Intressant intervju med Lakers nya tränare

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Intressant intervju med Lakers nya tränare

Inläggav PeacE_FroG » fre mar 26, 2004 2:08 am

För det första måste jag säga att det var en väldigt bra Intervju av Lakers media (Mr Anderzon).

Nu var det sagt och nu ska jag komma till saken.....Tror det här bytet av tränare var perfekt...eller förlåt "byte" är ju fel ordval....Lasse har gjort ett kanonjobb i Växjö Lakers och har det har ju gett honom chansen han nu har fått i Modo ...för det är väl klart? jag tror Lindgren kanske varit för snäll i vissa lägen...det är kanske därför Lakers inte gjort så många matcher med 3 bra perioder(Lakers har gjort en Super duper SÄSONG,menar inte så)

Joakim Fagervall visar kaxighet och en total "vinnar mentalitet" och verkar ta sitt jobb på största allvar...hehe det var rätt roligt när Anderzon försökte skämta....fagervall svarade då som Robocop eller Terminator pick your choise...sen att han vill bygga hockey "defensivt och upp" tror jag är enda raka nu när man satsar på att bli etablerat Superallsvenskt lag...kanske några flera rejäla forwards som kan smälla på framför kassen mera hoppas jag på...Ville Kovula tycker jag är en kanon värvning....blir intressant och se dem matchas mot varann (Jensen)...sen får man väl se hur Jocke gör där....det är ju inte omöjligt att han kommer att vilja ha en 1:a målvakt att satsa på..men den utvärderingen tycker jag att han bör göra i så fall under grundserien...

nu blev detta ett inlägg med mycket tyckande och osamman-hängande information *skratt* men det är nog för att jag är trött gonatt.....
Användarvisningsbild
PeacE_FroG
Forumamatör
 
Inlägg: 170
Blev medlem: ons nov 12, 2003 1:41 am
Ort: Växjö HC 1980

Återgå till Hockey

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster