Everts VLH (18/19) 2.0

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » mån feb 10, 2020 2:30 pm

Stupet skrev:Du tittar alltså bara på hur det ser ut nu. Jag tittar på hur det har sett ut de senaste säsongerna och hur det kommer att se ut i framtiden. Nån sa här inne att junioren måste vara lika bra eller bättre än dom spelarna som finns i A-laget nu. Går Evertsson efter det så kommer vi aldrig få fram några juniorer från dom egna leden. Iaf inte sålänge vi har en sportchef som heter Henrik Evertsson. Kolla bara på målvakterna som har funnits med i JVM truppen de senaste 10 åren och kolla sen hur många av dessa som har fått speltid i A-laget för sina klubbar. Kan säga att det är dom flesta. Många av dom har även gjort det riktigt riktigt bra. Och varför? Jo för att man har valt att satsa på dom och tro på dom. Varför har då inte Eliasson fått chansen i Växjös A-lag? Jo för att Henrik Evertsson tror mer på att värva in spelare än på att plocka spelare från de egna leden.
För min del spelar det ingen roll om Evertsson värvar ihop ett SM Guld lag nästa år för att börjar vi aldrig ge våra juniorer chansen så kommer vi för all framtid vara hela Sveriges stora köpelag.


Det är i och för sig inget fel i att vara Sveriges stora köpelag så länge laget levererar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Anders L » mån feb 10, 2020 4:57 pm

Det bästa är att satsa på återvändare! :eeeh:
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Anders L
Forumdemon
 
Inlägg: 1658
Blev medlem: sön apr 14, 2002 11:40 am
Ort: Ranchen.

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » mån feb 10, 2020 6:06 pm

Sanny rubricerar våra 38 omgångar hitintills - ett praktfiasko - och endast trollen Ilari och Miika är skillnaden från ren och skär kris.

Den här *skräck-emojin* i posten ovan, vart hittar ni den? Skulle jag använda mig av ofta innevarande säsong.. :|
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » mån feb 10, 2020 6:14 pm

Towen skrev:Sanny rubricerar våra 38 omgångar hitintills - ett praktfiasko - och endast trollen Ilari och Miika är skillnaden från ren och skär kris.

Den här *skräck-emojin* i posten ovan, vart hittar ni den? Skulle jag använda mig av ofta innevarande säsong.. :|


Han har 100 % rätt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » mån feb 10, 2020 6:49 pm

Det blir alltså ingen back heller? Väljer vi att gå kort ? Vi har 7 backar nu


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav PutteA » mån feb 10, 2020 7:26 pm

Stupet skrev:PutteA du sa att vi skulle få fram riktigt duktiga unga spelare i klubben om 4-5 år eller hur? Man kan säga såhär att sålänge vi har en sportchef som så tydligt visar att han inte tror ett skit på unga spelare från dom egna leden så kommer det aldrig någonsin hända tyvärr. Ska vi kunna slussa in unga talanger i A-laget så måste vi först och främst börja tro på dom (och med tro på dom menar jag inte att sätta dom i en 3-4 lina och låta dom spela 5 min per match) som vi gör nu så kommer vi aldrig få dom riktiga talangerna till klubbens hockeygymnasium. Bättre isf att ungdomarna vänder sig till vilken annan SHL klubb som helst som verkligen satsar och tror på sina juniorer. En annan sak vi måste göra för att nångång få en vändning på denna klubben igen är att helt enkelt kicka Henrik Evertsson. Visst att det kan vara hårt för vissa att läsa för att han har varit en av Sveriges bästa sportchefer. Men att spela på gamla meriter funkar inte och det ser vi så extremt tydligt på hela A-laget i år. Som sagt vi måste få in nytt blod på sportchefspositionen. Som rykterna säger så har ju Evertsson även gjort sig känd utanför hockeyn och det skadar även klubben.
Jag hoppas att Everts VLH 2.0 tar slut efter denna säsongen. Men som jag sa att sålänge Evertsson sitter högst upp på kungastolen så lär detta inte ske. Jag vet ärligt talat inte vem i klubben som skulle våga säga något kritiskt mot Evertsson. Kanske är dags för oss fans att offentligt i arenan säga och visa vad vi tycker för att det ska börja hända något.


Ja, jag skrev att vi kommer få fram dessa egna, hur sedan klubben kommer ta hand om dom vet jag inte.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » mån feb 10, 2020 7:29 pm

Det lär inte plockas in någon ny spelare innan fönstret stänger. Man tror helt enkelt att denna truppen ska fixa ett nytt kontrakt.
Och det gör dom säkert. Inte pga att man är ett bra lag utan pga att Leksand, Oskarshamn och Linköping troligen inte tar sig ikapp på de sista matcherna.
Praktfiasko är det oavset. Stannar vi kvar i SHL så MÅSTE det ske förändringar någonstans på ledarsidan. Och jag tycker att det är dags att hitta en ny sportchef. Risken är annars gigantiskt att vi även nästa år kommer att få spela om en playin plats. Det tyngsta av allt detta är att Evertsson har skrivit upp många noll levererande spelare på kontrakt även nästa år.
Det som jag tycker oxå är mycket märkligt sett till hur andra lag i SHL gör till skillnad från Evertsson och Växjö är att man har konkurens på både back och forwardsidan. Det har inte vi. Och med att Cederqvist nu lämnar så har vi ännu mindre konkurens. Spelarna behöver inte ge 100% verken i matcherna eller på träningarna för dom vet om att dom har sina platser kvar i truppen. Om du nu inte är junior förstås för då spelar det ingen roll hur mycket du kämpar och ger för du får ingen plats ändå.
De flesta lagen i SHL har 8-9 backar och 14-15 forwards. Vi har 7 backar och 10,5-11,5 forwards. Det säger en del.

Härlig hierarki i denna klubben!!!!
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » mån feb 10, 2020 8:03 pm

Kör en trejd på Davidsson - Ryno
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » mån feb 10, 2020 8:08 pm

bratsson skrev:Kör en trejd på Davidsson - Ryno


Tror inte seriens största hundhuvud kommer göra någon nytta i Växjö. Däremot kan säkert Davidsson växla upp i ett offensivt FBK
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Jocke86 » mån feb 10, 2020 11:34 pm

Lundgren tillbaka.

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Användarvisningsbild
Jocke86
Forumterrorist
 
Inlägg: 2321
Blev medlem: fre dec 19, 2008 6:04 pm
Ort: Uppsala

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav västrastå » mån feb 10, 2020 11:36 pm

Jocke86 skrev:Lundgren tillbaka.

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk


Suck..
västrastå
Forumentusiast
 
Inlägg: 471
Blev medlem: sön mar 27, 2016 12:34 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Svartvadet » mån feb 10, 2020 11:37 pm

Hmm, jag vet inte. Var stabil när han lämnade, men vart är han nu?

Skum värvning.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » mån feb 10, 2020 11:41 pm

Vi får se vad detta blir


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » mån feb 10, 2020 11:58 pm

Högberg på bänken då
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav DeLarge » tis feb 11, 2020 12:06 am

Järnmaskinen. Lundgren gjorde aldrig en dålig match i Lakerströjan.
Användarvisningsbild
DeLarge
Forumdemon
 
Inlägg: 1069
Blev medlem: sön jan 22, 2012 3:01 am
Ort: Suffragette City

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » tis feb 11, 2020 12:10 am

Han var vår bästa defensiva back när ha drog - hoppas han kan plocka fram det igen!

Men var hittar ni den infon...?
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav PutteA » tis feb 11, 2020 12:15 am

Härmapan skrev:Han var vår bästa defensiva back när ha drog - hoppas han kan plocka fram det igen!

Men var hittar ni den infon...?


Sportexpressen:

https://www.expressen.se/kvallsposten/s ... an-brynas/


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakershjärta71 » tis feb 11, 2020 12:17 am

Den dagen vi byter sportchef blir jag ett nervvrak. Vem kan ha samma fingertoppskänsla av att värva spelare som Evertsson har gjort i över ett decennium, frånsett de två senaste säsongerna?
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » tis feb 11, 2020 1:47 am

Frånsett de 2 senaste säsongerna var det ja.
Som sagt funkar inte att spela på gamla meriter hela tiden.
Visst att han har varit en av Sveriges bästa sportchefer. Problemet är bara att han är inte bara sportchef i klubben. Sätter hur mycket som helst på att han är lika mycket VD/högsta chef som han är sportchef tyvärr. Och det är mycket som har stigit honom åt huvudet.
Sen har han ju oxå misslyckats totalt de 2 senaste säsongerna.
Totalt praktfiasko!!
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav PutteA » tis feb 11, 2020 4:45 pm

Om nu Lundgren är på väg tillbaka så kanske vi kan hoppas på att det var Brynäsmiljön som inte passade honom med tanke på om man studerar hans stats. Han verkar trots allt upprätthållit sitt spel när han kom till LHC. Håller en ungefärlig poängskörd som tidigare och stabil i plus/minus statistiken också. Sen händer nått i Brynäs, för här dalar helt plötsligt allt. Betydligt sämre poängskörd och -6 på 41 matcher förra säsongen och -8 den här säsongen på 27 matcher. Guldsäsongen 14/15 slutade han på +23.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Primeau » tis feb 11, 2020 6:53 pm

Han passar i så fall PERFEKT in i Evert Halls framgångsrika värvningsstrategi: återvändare, billig, hade sin peak för 3-6 år sedan, riktigt risiga stats men det KANSKE går att få ut lite till! Hade han haft en skada hade han uppfyllt alla FEM kriterierna, men fyra av fem är bra! :golfclap: :golfclap: :golfclap:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » tis feb 11, 2020 7:12 pm

Tycker lite synd om LUNDGREN. Att gå från en krisklubb, med ett krislag och en backlinje i kris - till en k-r-i-s-k-l-u-b-b, med ett k-r-i-s-l-a-g och en backlinje i k-r-i-s. Avdelning befordran i sidled..? :roll:

Calle ROSÉN verkar inte solidisera i Toronto. Går han att locka hem till nästa sässe? 'Mirakel-PERSSON' är väl lite i samma situation?
Sedan har vi förstås Schweizerfranc och Rubels att konkurrera med..

..Men vår biträdande på sporten - HALL - kan kanske trolla ur hatten där? :mrgreen:
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav PutteA » tis feb 11, 2020 7:54 pm

Towen skrev:Tycker lite synd om LUNDGREN. Att gå från en krisklubb, med ett krislag och en backlinje i kris - till en k-r-i-s-k-l-u-b-b, med ett k-r-i-s-l-a-g och en backlinje i k-r-i-s. Avdelning befordran i sidled..? :roll:

Calle ROSÉN verkar inte solidisera i Toronto. Går han att locka hem till nästa sässe? 'Mirakel-PERSSON' är väl lite i samma situation?
Sedan har vi förstås Schweizerfranc och Rubels att konkurrera med..

..Men vår biträdande på sporten - HALL - kan kanske trolla ur hatten där? :mrgreen:


Det var ett tag sedan Rosén tillhörde Leafs. Han tillhör Avalanche.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » tis feb 11, 2020 8:31 pm

Du ser Putte, hans karriär rasar lavinartat.. :roflol:
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav steve_saviano_theking » tis feb 11, 2020 10:55 pm

Härligt att vi får in Lundgren, en defensiv back på nedgång. Man förstår verkligen hur de tänkt med denna värvningen, det är ju precis vad vi behöver!
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Användarvisningsbild
steve_saviano_theking
Forumproffs
 
Inlägg: 564
Blev medlem: mån nov 06, 2006 5:33 pm
Ort: lammhult

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav PutteA » tis feb 11, 2020 11:07 pm

Towen skrev:Du ser Putte, hans karriär rasar lavinartat.. :roflol:


[emoji1787][emoji1787][emoji1787]


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » ons feb 12, 2020 1:07 am

steve_saviano_theking skrev:Härligt att vi får in Lundgren, en defensiv back på nedgång. Man förstår verkligen hur de tänkt med denna värvningen, det är ju precis vad vi behöver!


Perfekt. Äntligen en målskytt av rang. Kan bilda anfallspar med Melart. :clap:
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Overkill » ons feb 12, 2020 4:25 am

Raset började när Thermell kom in i båset...Vi är totalt sönderlästa och har inget annat spelsystem att byta till. Hjälper inte att byta ut halva laget när dessa 3 mys farbröder står i båset tyvärr. Tur att Leksand och Oskarshamn är ännu sämre än oss.
Ingen minns en fegis!
Användarvisningsbild
Overkill
Forumamatör
 
Inlägg: 199
Blev medlem: tor nov 30, 2017 11:21 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav teddy » ons feb 12, 2020 8:25 am

Det är inte en back vi behöver utan fem nya forwards.
Samt ny anfallscoach.
Hela förra säsongen samt denna har det varit bajs framåt.
Innan dess var det målrekord.
Skillnaden? Jörgen Jönsson.
Kolla hur bra Örebro går med Jönsson i båset.

Allt handlar om anfall. Sätter vi inte våra chanser, tro fan det trillar in puckar bakåt då laget blir frustrerade.
anfall är bästa försvar.

Så evertsson. Du vet vad du måste göra.
Frågan är om du vågar?
Kicka Thermell med omedelbar verkan. Kasta in Janne Karlsson så länge som assisterande tills lämplig kandidat hittas.
Bänka Gynge och Pettersson.
Detta är ingen förfrågan. Detta är krav.
Agera eller avgå.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3967
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Nobodyelse » ons feb 12, 2020 11:46 am

Janne Karlsson [emoji23][emoji23][emoji23]du skämtar givetvis. Hockey mördaren [emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
Nobodyelse
Forumamatör
 
Inlägg: 23
Blev medlem: lör dec 20, 2014 9:29 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » ons feb 12, 2020 12:23 pm

Denna säsongen är tyvärr över, vi ska va glada att det i år fanns ett par riktigt kassa nykomlingar annar vet vi var vi kunnat läsa Lakers i tabellen. Att skrika på spelare in i truppen nu spelar ingen roll, du kan handplocka från alla världens spelare och det finns ändå ingen som kan vända detta.

Jag tänker på nästa säsong, det är nog där man kommer att bli ett nervvrak på riktigt. Tror inte man har mod att göra det nödvändiga, lösa de dyra kontrakten. Har man mod att göra det kommer det givetvis påverka vår spelarbudget. Vi kommer inte vara med och lägga pengar på de stora namnen utan måste hitta billigare lösningar som passar in i ett lagbygge. Vi måste vara det Malmö varit de senaste åren. Vi måste dra igång ramsan "grishockey" igen, det är där vi är i processen.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Primeau » ons feb 12, 2020 1:56 pm

Hallam lär bli kvar, det hoppas jag i alla fall, men förhoppningsvis får han någon ny bredvid sig i båset nästa år. Men Evertsson verkar ha tappat det, inte omöjligt att han försvinner. Det man kan fundera på är vad som händer ifall båda går, med tanke på att VLH har en styrelse med folk utan något som helst hockeykunnande, åtminstone inte på elitnivå. Ska dessa personer hitta en ny tränare och en ny sportchef så kan det gå lite hur som helst... Det kan det annars också, men en gedigen hockeybakgrund hos personerna som förväntas hitta en ny tränare osv. ökar i alla fall chanserna att det blir en bra lösning. Att lyfta upp ass. sportchef Hall som ny sportchef ifall Evertsson försvinner tycker inte jag är ett alternativ, han har del i fiaskot vi nu ser. Faktum är ju att raset började när han kom in som assisterande sportchef, det går inte att blunda för.

Sen nästa års trupp då, man sitter som bekant redan med flera Svarte-Petter på hand och det blir ingen enkel ekvation för någon person, ny eller inte, att reda ut denna härvan; en orutinerad målvakt redan på kontrakt, några föredettingar som levererar noll på svindyra kontrakt, en backbesättning där i alla fall 5 st behöver bytas till något modernare och rappare, avsaknaden av snipers, ja i princip hela anfallet känns trubbigt.

Popcorn-Kalaset är över, nu gäller det bara att försöka överleva. 1-14 på tre matcher är hemska siffror och vittnar om fritt fall, har Golddiggaz lite jävla ryggrad kvar ser dom i alla fall till att minst två lag är bakom dom när grundserien avslutas. :oops:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » ons feb 12, 2020 2:52 pm

Tycker vi skyller allt på Lundberg och Melart som slutat göra mål.......[emoji848]
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » ons feb 12, 2020 5:12 pm

Tror och hoppas att både Sam och Henrik blir kvar. Deras trackrecord sträcker sig bra längre än två pokaler (ffa Henriks). Visst att 'Ninja' kapsejsat balansen i laget under generationsväxlingen. Visst att han också totalhavererat ett par random bösskott som ORTEGA ( :oops: ) och BODIE ( :oops: ) med några fler ( BURSTRÖM :oops: :oops: :oops: ) - Men glöm inte med vilka skills och med vilken glöd *street fightern* byggt lag i den här staden. Likt Chuck NORRIS glansdagar..
Att locka till sig de TÄNKTA toppnamn vi har i år är en bedrift få sportchefer förunnat i sig. Att det sen inte slår väl ut är ju också SPELARNAs ansvar. Någon säsong till tycker jag EVERTSSON skall få innan vi, vid ev haveri, diskuterar en ersättare. Hardy NILSSON och Conny EVENSSON, Leffe BOORK och Niklas WIKEGÅRD - ALLA storheter misslyckas. Part of a competetitive life..

PS: Apropå street fighters. Ni som inte sett Volvo-reklamen "The Epic Split" med Jean-Claude VAN DAMME på Youtube - se den! :D
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav venomizer » ons feb 12, 2020 8:32 pm

Jag håller med dig Towen, och det är ju inte så att de misslyckade värvningarna inte ha sparkats. Antingen under eller efter säsongen. Ett år till känns givet. Både Evert och Hallam är väldigt självkritiska och vill alltid göra bättre, sen säger dom kanske inte det i direkt anslutning till matcherna men i längre intervjuer tycker jag det märks tydligt.
venomizer
Forumproffs
 
Inlägg: 569
Blev medlem: sön apr 17, 2011 3:30 pm

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 22 gäster