Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:Det är absolut inget vi och dom, vet inte riktigt vart de kommer ifrån. Jag lägger istället ner den här diskusionen nu, och återkommer när vi har haft vår överläggning med VLH, då vet vi mer och kör därifrån. Problemet i grund och botten som jag ser det är att vi helt plötsligt jobbar från två håll med samma fråga. Det bästa hade vart att vi alla avvaktade LL:s möte med VLH den 15/5, då vi (läs LL) får chansen att i lugn och ro känna på läget med sittplats. Om vi kanske kan få till nått riktigt bra, eller om vi inte få så mycket att välja på. Ingen vet ju nått än. Det blir säkert bra detta, och vi återkommer efter helgen med info!!
Linda skrev:Jag frågar en gång till och hoppas att någon ur styrelsen för LL kan svara:
Vad är LL-sitt?
Det är inte alls meningen att vi ska jobba för bra platser på olika håll, använd den infon ni har om de intresse ni nu vet finns för att få till något så bra som möjligt för oss alla. Att ingen ur LL´s styrelse kontaktade oss när ni såg inlägget och tyckte att det kändes som att vi jobbade med samma fråga? Jag vet fortfarande inte vad en LL-sitt är så jag kan inte säga om det är samma tanke bakom eller två helt olika.
Jag kan inte förstå hur det här kunde bli en sån här konstig diskussion överhuvudtaget. Jag som privatperson och mina kompisar kan ju inte veta vad föreningen planerar innan det presenteras vilket vi alla hoppas på att det görs snart.
Jag ser med stor nyfikenhet och förhoppning om ett bra förslag efter ert möte med VLH i helgen
Talismanen skrev:Du sjunger ju ändå bara i medgång så stick du
rudde skrev:Tjena
Mailat intresse igår för mig och fästmö, dvs 2st
Putte#24 skrev:Hoppas den dåliga nyheten har nått alla.
Vi är ett gäng på E2 iaf
serra skrev:Vad är det för dålig nyhet?
Eller är den infon bara för dom som var anmälda?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster