Sörjer idag...

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Sörjer idag...

Inläggav alfax » tor sep 15, 2011 4:07 pm

När det är en tyst minut på alla arenor ikväll så är det 2 lags supportrar som inte kommer att ha några banderoller och vilka är inte svårt att räkna ut nämnligen Färjestad och Aik.
Så här säger Black Armys ordf.:"Stefan Liv förknippas inte alls med Aik och Black Army så vi kommer inte göra någonting".
Jag är glad för att inte tillhöra dessa supporterföreningar.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11960
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: Sörjer idag...

Inläggav Svartvadet » tor sep 15, 2011 4:38 pm

Drar till med en vild gissning: Black Army:s ordförande är 18 år, skinhead och har maximalt 50 i IQ :ajaj:
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Sörjer idag...

Inläggav alfax » tor sep 15, 2011 5:00 pm

Svartvadet skrev:Drar till med en vild gissning: Black Army:s ordförande är 18 år, skinhead och har maximalt 50 i IQ :ajaj:

Så är det nog ,men när det gäller Aik och deras supportrar så kan det lika väl vara en gammal gubbe som jag.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11960
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: Sörjer idag...

Inläggav Räven » fre sep 16, 2011 11:44 am

Ja, jag tror inte det har med ålderna att göra alls,utan det är en inställning som många numera har, all fokus ska ligga på en själv, de andra skiter jag i.
En vacker dag kommer dock sanningen att slå till i huvudet på dessa människor också. Jag undrar vad en dylig, suspekt personlighet skulle säga om hans lag eller någon trogen spelare omkom och övriga landet gav fan i det och sa, att det skiter väl vi i. Det är bara att beklaga att ordet solidaritet får användas allt för sällan, för det är det som det handlar om.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Re: Sörjer idag...

Inläggav Malul » fre sep 16, 2011 11:49 am

Är stolt över att vi var först ut att på ett fint sätt markera vårt deltagande i sorgen.

På sätt och vis sätter vi en ny standard i Elitserien för hur en klack kan agera.

Stefan fattas verkligen oss alla.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7962
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:58 pm
Ort: Växjö Lakers

Föregående

Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 13 gäster