Karl Oskar dagarna.

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Karl Oskar dagarna.

Inläggav teddy » ons jul 13, 2016 11:53 am

Kommer det att finnas något speciellt lakerstält i år, eller någon särskild samlingsplats för alla likasinnade hockeysupportrar?

En liten kick off så att säga för alla klackmedlemmar eller icke medlemmar utan vanliga lakerssupportrar.
Det Lakers arrangerar får ju vara en kick off för Lakers.

Men på Karl Oskar dagarna har vi chansen att göra en härlig, stor och magisk kick off för alla Lakerssupportrar.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3967
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Karl Oskar dagarna.

Inläggav Klonis » ons jul 13, 2016 3:38 pm

Vi kommer ju ha LLs "kickoff" den 4/8

viewtopic.php?f=2&t=20734


så vi kommer inte köra nått arrangerat på Karl Oskar
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
 
Inlägg: 15079
Blev medlem: lör okt 19, 2002 6:52 pm
Ort: Landet

Re: Karl Oskar dagarna.

Inläggav teddy » ons jul 13, 2016 4:09 pm

Om du hade läst mitt inlägg så skrev jag just om det och det där får vara en kick off för Lakers. För hur många procent av lakers supportrar är golfare? 1-5% skulle jag tippa på.

K-O-D Hade varit ett perfekt tillfälle för FANSEN att samla styrkorna och köra en kick off. Gratis med om man inte ska dricka och äta, men det väljer man ju själv.

Hålla på och åka buss till världens ände (Alvesta) med en massa sponsorer och borgare och slippsnissar och spela moderatbandy, är inget som passar dom flesta supportar skulle jag tippa på.

Bättre med ölhäng och skitsnack i ett öltält där man får vara precis den man vill utan slips och hundra miljoner på banken.
Ha tokskoj och snacka hockeyminnen med lite joddla med Siv musik i bakgrunden, det är mumma det.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3967
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Karl Oskar dagarna.

Inläggav Anders L » tor jul 14, 2016 8:58 am

teddy skrev:Om du hade läst mitt inlägg så skrev jag just om det och det där får vara en kick off för Lakers. För hur många procent av lakers supportrar är golfare? 1-5% skulle jag tippa på.

K-O-D Hade varit ett perfekt tillfälle för FANSEN att samla styrkorna och köra en kick off. Gratis med om man inte ska dricka och äta, men det väljer man ju själv.

Hålla på och åka buss till världens ände (Alvesta) med en massa sponsorer och borgare och slippsnissar och spela moderatbandy, är inget som passar dom flesta supportar skulle jag tippa på.

Bättre med ölhäng och skitsnack i ett öltält där man får vara precis den man vill utan slips och hundra miljoner på banken.
Ha tokskoj och snacka hockeyminnen med lite joddla med Siv musik i bakgrunden, det är mumma det.


Tycker du, ja!
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Anders L
Forumdemon
 
Inlägg: 1658
Blev medlem: sön apr 14, 2002 11:40 am
Ort: Ranchen.

Re: Karl Oskar dagarna.

Inläggav Klonis » mån jul 18, 2016 1:06 pm

teddy skrev:Om du hade läst mitt inlägg så skrev jag just om det och det där får vara en kick off för Lakers. För hur många procent av lakers supportrar är golfare? 1-5% skulle jag tippa på.

K-O-D Hade varit ett perfekt tillfälle för FANSEN att samla styrkorna och köra en kick off. Gratis med om man inte ska dricka och äta, men det väljer man ju själv.

Hålla på och åka buss till världens ände (Alvesta) med en massa sponsorer och borgare och slippsnissar och spela moderatbandy, är inget som passar dom flesta supportar skulle jag tippa på.

Bättre med ölhäng och skitsnack i ett öltält där man får vara precis den man vill utan slips och hundra miljoner på banken.
Ha tokskoj och snacka hockeyminnen med lite joddla med Siv musik i bakgrunden, det är mumma det.



Vi testar detta med en kickoff på detta viset det har vi inte gjort innan bara hopas intresset är tillräckligt ibland medlemmarna
Det kommer inte vara sponsorer m.m med utan detta event är bara för medlemmar i lakers lakejer

Själva golfandet ska man inte ta på så stort allvar då vi kommer göra detta på ett lekfullt sätt som passar ALLA från den yngste till den äldste .Deyt kommer ju inte vara en tradionell golftävling utan det är ju bara en grej utav det hela själva vitsen med detta är att få träffa spelare och ledare lite utanför hockeyn, finns jätte många fans som ser upp till spelare och ledare och tycker det vore skithäftigt och få minga om kring med lite spelare och snacka lite skit
Sen kommer det vara lite utlottningar med fina priser m.m och lite snack inför kommande säsong

Ja vi hopas detta ska bli uppskattat av våra medlemaar och blir det inte det ja då är det inte sånt här våra medlemmar vill ha det ser vi om nån vecka
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
 
Inlägg: 15079
Blev medlem: lör okt 19, 2002 6:52 pm
Ort: Landet


Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster