixat sitt mission

Klonis, ordförande i Lakers Lakejer, vilket enligt dig är Henrik Evertssons fixade mission? Vad innebär det - när är det completed?

Förklara.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Anders83 » lör okt 27, 2012 4:23 pm

Förklara för mig hur man kan nå slutspel innan grundserien är spelad ? Nå ? Hur ?

Tabellplaceringen i dagsläget tar oss inte till slutspel det är riktigt och ska man endast använda sig av tabellplaceringen just i detta nu och avbryta säsongen tvärt så JA då misslyckades han kapitalt men faktum är att det skall spelas 55 omgångar innan facit finns så då är det ju hur eller hur omöjligt att avgöra om Evertsson misslyckats med lagbygget ihop med JANNE KARLSSON SOM GODKÄNDE ALLA VÄRVNINGARNA .

Byt blöja pajas och be mamma din torka dig torr bakom öronen och gå till en kiropraktor när du ändå håller på , det är inte bra för ryggen att leka tuff bakom tangentbordet :roll:
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav PutteA » lör okt 27, 2012 4:26 pm

Jag vet inte om jag är en av dessa silljagare? ;) Men jag har skrivit vad jag tycker på annat ställe. Det värsta klubben kunde göra är ju att sparka sin sportchef mitt under brinnande säsong. Absolut inget alternativ i min värld. Utvärdering av sportchefens jobb ska som tidigast påbörjas efter fönstret har stängts. Vem skulle ta över efter han i detta läge och hinna utföra nåt, Öman?? Nä, det jag är mest fundersam kring just nu är varför inget händer på rekryteringsfronten. Det är ju ganska uppenbart att vi behöver snipers och även någon offensiv back, frågan är bara, varför händer inget? Vi har tydligt ett lag och en taktik idag där vi kan dansa med vilket topplag som helst, det visade vi i torsdags, dock räcker inte ens spelmässig utspelning för att ta poäng, det krävs målskyttar, och just nu har vi för få i detta laget. Evertsson för min del sitter säkert säsongen ut. Förhoppningsvis sitter han just nu med en välstrukturerad plan för att återta kontrollen. Den sista januari är hans arbete med säs 12/13 avklarad, då kanske jag ha ett svar på frågan.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Anfall » lör okt 27, 2012 6:31 pm

Förmodligen kommer Sam att vara huvudtränare resten av säsongen. Med ett poängsnitt på 1,66 per match efter 3matcher och 38 matcher kvar att spel kommer vi att landa på 15+63=78 poäng totalt. Räcker kanske till slutspel. 8)
Växjö Lakers, vinner mot alla!
Anfall
Forumproffs
 
Inlägg: 618
Blev medlem: ons nov 03, 2004 12:09 pm
Ort: Sveriges trädgård

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Kloker » lör okt 27, 2012 7:41 pm

Anders83 skrev:Förklara för mig hur man kan nå slutspel innan grundserien är spelad ? Nå ? Hur ?

Tabellplaceringen i dagsläget tar oss inte till slutspel det är riktigt och ska man endast använda sig av tabellplaceringen just i detta nu och avbryta säsongen tvärt så JA då misslyckades han kapitalt men faktum är att det skall spelas 55 omgångar innan facit finns så då är det ju hur eller hur omöjligt att avgöra om Evertsson misslyckats med lagbygget ihop med JANNE KARLSSON SOM GODKÄNDE ALLA VÄRVNINGARNA .

Byt blöja pajas och be mamma din torka dig torr bakom öronen och gå till en kiropraktor när du ändå håller på , det är inte bra för ryggen att leka tuff bakom tangentbordet :roll:

Vilket jävla svammel. Återigen. Din förnekelse och kassa VLH-verklighetsförankring är total.

Tuffing. Pajas!

(...det är alltså jan karlsson som är boven i dramat...) :lol:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav GS » lör okt 27, 2012 8:04 pm

Kloker skrev:
Anders83 skrev:Förklara för mig hur man kan nå slutspel innan grundserien är spelad ? Nå ? Hur ?

Tabellplaceringen i dagsläget tar oss inte till slutspel det är riktigt och ska man endast använda sig av tabellplaceringen just i detta nu och avbryta säsongen tvärt så JA då misslyckades han kapitalt men faktum är att det skall spelas 55 omgångar innan facit finns så då är det ju hur eller hur omöjligt att avgöra om Evertsson misslyckats med lagbygget ihop med JANNE KARLSSON SOM GODKÄNDE ALLA VÄRVNINGARNA .

Byt blöja pajas och be mamma din torka dig torr bakom öronen och gå till en kiropraktor när du ändå håller på , det är inte bra för ryggen att leka tuff bakom tangentbordet :roll:

Vilket jävla svammel. Återigen. Din förnekelse och kassa verklighetsförankring är total.

Tuffing.

(...det är alltså jan karlsson som är boven i dramat...) :lol:


Du är lite rolig Kloker när du vill få till en debatt på forumet så möter du alla inlägg som inte följer dina tankebanor med att det är svammel och dumheter och alla ska förklara sig hit och dit. Själv så svara du inte på en enda fråga du får emot dig och det kunde kanske vara en god idé när du bjuder upp till debatt.

Jag är ense med dig om att lagbygget inte är något man kan hänga i julgranen och att man har misslyckats på en hel del av årets värvningar samt att man kanske skulle sett över ett antal av de kontrakt som fanns på befintliga spelare också för det finns ett antal av spelarna som redan fanns på kontrakt som inte är bra nog för denna nivå.

Sedan så tror jag inte du är så dum utan du med innerst inne begriper att Evertsson haft en dialog med huvudtränaren innan han signat ett kontrakt, eller tror du att en sportchef kör sitt egna race rakt igenom och serverar ett antal spelare till en tränarstab som bara få bocka och ta emot?

Jag hoppas och tror faktiskt att man från ledningen insett att något är galet och att vi inte räcker till i dagsläget och i en intervju i SMP så sa ju Öhman att han gett Evertsson i uppdrag att gå igenom lagbygget frånmålvakt till Center och jag skulle bli mycket förvånad om inte det jobbas på denna hemläxa så mycket det går för jag tror inte Evertsson vill lämna in läxprovet utan att svara på en enda fråga.

Detta är säkert också bara svammel i dina ögon men det får jag väl ta då och bli klassad som alla andra som orkar svara dig.
Användarvisningsbild
GS
Forumdemon
 
Inlägg: 1194
Blev medlem: lör jan 11, 2003 9:06 pm
Ort: Växjö

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Anders83 » lör okt 27, 2012 9:10 pm

Kloker skrev:
Anders83 skrev:Förklara för mig hur man kan nå slutspel innan grundserien är spelad ? Nå ? Hur ?

Tabellplaceringen i dagsläget tar oss inte till slutspel det är riktigt och ska man endast använda sig av tabellplaceringen just i detta nu och avbryta säsongen tvärt så JA då misslyckades han kapitalt men faktum är att det skall spelas 55 omgångar innan facit finns så då är det ju hur eller hur omöjligt att avgöra om Evertsson misslyckats med lagbygget ihop med JANNE KARLSSON SOM GODKÄNDE ALLA VÄRVNINGARNA .

Byt blöja pajas och be mamma din torka dig torr bakom öronen och gå till en kiropraktor när du ändå håller på , det är inte bra för ryggen att leka tuff bakom tangentbordet :roll:

Vilket jävla svammel. Återigen. Din förnekelse och kassa VLH-verklighetsförankring är total.

Tuffing. Pajas!

(...det är alltså jan karlsson som är boven i dramat...) :lol:

:clappy:
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Power Play » sön okt 28, 2012 8:01 am

Ska nog ta en promenad runt Trummen i det fina vädret idag. Jag kan vinka när jag går förbi. Vilket fönster är ditt, Kloker?
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon
 
Inlägg: 1893
Blev medlem: tis aug 21, 2007 9:17 am
Ort: Tofta, Tävelsås

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Kloker » sön okt 28, 2012 1:17 pm

Jag vinkade till dig. Varför vinkade du inte tillbaka? Var det kissemisen du rastade som tog all din uppmärksamhet?

Fantastiskt väder ute - som sagt. Underbart!
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Power Play » sön okt 28, 2012 6:34 pm

Sorry... Jag försökte verkligen se dig, men det är så förtvivlat svårt när folk är dolda bakom fasader. Kom ut nästa gång vettja. Bättre när man kan se folk i ögonen.

Nä, kissemissarna var inte med. De klarar sig på egen hand. Självständiga djur det där.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon
 
Inlägg: 1893
Blev medlem: tis aug 21, 2007 9:17 am
Ort: Tofta, Tävelsås

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Anders83 » sön okt 28, 2012 7:31 pm

Power Play skrev:

Nä, kissemissarna var inte med. De klarar sig på egen hand. Självständiga djur det där.


De kan säkert räkna ut att man inte kan gå till slutspel utan att spela färdigt grundserien oxå :mrgreen:
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav rawspont » fre nov 16, 2012 9:50 am

Kan man få audiens i den kungliga högborgen så är det kanske inte alldeles otänkbart att anhålla om liknande sitdown i vår majsdoftande hoppborg. Kloker, jag tycker vi skickar dig. Är du en risksupporter? 8)
Sådärja! Det blev ju bra. Nämenvafannudå?
Användarvisningsbild
rawspont
Forumentusiast
 
Inlägg: 358
Blev medlem: mån okt 03, 2011 11:21 am

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Malul » fre nov 16, 2012 10:27 am

Beslutet att kicka Janne och den valda tidpunkten famstår mer och mer genial.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7962
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:58 pm
Ort: Växjö Lakers

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Kloker » ons nov 21, 2012 9:58 pm

Henrik Evertsson?

Vad säger ni nu era dönickar, kissemissar och nickedockor?

:lol: :oops: :oops: :lol:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Varanen » ons nov 21, 2012 10:58 pm

Samma sak jag alltid säger. Finns inte en chans att jag går med i någon kampanj oavsett. Chiefen har "lekt med våra pengar - KlokerTM" på ett bra sätt hittills. Årets lagbygge blev knas. Men det innebär inte att jag kräver chiefens avgång. Åtminstone inte i nuläget. Misstag har gjorts och misstag gör vi alla.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13978
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Räven » ons nov 21, 2012 11:19 pm

Han har lyckats med otroligt mycket, men precis som du säger, så är årets upplaga totalt misslyckat. Jag har svårt att se att han får fortsatt förtroende.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Varanen » ons nov 21, 2012 11:24 pm

Ska vi vara allvarliga så är det chief Evertsson som definierat sportchefsrollen i Svedala. Kejsarens nya kläder? Möjligen. Men han har ändå haft kallingar.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13978
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Kloker » lör jan 12, 2013 9:02 pm

Ny torsk, nya bryderier och nya försvarstal. Pinsamt...

Nu ska jag nappa en höna med knytnävarna som inte blivit nappad på bra jävla länge. ALL IN!

:notOK:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav petbir » lör jan 12, 2013 9:04 pm

Öman vart är du ?????,?????,?,???
Användarvisningsbild
petbir
Forumentusiast
 
Inlägg: 259
Blev medlem: tor sep 09, 2004 8:34 am
Ort: Växjö

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Räven » lör jan 12, 2013 9:15 pm

Ja, jag tror nog att det är Öhman som ännu en gång är den som kan rädda laget från total utradering, för de andra är inte byxade för det.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav vlk » sön jan 13, 2013 2:01 am

Jag sätter min tillit till Öman jag också. Finns bara ett att göra, och gör det omgående. Sparka den arroganta totalt handlingsförlamade inkompetenta sportchefen evertsson. Jag har inget förtroende för honom att sitta och lalla bort de pengar vi pytsar in i lakers. Nä, Öman, gör vad du måste. Jag har förtroende för Ömans kompetens och hjärta för lakers.
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8400
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav Fredrik R » sön jan 13, 2013 12:46 pm

Avgå Evertsson.
Användarvisningsbild
Fredrik R
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5134
Blev medlem: ons sep 28, 2005 10:13 am
Ort: Växjö, Söder

HENRIK EVERTSSON - SPORTCHEF

Inläggav petbir » sön jan 13, 2013 1:16 pm

Fredrik R skrev:Avgå Evertsson.

Vad hjälper det oss nu ? In med en hockey psykolog istället.
Användarvisningsbild
petbir
Forumentusiast
 
Inlägg: 259
Blev medlem: tor sep 09, 2004 8:34 am
Ort: Växjö

Nästa

Återgå till Hockey

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster