Zlatan

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Herr Oberst » mån mar 22, 2010 1:06 am

Cpt Haddock skrev:Om han inte ställer upp i landslaget så kan fara åt h-vete :evil:


Vad ska han där att göra? Sämst på plan har han varit under de senaste typ 30 matcherna han gjort
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon
 
Inlägg: 1140
Blev medlem: mån apr 18, 2005 5:19 pm
Ort: Enköping

Inläggav erok » mån mar 22, 2010 1:26 am

han lyckades iallafall sätta en straff ikväll.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Viktor666 » mån mar 22, 2010 8:39 am

Japp, och överskattade Messi gjorde bara tre ynkliga skitmål. Störtlöjligt!
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Användarvisningsbild
Viktor666
Forumterrorist
 
Inlägg: 2045
Blev medlem: fre apr 19, 2002 12:20 pm
Ort: Ståplats

Inläggav Stoffe » mån mar 22, 2010 8:58 am

Viktor666 skrev:Japp, och överskattade Messi gjorde bara tre ynkliga skitmål. Störtlöjligt!

Och lyckades fixa straffen till Zlatan
Once a laker, always a laker!
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon
 
Inlägg: 1656
Blev medlem: sön mar 04, 2007 9:41 pm
Ort: Växjö

Inläggav Cpt Haddock » mån mar 22, 2010 5:56 pm

Herr Oberst skrev:
Cpt Haddock skrev:Om han inte ställer upp i landslaget så kan fara åt h-vete :evil:


Vad ska han där att göra? Sämst på plan har han varit under de senaste typ 30 matcherna han gjort



Han är sämst i landslaget men om han blir utagen till truppen ska han snällt komma inget är större änn att få spela för sitt land!!!
Användarvisningsbild
Cpt Haddock
Forumamatör
 
Inlägg: 31
Blev medlem: lör feb 06, 2010 11:09 am

Inläggav Herr Oberst » ons apr 28, 2010 11:33 pm

Fan vad Inter måste vara glada för att gjorde sig av med förloraren Zlatan. Mannen som aldrig kommer vinna en stor titel.
Inter fick dessutom sjukt mycket stålar för att slippa honom. Fantastiskt
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon
 
Inlägg: 1140
Blev medlem: mån apr 18, 2005 5:19 pm
Ort: Enköping

Inläggav Hatapopcornssupportrar » tor apr 29, 2010 12:53 am

Ja han var direkt värdelös i dessa 2 matcherna, i första matchen spelade han väl bara cirka 70 minuter, problemet är att han enbart sprang marginellt mer/längre än Valdez...som ju är barcas målvakt...
Jose Mourinho, den överlägset bästa taktiska tränaren i världen !
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs
 
Inlägg: 722
Blev medlem: tor mar 22, 2007 9:25 pm

Inläggav Stoffe » tor apr 29, 2010 9:30 am

TACK INTER!!!! :golfclap:

Blir visst ingen CL-buckla för världens bästa fotbollsspelare den här säsongen :lol: HELLER
Once a laker, always a laker!
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon
 
Inlägg: 1656
Blev medlem: sön mar 04, 2007 9:41 pm
Ort: Växjö

Inläggav Lakersfan_03 » tor apr 29, 2010 5:25 pm

Hur kan svenskar vara glada när det inte går bra för svenskar?
Snacka om patetiskt
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Charlamov » tor apr 29, 2010 6:04 pm

Skulle tro att det är en kombination av hans dryga och överlägsna attityd och Jante. Har man en gång skitit i det blå skåpet är det svårt att få bort lukten hur noggrant man än rengjort det.

Sen räcker det kanske med att han kommer från Malmö för att Rögle suppisarna ska ogilla honom 8).
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist
 
Inlägg: 2877
Blev medlem: sön jan 09, 2005 10:41 pm
Ort: CSKA, Växjö

Inläggav Hatapopcornssupportrar » tor apr 29, 2010 6:16 pm

Jag är inte glad, hade tippat att Barca skulle gå vidare så inte glad alls !
Dock så kanske du kan släppa dina zlatan-brillor och inse att han var direkt värdelös dessa 2 matcherna, anser du något annat så borde du inte ha åsikter om fotboll alls...
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs
 
Inlägg: 722
Blev medlem: tor mar 22, 2007 9:25 pm

Inläggav Stoffe » lör maj 08, 2010 3:38 pm

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/spanien/zlatan/article7095627.ab

Dags för löneförhandling igen för världens "bästa" fotbollsspelare? :whistle:
Once a laker, always a laker!
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon
 
Inlägg: 1656
Blev medlem: sön mar 04, 2007 9:41 pm
Ort: Växjö

Inläggav Herr Oberst » lör maj 08, 2010 6:59 pm

Så det är dags att krypa till korset nu. Krävs nog en del fjäsk och framförallt sänkt lön för att Juve ska ta tillbaka floppliraren
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon
 
Inlägg: 1140
Blev medlem: mån apr 18, 2005 5:19 pm
Ort: Enköping

Inläggav Malul » lör maj 08, 2010 7:18 pm

Han var inge bra när Öster slog MFF i superettan för "nåt" år sedan,han är snart tillbaka i MFF om denna kräftgång fortsätter :lol:
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7962
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:58 pm
Ort: Växjö Lakers

Inläggav Herr Oberst » lör maj 08, 2010 9:33 pm

Fast MFF går ju bra nu. Vore kanske dumt att ta in en förlorare och stämningsdödare i laget
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon
 
Inlägg: 1140
Blev medlem: mån apr 18, 2005 5:19 pm
Ort: Enköping

Inläggav Lakersfan_03 » sön maj 09, 2010 10:19 am

Zlatan är klar för AC Milan
Kommer att presenteras denna veckan
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Pysslingen » sön maj 09, 2010 7:56 pm

Är du säker på detta?
Användarvisningsbild
Pysslingen
Forumentusiast
 
Inlägg: 324
Blev medlem: mån mar 08, 2010 11:15 am
Ort: Lakerdoome

Inläggav Hatapopcornssupportrar » mån maj 17, 2010 2:33 am

Zlatan var riktigt bra idag, fyllde på vattenflaskorna kanonfint och hade även stor framgång i kvadraten på uppvärmningen, vem fan är Messi liksom?
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs
 
Inlägg: 722
Blev medlem: tor mar 22, 2007 9:25 pm

Inläggav Lakershjärta71 » mån maj 17, 2010 10:42 am

Säger bara en sak, Zlatan är loj, mycket loj, verkar inte göra nånting nu för att verkligen får stanna i Barca. Fattar inte vad han håller på med. Han verkar inte tycka det är kul med fotboll längre. Har han för mycket pengar i plånboken.? :roll:
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Inläggav Per_växjö » tor maj 20, 2010 7:20 pm

Lakersfan_03 skrev:Zlatan är klar för AC Milan
Kommer att presenteras denna veckan


Jasså? :roll:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/spanien/zlatan/article7160626.ab
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3176
Blev medlem: mån feb 23, 2004 11:48 pm
Ort: Danderyd

Inläggav Herr Oberst » lör maj 22, 2010 10:48 pm

Inter slapp Zlatan. Inter vann det största av det största.
Barca fick Zlatan och är inte längre regerande mästare
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon
 
Inlägg: 1140
Blev medlem: mån apr 18, 2005 5:19 pm
Ort: Enköping

Inläggav Lakersfan_03 » tor maj 27, 2010 4:21 pm

Pysslingen skrev:Är du säker på detta?


http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 7195837.ab
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Varanen » tor maj 27, 2010 4:33 pm

Jag bryr mig inte om gräsätning, men vill passa på att ge en aspekt på Zlatans ovilja till att spela i landslaget vilket kritiserats kraftfullt av somliga. Vi inom hockeyn har ett mycket större problem där en MAJORITET av våra bästa skiter i att ge tillbaka till svensk hockey. Zlatan sitter inte och tuggar en massa bortförklaringar i alla fall. Även på den här punkten är gräsätarna före oss. I deras sport är det anmärkningsvärt att inte ställa upp, i vår är man chockad när någon gör det...
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14043
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Inläggav Lakersfan_03 » tor maj 27, 2010 5:26 pm

Om man inte är motiverad är det väl bättre att vara ärlig och ge någon annan ''yngre'' chansen. Såväl som i fotbollen som hockeyn. Enligt mig inga konstigheter alls.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Stinklink » tor maj 27, 2010 5:31 pm

Enligt mig ska man alltid ställa upp när landslaget kallar. Iallafall när det handlar om tävlingsmatcher. Egoister som tackar nej ska inte frågas igen. Titta bara på Ryssland i VM vilken disciplin, ingen tvekan när landet kallar. Det spelar ingen roll om hur stor stjärnan är, laget före jaget.
Användarvisningsbild
Stinklink
Forumamatör
 
Inlägg: 241
Blev medlem: tis feb 16, 2010 2:12 pm
Ort: Växjö

Inläggav Lakersfan_03 » tor maj 27, 2010 5:32 pm

Lakersfan_03 skrev:Om man inte är motiverad är det väl bättre att vara ärlig och ge någon annan ''yngre'' chansen. Såväl som i fotbollen som hockeyn. Enligt mig inga konstigheter alls.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav ultraboy » tor maj 27, 2010 5:54 pm

Stinklink skrev:Enligt mig ska man alltid ställa upp när landslaget kallar. Iallafall när det handlar om tävlingsmatcher. Egoister som tackar nej ska inte frågas igen. Titta bara på Ryssland i VM vilken disciplin, ingen tvekan när landet kallar. Det spelar ingen roll om hur stor stjärnan är, laget före jaget.


Seriöst, skämtar du? Hövdingarna sätter in mångmångmiljon belopp för att ryska spelarna ska vara med. och med de stjärnor de hade mot alla de övriga länder bör de ha vunnit VM LÄTT. Jaget för laget! pengar före allt.
y.
Användarvisningsbild
ultraboy
Forumentusiast
 
Inlägg: 343
Blev medlem: tor jan 29, 2009 11:25 pm

Inläggav Stinklink » tor maj 27, 2010 5:55 pm

ojdå, missade det.
Användarvisningsbild
Stinklink
Forumamatör
 
Inlägg: 241
Blev medlem: tis feb 16, 2010 2:12 pm
Ort: Växjö

Inläggav Stinklink » tor maj 27, 2010 5:59 pm

jaa, dom borde ha vunnit vm utan tvekan. Sen om det var därför spelarna kom till VM har jag ingen aning om. Men har svårt att tro att de kom bara för pengarna. Står fortfarande fast vid att man inte ska dalta med stjärnorna bara för att dom är bättre spelare. Kommer dom inte när dom blir kallade ska dom inte heller komma när det blir OS. Likadant i fotboll, spelar dom inte när dom blir kallade till ett mästerskapskval ska dom heller inte komma när det är dags för ett mästerskap. Det var Henke Larsson mästare på att göra exempelvis.
Användarvisningsbild
Stinklink
Forumamatör
 
Inlägg: 241
Blev medlem: tis feb 16, 2010 2:12 pm
Ort: Växjö

Inläggav Hatapopcornssupportrar » tor maj 27, 2010 6:25 pm

Att Zlatan + andra inte spelar träningsmatcher osv skiter jag fullständigt i, att spelare skiter i VM i hockey är inte heller så konstigt då VM är så pinsamt urvattnat och ointressant så man somnar...Däremot ställer alla upp när det är OS! Att/om Zlatan inte behagar ställa upp ( rätt sjukt att man ska behöva säga ställa upp när det handlar om EM-kval !! ) så bevisar det ju bara det alla redan vet, dvs att han är en bortskämd diva! Hade t.ex Anders Svensson agerat på samma vis som Zlatan? svar: NEJ givetvis inte för där finns det heder och en stolthet över att representera sitt land, Zlatan representerar bara sig själv....
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs
 
Inlägg: 722
Blev medlem: tor mar 22, 2007 9:25 pm

Inläggav Lakersfan_03 » tor maj 27, 2010 6:28 pm

Du kan ju inte vara särskilt insatt i fotboll överhuvudtaget. Att spela i svenska landslaget är i dagsläget rena rama plågan. Hur spelarna klarar av att spela med varandra är en mystisk gåta. Fotbollen under Lagerbäcks sista år var pinsam att beskåda. Att så många ''stjärnor'' i ett lag kan prestera så pass dålig fotboll för mig är en gåta. Och JA Zlatan har varit dålig, men LÅNGT ifrån den enda. Ta bort Zlatan och övriga som är över 25 år i landslaget och in med lite U21 spelare, så kan jag lova er att Sverige kommer att kvalificera sig för EM.

Fotbollsnivån i både Landslaget och Allsvenskan håller en korpnivå av den lägre klassen. Frågan är ens om Mourinho kunde få träfötter att spela underhållande fotboll
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Stoffe » tor maj 27, 2010 8:30 pm

Lakersfan_03 skrev:Fotbollsnivån i både Landslaget och Allsvenskan håller en korpnivå av den lägre klassen. Frågan är ens om Mourinho kunde få träfötter att spela underhållande fotboll


Nä därför Zlatan fick flytta 8)
Once a laker, always a laker!
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon
 
Inlägg: 1656
Blev medlem: sön mar 04, 2007 9:41 pm
Ort: Växjö

Inläggav Lakersfan_03 » tor maj 27, 2010 8:55 pm

Haha om du tror att Mourinho inte gillar Zlatan så har även du noll koll. Zlatan är en av Mourinhos favoritspelare och har sagt att han hade haft honom i vilket lag som helst :wink:
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Malul » fre maj 28, 2010 12:32 am

jag tror att semifinalsförlusten var peaken,fr o m nu pekar det neråt.
men han har varit grymt framgångsrik,intet tu tal om saken.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7962
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:58 pm
Ort: Växjö Lakers

Inläggav Hatapopcornssupportrar » fre maj 28, 2010 8:13 pm

Lakersfan: Jag har mer kunskap om fotboll i mitt ena lillfinger än du har mellan öronen..Du kommenterar överhuvudtaget inte det SAKLIGA i det jag skrev...dvs att Zlatan är en bortskämd diva !!! Nej för om ett LAND inte vinner vill man ju inte spela...Därför San Marino,Luxemburg m.fl alltid får ställa in sina landskamper..eller nej just det nej det gör dom ju inte alls... Zlatan är en bra fotbollsspelare och passar bra in i gå-tempot i italienska ligan,i Barca började han bra men har sedan varit bra mycket sämre än Pedro,Messi och Bojan, och för den prislappen han har är det inte godkänt, + då det faktum att han är en bortskämd diva och inte ens behagar spela för Sverige visar ju bara vilken typ av person han är !
Senast redigerad av Hatapopcornssupportrar lör maj 29, 2010 2:15 am, redigerad totalt 1 gång.
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs
 
Inlägg: 722
Blev medlem: tor mar 22, 2007 9:25 pm

FöregåendeNästa

Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster