Omröstningen

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Omröstningen

Inläggav alfax » tor sep 26, 2002 6:13 pm

Jag tycker det är bra med att man samlar poäng i denna typ av omröstning ,men det finns en hake och det är att en sån som Burman inte kommer att få många poäng utan man röstar på utespelare när man vinner med stora siffror, jag tycker det är lite synd om vår kanske bästa värvning i år.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav Per Carlsson » tor sep 26, 2002 6:42 pm

Han kommer nog få publicitet så det heter duga när det väl drar ihop sig ändå skulle jag tippa på.

Vänta du till kvalserien drar igång och vi blir mer beroende av vår målis. Då kommer även rösterna droppa in på honom.
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8467
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:55 pm
Ort: Växjö

Inläggav sorren » tor sep 26, 2002 9:51 pm

Det går inte annat än att hålla med Per. Man har ju hört hur det skanderat Burman efter endel spektakulära nummer, så nog tusan kommer han att få röster. Ska faktiskt bara för det ge min röst obesett till Burman.
Användarvisningsbild
sorren
Forumproffs
 
Inlägg: 563
Blev medlem: fre apr 19, 2002 3:03 pm
Ort: Växjö

Inläggav anderzon » fre sep 27, 2002 8:44 am

Eftersom det är många matcher under säsongen, så kommer Burman få sin del av poängkakan också. Klart är att risken finns, att vi i grundserien får uppleva många målmatcher och då blir det lätt, som Alfax skriver, att Burman inte får poäng. Å andra sidan om han har lite att göra, ja då kanske han inte heller skall ha några poäng.

Jag är dock övertygad om att vi kommer möta på bra motstånd under, åtminstone, andra halvan av serien samt i kvalspelet.


FORZA LAKERS & LAKEJERNA!
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen


Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster