Austin ORTEGA

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Austin ORTEGA

Inläggav Towen » lör sep 01, 2018 11:40 pm

Tycker den här killen skall ha en egen tråd. Tror vi får anledning till det under säsongen, när tidningarna börjar rubricera hockeykolumnerna med "Halvblodet från prärien". ELVA poäng på sex matcher. Enligt AB har EVERTSSON jagat ORTEGA i över ett år. Någon mer än jag som noterar tröjnummer 16..? Samma som Europas bästa målskytt genom tiderna i en andraliga - Christian JACOBSSON...
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Austin ORTEGA

Inläggav Orange » lör sep 01, 2018 11:52 pm

Hur går ramsan om Ortega :?:
Orange
Forumamatör
 
Inlägg: 239
Blev medlem: lör jul 13, 2013 2:51 am

Re: Austin ORTEGA

Inläggav Towen » sön sep 02, 2018 1:37 am

Får jag föreslå ett rent TRUMPETSOLO av mäktiga introt till den legendariska western "How the West Was Won" ("Familjen Macahan" på SVT)? BORTASTÅ kommer att få gåshud..
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Austin ORTEGA

Inläggav Kenpa » sön sep 02, 2018 4:55 pm

Mmm, det här verkar väldigt lovande och jag har aldrig tvivlat på Evertsson. Växjö UTVECKLAR och skapar ett nytt intresse för hela SHL. Jag är säker på att Växjö inför denna säsong har öppnat dörrar som inte varit tänkta att öppnas på ett bra tag.
Kenpa
Forumamatör
 
Inlägg: 111
Blev medlem: mån aug 22, 2016 2:47 pm

Re: Austin ORTEGA

Inläggav Varanen » mån sep 03, 2018 3:53 pm

Ortega är en äkta sniper. Och nr #16 är väldigt lämpligt precis som Towen uppmärksammat. Han vet sin roll. Hans center, Horák, vet vad som pågår. Vi får se vem som kör andra kanten. Holmberg gjorde det bra senast. I vanliga fall hade jag kört med en mer balanserande fw, samtidigt kan jag Holmberg för dåligt. Kanske hittar Horák och Holmberg en bra understanding i det defensiva jobbet. Ytskapandet kanske inte är absolut nödvändigt så länge snipern får sina lägen. Vi får se.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Austin ORTEGA

Inläggav teddy » mån nov 05, 2018 8:20 am

Status på Ortegas skada.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3967
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Austin ORTEGA

Inläggav mollers » mån nov 05, 2018 11:05 pm

Hörde att han blir borta tills jul

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
mollers
Forumdemon
 
Inlägg: 1642
Blev medlem: lör nov 08, 2008 2:20 pm


Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 32 gäster