Halva Potten i Vida Arena

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Halva Potten i Vida Arena

Inläggav Klonis » mån dec 19, 2011 6:13 pm

Kul att detta har ökat så bra som det gjort vilket bidrar till mer pengar till U-lagen nu känns det ju nästan som att man måste köpa en lott för att vara med nu när vinstsummorna är så höga och jag tror detta kommer till att växa ännu mer till nästa säsong då allt är mer inkört och man kan börja få fart på prenumerationslotterna oxå


Så missa inte att köpa en lott varje match det kan vara din bästa investering någonsin :wink:

http://www.vaxjolakers.se/artikel/16371/
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
 
Inlägg: 15079
Blev medlem: lör okt 19, 2002 6:52 pm
Ort: Landet

Re: Halva Potten i Vida Arena

Inläggav erok » mån dec 19, 2011 6:47 pm

Absolut är de kul. Har ju sakt att det måste gå att öka nuffrorna :clap: Sen måste jag bara nämna att alla ni som tänkt gå på melodifestivalen i växjö. Bokar ni biljetten via sponsorhuset och biljett.nu på växjö lakers sida får ungdomssektionen 4% av varje biljettköp. Vilket blir i runda tal 6000 kr till dessa underbara ungdommar utan att ni behöver betala något extra för biljetten. Helt klart värt att sprida i växjö
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Re: Halva Potten i Vida Arena

Inläggav Malul » mån dec 19, 2011 6:48 pm

Biljetterna sålde slut på en timme.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7962
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:58 pm
Ort: Växjö Lakers

Re: Halva Potten i Vida Arena

Inläggav erok » mån dec 19, 2011 6:58 pm

försökte köpa ett halvapottenhäfte då jag inte kan närvara i hallen men till hösten år 2012 då jävla ska jag ha häften lita på det. Kanon om potterna är så höga. Kan ge frukt även utanför arenan
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå


Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster