Att vända Kappan eller spela en man mindre det är frågan, somliga fiskare lägger sina Kappor i fel vik, själv kör Jag med Jacka
Det som är konsten i tekniksporter där spelsinne är en viktig ingrediens är Glädjen i utövandet precis som Björn Petersson nämner i Smp`s artikel, det som denna glädje i bästa fall innebär är att DE Spelare med bästa tekniken och spelsinnet har glädjen att ta sig igenom U-Hockeyn och förhoppningsvis J-Hockeyn, för att därefter förgylla tillvaron för Klubbar och Publik, ofta dödas deras intresse av ledare som hellre ser tidigt utvecklade medelmåttor prestera en kort period, gärna med samma namn ,detta har ett namn "Nepotism", den är särskilt utbredd i Hockeyn och gynnar inte kvaliten på sporten, DE med SKILLS som lyckas att ta sig igenom U-Hockeyn är att gratulera tillsammans med Publiken.
Att genom Lek och Glädje få fram en spets med högre kvalitet än välväxta medelmåttor med mediokra skills är ett av två syften med Lek och glädje konceptet, det andra är att även de som inte blir Topspelare hade kul under resan.
Björn Petersson visade att man kunde vinna både SM och TV-Pucken med detta koncept, tänk OM LAKERS vågade bli FÖRSTA Klubb i Landet med dett koncept som RÖD TRÅD för U-Hockeyn.
Dåliga Tränare/Ledare använder ofta två ord som Bortförklaring, Dålig Inställning, det betyder - Jag klarade inte av Mitt Jobb som ledare och lät en Talang glida ur händerna.
IBRA hade haft lika stor chans som en isbit i Helvetet inom svensk ishockey, hans Mamma o Pappa hade ingen SUV och bodde i Lägenhet, med de förutsättningar hjälper det inte med Talang i Hockeysverige, tyvärr