Zlatan

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Varanen » fre maj 28, 2010 8:24 pm

Typ av person? Vilka typer av personer är den MAJORITET av sk hockeykrigare som känner efter som värsta hypokondriker så fort plikten kallar. Jag skulle vilja se dialogen mellan systrarna Sedin och Vancouvers GM:

- Mr GM! Mr GM!

- I heard you guys the first time...

- We feel "slitna" like it´s called in Sweden. We don´t wanna play.

- What are you guys talking about? We have a deciding 7:th game tonight?! Have you checked it with the doc?

- We can´t explain "sliten", but in Sweden that means we don´t have to play.

- I don´t give a fuck what it means in Sweden! You play until I say you don´t!

Systrana går därifrån hand i hand med gråten i halsen, men kommer att förbereda sig för match...
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14043
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Inläggav Lakersfan_03 » sön maj 30, 2010 7:35 pm

Om du säger att en spelare som är värd den summan och spelar där han spelar är en DÅLIG spelare så har du ingen koll. Eller så vill du bara inte inse. En spelare behöver mer än 1 säsong i en ny liga. Zlatan gjorde 16 mål i La primera, ETo'o gjorde färre i Serie A. Är Eto skitdålig då eller?

Att han inte spelar för att han är omotiverad är snarare tvärtom, respekt för landet och folket. VI har redan 30% på planen som är totalt oinspirerade och skiter i hur matchen slutar. Just därför denna fatala missräkning att inte ta sig till VM. Zlatan har lämnat över till någon yngre, likaså borde flera i landlaget göra. Spelare som Emir Bajrami och Behrang Safari ska spela 100% av matcherna i ett kval. Får se om nu Hamren vågar det. Markus Berg och Toivonen ska dessutom också spela på topp om inte Zlatan är med. Over and out, att du är trångsynt kan bero på att du är skauning
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Hatapopcornssupportrar » sön maj 30, 2010 9:19 pm

Inter spelar på ett helt annorlunda vis nu när Mourinho är tränare, Etoo har gjort ett mycket bra jobb i CL t.ex och Zlatan är numera femte forward i Barca, tycker du att det är att lyckas med den prislappen han har så undrar jag hur du tänker ? Och om en spelare då behöver mer än 1 säsong varför sågar du då Etoo? Etoo gjorde fler mål än Zlatan i Barca, Etoo har gjort färre mål i Inter men ett helt okej jobb,dessutom är det Zlatan som har den hysteriska prislappen och inte har levererat.

Han är inte precis 36 och slut som spelare, hade han varit det är det skillnad, problemet för den bortskämda divan är att han inte blivit daltad med tillräckligt i svenska landslaget och när han får kritik så behöver Guardiola eller andra få huvudet undersökt..Så många saker som sker runt Zlatan och det är aldrig hans fel enligt honom själv...han måste verkligen vara otursförföljd... Faktum är att han är en bortskämd diva som inte presterat på den nivå han borde med tanke på prislapp osv..Att du älskar honom gör ju uppenbarligen att du inte kan inse fakta...det får stå för dig.
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs
 
Inlägg: 722
Blev medlem: tor mar 22, 2007 9:25 pm

Inläggav Lakersfan_03 » tis jun 01, 2010 9:56 am

Det är fortfarande inte Zlatan som sätter prislappen på sig själv utan det är klubben som är beredd att betala dom pengarna. Alltså så är det inte hans fel, utan barca som tyckte att han var värd de pengarna. Raiola är inte så dum som alla tror , inte konstigt att han är agent för en spelare som zlatan, han vet hur man påverkar klubbar och ökar en spelares egentliga värde.

När Zlatan rör bollens så förväntar sig folk att han ska trolla. Varför gör inte Messi likabra jobb i Argentina som han gör i Barca tror du? När var det Zlatan gjorde ett sämre jobb i Barca innan eller efter Messi slutade passa med Zlatan?

Ibra kommer att göra en Succé nästa säsong, om det nu blir i Barcelona eller ett annat lag återstår att se. Han gjorde mål i inledningen ingen skrev i denna tråden då, när han spelade sämre blev alla ''svenskar'' glada, stor avundsjuka enligt mig. Zlatan är det bästa som hänt svenska landslaget oavsett vad folk säger. Han tänker fotboll på en helt annan nivå.

Safari och Bajrami kommer i landslaget även de kunna bidra med mycket i sitt spel. Jasmin Sudic skulle kunna vara ett klipp för svenska landslaget om inte bosnien hade ryckt i honom nu i helgen. Med största sannolikhet spelar han för Bosniska landslaget.

Man måste rensa i svenska truppen och det rejält.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Lakershjärta71 » tis jun 01, 2010 10:38 am

Zlatan är för ojämn. Blandar topp prestationer med lojt spel under långa perioder. Han behöver förbättra sin lägstanivå, annars lär han aldrig bli korad till världens bästa spelare.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Inläggav Herr Oberst » ons jun 02, 2010 8:21 am

Lakersfan_03 skrev:När var det Zlatan gjorde ett sämre jobb i Barca innan eller efter Messi slutade passa med Zlatan?


Åhh dumma dumma Messi som inte passar.

Du är ju mer ååuu banan än pizzafettot
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon
 
Inlägg: 1140
Blev medlem: mån apr 18, 2005 5:19 pm
Ort: Enköping

Inläggav Lakersfan_03 » tor jun 03, 2010 10:06 am

Den mest värderade ''svensken'' genom tiderna. men säg du vad du vill ;)
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav röd-vit » tor jun 03, 2010 10:18 am

Jag värdera min mamma högre än Zlatan så det kan jag inte tänka mig!
Användarvisningsbild
röd-vit
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: mån feb 21, 2005 4:40 pm
Ort: Jönköping

Inläggav Lakersfan_03 » tor jun 03, 2010 3:42 pm

Jag värderar din mamma högre än zlatan också ;)
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Lakersfan_03 » ons aug 11, 2010 6:39 pm

Och ikväll nätar Ibra mot Skottland!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Stinklink » ons aug 11, 2010 8:55 pm

tog 3 minuter :wink:
Användarvisningsbild
Stinklink
Forumamatör
 
Inlägg: 241
Blev medlem: tis feb 16, 2010 2:12 pm
Ort: Växjö

Inläggav Lakersfan_03 » ons aug 11, 2010 8:55 pm

Snackade med honom inför matchen och han utlovade ett mål. När han spelar bra är det tyst här inne som vanligt :lol:
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Lalin » ons aug 11, 2010 9:18 pm

Hur känner du honom kan man fråga sig? :wink:

Han har varit bra så länge han var inne.
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3526
Blev medlem: lör sep 29, 2007 5:48 pm
Ort: Växjö

Inläggav Herr Oberst » ons aug 11, 2010 10:01 pm

Lakersfan_03 skrev:När han spelar bra är det tyst här inne som vanligt :lol:


Det har väl varit tyst här om Zlatan i typ 6 månader. Inte en jävel bryr sig (jo ok Lakersfan_03 gör kanske) vare han råkar göra mål eller inte.
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon
 
Inlägg: 1140
Blev medlem: mån apr 18, 2005 5:19 pm
Ort: Enköping

Inläggav Niles » ons aug 11, 2010 10:31 pm

Zlatan..lika booooring som torkande målarfärg. Fick han ingen kränkande fråga så han tjurade ihop denna gången?
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Inläggav Viktor666 » tor aug 12, 2010 10:45 am

Jag är inte sämre än att jag kan erkänna när Zlatan gör något bra och igår VAR han faktiskt bra.
Inte främst för att han gjorde mål utan mer för att han faktiskt ansträngde sig. Och sprang. Och var till och med nere och vann boll på egen planhalva vid något tillfälle.

Sånt imponerar på mig FAN så mycket mer än klackmål och snygga finter...
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Användarvisningsbild
Viktor666
Forumterrorist
 
Inlägg: 2045
Blev medlem: fre apr 19, 2002 12:20 pm
Ort: Ståplats

Inläggav Flanders » tor aug 12, 2010 11:19 pm

Såg inte matchen, men läste att Toivonen hade berömt Zlatan för att gå ner och vinna boll bland annat. Precis som Viktor666 skriver, sånt imponerar i slutänden mer än snygga klackar. Gillar även Zlatans uttalande saxat från DN.

http://www.dn.se/sport/fotboll/saknaden-blev-for-stor-1.1152307 skrev:Nä, för du får spela inför svenska folket. Det är inte många som får uppleva det. Klubblag är ändå klubblag. Det är ändå skillnad. I klubblaget spelar du för att du har kontrakt med ditt klubblag. Landslaget kommer jag till för att jag vill komma, för att man ställer upp för sitt land och för att man vill nå framgång, bli hågkommen av supportrarna och inskriven i historieböckerna.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
Användarvisningsbild
Flanders
Forumdemon
 
Inlägg: 1494
Blev medlem: tor dec 30, 2004 5:16 pm
Ort: Harlem

Inläggav Lakersfan_03 » sön aug 15, 2010 11:32 am

Jag tror att det nya svenska landslaget kan bli något. Det är kul att Hamren inte har samma tråkiga spelare och samma tråkiga taktik som Lagerbäck hade. En sådan som bajrami kommer bli hur nyttig som helst. Ola Toivonen kommer också bli en stor spelare. Vi har ett bra landslag på gång igen äntligen.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Lakershjärta71 » sön aug 15, 2010 12:21 pm

Jag har nog aldrig sett ett svenskt landslag varit så offensivt lagt och så "vän" med bollen som man var i denna match. Svenskarna KUNDE spela bollen till varandra i ett högt tempo. "Smaka" på den! Det är man sannerligen inte van vid att se. Imponerad blev jag när man ex. såg ett flertal situationer med 2-3 korta, smarta direktpassningar i sidled och i djupled mellan försvar och mittfält. I överlag ett mycket passningsskickligare lag än under Lagerbäck. Det här bådar gott!
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Inläggav Anders83 » mån aug 16, 2010 9:22 am

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Inläggav Lakershjärta71 » mån aug 16, 2010 11:36 am

Han är rätt okej den där Zlatan va, har jag hört.? :wink:
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Inläggav Herr Oberst » tis aug 24, 2010 12:52 am

2009-08-02
Herr Oberst skrev:
Lakersfan_03 skrev:SVAR : Zlatan är en världsspelare ;). .


Och Eto'o är en division 3-lirare?

Barc kommer snart förstå vilken dålig affär de gjort.


Verkar som man får rätt
Eto'o vann champions league
Barca åkte ut snabbt.
Zlatan sitter på bänken och blir troligtvis snart såld, högst troligt för mindre än vad man gav för honom

Inte ens 29 år fyllda och redan slut som artist? Fast chansen dyker kanske upp i Lets Dance eller nystartade Fångarna på fortet?
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon
 
Inlägg: 1140
Blev medlem: mån apr 18, 2005 5:19 pm
Ort: Enköping

Inläggav Malul » tis aug 24, 2010 12:00 pm

lite humor nu!
han kanske kommer gå till Inters största fiender,Milan,med en lön som betalas i två år av både Barca o Milan.

Barca kan komma att betala den som kan sänka dom i en champions league-match,hehe
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7962
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:58 pm
Ort: Växjö Lakers

Inläggav Herr Oberst » tis aug 24, 2010 6:23 pm

Fast den enda Zlatan är känd för att sänka i champions league är ju sig själv och sitt lag
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon
 
Inlägg: 1140
Blev medlem: mån apr 18, 2005 5:19 pm
Ort: Enköping

Inläggav Anders83 » ons aug 25, 2010 2:43 pm

Säkert därför han blev utsedd till lagkapten i Landslaget nu oxå helt sjukt hur tänkte dom :roll:
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Inläggav röd-vit » tor sep 02, 2010 9:13 pm

Användarvisningsbild
röd-vit
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: mån feb 21, 2005 4:40 pm
Ort: Jönköping

Inläggav PutteA » tor sep 02, 2010 9:22 pm

Så jävla rätt han har!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Inläggav Lakersfan_03 » fre sep 03, 2010 5:53 am

MR Zlatan har alltid rätt.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Piggelin » fre sep 03, 2010 9:26 am

Det som är det stora proffset är ju Pep Guardiola. Zlatan beter sig som en barnunge. För ett par veckor sedan ville han ju absolut vara kvar i Barcelona. :?
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3846
Blev medlem: ons maj 21, 2003 9:51 pm
Ort: Växjö

Inläggav eddan » fre sep 03, 2010 9:45 am

Lessebos Elvis - Zlatanlåten :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=Mgvqqn1b6FY
support your local team

http://www.youtube.com/channel/UCfWuyo81RtX_OXmFvDuL3PQ
https://twitter.com/PsychoCircus__
http://psychocircustifo.se/
https://www.facebook.com/PsychoCircusTifo
Användarvisningsbild
eddan
Forumproffs
 
Inlägg: 529
Blev medlem: sön nov 06, 2005 7:24 pm
Ort: Wexio

Inläggav Lakersfan_03 » fre sep 03, 2010 9:36 pm

Zlatan o Raiola är alltid vinnarna ;) Barcelona betalade tre-fyrdubbla beloppet av det som Milan fick ge. Det kallar jag business ;)
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Talismanen » fre sep 03, 2010 10:28 pm

Den som säger att Zlatan inte va nått att ha i kvällens match kommer jag aldrig mer (om det nu ens funnits nån) visa nån respekt what so ever. Zlatan va kung, kung och kung igen!!! Leta upp dom framspelningarna. Oh my god. Tack för godiset.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Inläggav Lakersfan_03 » fre sep 03, 2010 10:43 pm

Har alltid tyckt du varit en vis man talismanen ;) Ikväll var han bra och bättre blir han.
Sverige börjar faktiskt spela fotboll igen, riktigt kul att beskåda ikväll vi kan ju rulla bollen. Hamren vet vad han sysslar med
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Lalin » fre sep 03, 2010 10:49 pm

Han var vass idag! Synd att det inte blir mål på sådana fina passningar bara. Hälsa han från mig 03! :wink:
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3526
Blev medlem: lör sep 29, 2007 5:48 pm
Ort: Växjö

Inläggav eddan » lör sep 04, 2010 3:37 am

Vadfan gjorde ni framför tven när Lakers har hemmamatch ? :roll: :twisted:
support your local team

http://www.youtube.com/channel/UCfWuyo81RtX_OXmFvDuL3PQ
https://twitter.com/PsychoCircus__
http://psychocircustifo.se/
https://www.facebook.com/PsychoCircusTifo
Användarvisningsbild
eddan
Forumproffs
 
Inlägg: 529
Blev medlem: sön nov 06, 2005 7:24 pm
Ort: Wexio

FöregåendeNästa

Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster