Everts VLH (18/19) 2.0

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav smashinlovely » sön jan 27, 2019 12:35 am

Precis så, chansa o ge chansen. Men när det inte funkar måste man kunna anpassa sig. Fortsätter man så här så blir det ju sämre för både laget och Ortega.
Användarvisningsbild
smashinlovely
Forumdemon
 
Inlägg: 1798
Blev medlem: tor jun 27, 2013 11:00 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakershjärta71 » sön jan 27, 2019 3:15 am

Härmapan skrev:Tycker att det är helt rätt att chansa med en spelare som Ortega! Han är inte dyr och det kunde blivit succé!

MEN efter 15 omgångar med förtroende i förstakedjan och PP1 hade han kunnat få spela till sig i Troja!

Jag fattar inte varför han fortfarande får chansen och jag fattar inte varför alla experter (inkl Hallam själv) tror att han är en stjärna???

Nu krävs det underverk för att vända skutan...
Han får väl chansen pga skador och för att det inte finns något bättre att plocka in.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » sön jan 27, 2019 9:59 am

Jag tror inte ett par nyförvärv kan göra den skillnaden att det är värt pengarna. Spara till nästa säsong istället. Vi måste dessutom bli av med Messias-syndromet där vi hela tiden hoppas någon utomstående kraft kommer in och fixar biffen. Vi har det lag vi har och det är upp till gruppen att lösa sina problem med bl a energilöshet och låg smärttålighet.

Förutom att play-in borde tas bort (10:an i en serie ska inte ha chans att bli mästare) så tar de för mycket kraft för att man ska kunna gå långt i slutspelet.

Med allt detta sagt så kanske chiefen måste plocka in ett par, ex Emil P, för att höja moralen hos publik och sponsorer. Men i mitt tycke är det bättre att lägga de på nästa säsong.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13979
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » sön jan 27, 2019 10:49 am

Varanen skrev:Jag tror inte ett par nyförvärv kan göra den skillnaden att det är värt pengarna. Spara till nästa säsong istället. Vi måste dessutom bli av med Messias-syndromet där vi hela tiden hoppas någon utomstående kraft kommer in och fixar biffen. Vi har det lag vi har och det är upp till gruppen att lösa sina problem med bl a energilöshet och låg smärttålighet.

Förutom att play-in borde tas bort (10:an i en serie ska inte ha chans att bli mästare) så tar de för mycket kraft för att man ska kunna gå långt i slutspelet.

Med allt detta sagt så kanske chiefen måste plocka in ett par, ex Emil P, för att höja moralen hos publik och sponsorer. Men i mitt tycke är det bättre att lägga de på nästa säsong.


Om en säsong går åt helvete så får det aldrig gå så långt att det går fullständigt åt helvete. Denna trupp har potentialen att sätta sig i en sådan situation. Därför måste förstärkningar in. Sen är det en bonus om det visar sig bära långt.



Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8401
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » sön jan 27, 2019 11:24 am

Ok att vi är besvikna på laget, men inte hamnar de bland de två sista platserna. Laget måste gaska upp sig, men så borde också vi göra. Allt är relativt - vi är ett sunkigt lag i en sunkig serie. Det är inte så att jag kollar på de andra lagen och utbrister: OH MY GOD THEY ARE MAGNIFICENT! :lol:
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13979
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakersfan_03 » sön jan 27, 2019 11:27 am

Om vi bara spelar klart säsongen utan några direkta mål är risken att våra aktier sjunker drastiskt till nästa säsong. Alla vi som sysslat med aktier vet att när de väl sjunker så KAN det ta långt tid innan de kommer tillbaka igen. Samma sak med vårat värde för andra spelare om vi skulle hamna på plats 12 typ.

Evertsson öppna upp plånkan nu

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » sön jan 27, 2019 11:55 am

Varanen skrev:Ok att vi är besvikna på laget, men inte hamnar de bland de två sista platserna. Laget måste gaska upp sig, men så borde också vi göra. Allt är relativt - vi är ett sunkigt lag i en sunkig serie. Det är inte så att jag kollar på de andra lagen och utbrister: OH MY GOD THEY ARE MAGNIFICENT! :lol:


Missat playin är för mig fullständigt åt helvete. Att komma plats 11 !!!!!

De två sista? Det finns inte ens....


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8401
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön jan 27, 2019 12:20 pm

Avstämning med evertsson 2av4 var väl hyfsat då laget lyft till 5 plats med några poäng från förstaplatsen. Avstämning 3av4 blir intressant...

https://www.vaxjolakers.se/artikel/s15o ... -evertsson
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » sön jan 27, 2019 12:46 pm

Fullständigt åt h-e är att åka ur mot tajf och att vi alla förlorar ett bet som gör oss till deras sex-slavar. :lol:

Överdriven rädsla gynnar ingen. Play-in blir det minst. Frågan är bara om det ska tok-satsas i det här läget. Jag är skeptisk, men jag håller med Lakersfan_03. "Aktiekursen" kanske sjunker för lågt om vi kör med det vi har och vi floppar. Vi är fysiskt för svaga för att kunna gå hela vägen. Finns verkligen de här sniperkraftkarlarnaledarnaestradörerna out there för oss att plocka in?
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13979
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön jan 27, 2019 12:52 pm

Varanen skrev:Fullständigt åt h-e är att åka ur mot tajf och att vi alla förlorar ett bet som gör oss till deras sex-slavar. :lol:

Överdriven rädsla gynnar ingen. Play-in blir det minst. Frågan är bara om det ska tok-satsas i det här läget. Jag är skeptisk, men jag håller med Lakersfan_03. "Aktiekursen" kanske sjunker för lågt om vi kör med det vi har och vi floppar. Vi är fysiskt för svaga för att kunna gå hela vägen. Finns verkligen de här sniperkraftkarlarnaledarnaestradörerna out there för oss att plocka in?


tveksamt! Vi har ett gäng unga forwards. unga spelare kan vara upp och ner extremt mycket. De kan utvecklas på en månad och hitta superkrafter. Lyckas några av dem hitta målet så är ingenting omöjligt :clap:

Men en avlastande poängplockande center måste in i första eller andra.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » sön jan 27, 2019 1:47 pm

Är oerhört viktigt att gå till mins en kvartsfinal via play in eller direkt. Som en del sagt handlar det om vilka signaler föreningen sänder utåt till investerare/sponsorer. Det handlar också om att hålla igång publikintresse. Dessutom kan det väl vara smart med nyförvärv då en utsåld hemmamatch i ett slutspel kan ge upp mot 2 miljoner (?) rakt ner i fickan. Lakers brukar budgetera med mins 2 slutspelsmatcher så om "krigskassan" sparas på bekostnad av slutspel så kommer pengarna försvinna till att täcka upp det underskott som bildas.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Primeau » sön jan 27, 2019 3:02 pm

Varanen skrev:Play-in blir det minst

Jag är faktiskt inte så säker på det. Det har känts avslaget och likgiltigt i stort sett hela tiden, ändå från försäsongen och jättemagplasket i CHL. Timrå och Mora får kvala, jag kan inte se något annat hända. Sen på de båda platserna i ingenmansland har vi just nu Rögle och Örebro, där jag tycker att Rögle har ryckt upp sig ordentligt, bara senaste veckan slår man t ex Frölunda borta och tar poäng borta mot Luleå. I Ängelholm spelas alltid bäst hockey när krokusen blommar, det är sen gammalt. Örebro har haft en tung säsong, dom var kass senast vi mötte dom, problemet var bara att VLH var ännu sämre. Helt värdelösa.
Vi får se hur detta slutar, jag tror i alla fall att 2 forwards till inte kommer göra så värst stor skillnad på prestationen som helhet. Att några av juniorerna plötsligt ska börja leverera stort är naivt att tro. Vi gör minst mål i ligan och har ett bortafacit som får motståndarna att gapflabba, PP känns krystat och långsamt, boxplay har havererat. Spännande fortsättning som sagt!
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön jan 27, 2019 5:26 pm

Det här laget har defenitivt ett spel för topp6 så där tror jag vi slutar, så även HV. Bla har det här laget 3 segarar mot serieledaren Luleå jämnheten måste upp lite.

Bara att gasa på läktare och på isen!! Det är Upp till laget att ta tag i det här!!

Just nu studsar inte pucken vår väg och plötsligt tror alla att vi ska åka ur eller missa slutspel :?:

3 segarar och vi kan vara med och slåss om serieledning. :clap:

och så får Evert strössla laget lite...Självklart måste tro på det och försöka ifall rätt spelare dykter upp på marknaden.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » sön jan 27, 2019 6:21 pm

Primeu - Jag såg första perioden av Frölunda-Dif (1-5). Största förlusten för göteborgarna någonsin i en första period hemma. De kunde knappt röra på sig, så nedtränade var de. Vi är inte illrar ute på isen, men de flesta kan i alla fall röra på fötterna. Vi får inte stirra oss blinda på det egna laget utan måste ha i åtanke att alla andra lag i SHL också är sunkiga. Därav blir det minst play-in.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13979
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakersfan_03 » sön jan 27, 2019 8:07 pm

Emil Pettersson kommer med all sannolikhet att presenteras innan fönstret stängs. Frågan är vem blir det mer?

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön jan 27, 2019 9:18 pm

Lakersfan_03 skrev:Emil Pettersson kommer med all sannolikhet att presenteras innan fönstret stängs. Frågan är vem blir det mer?

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk


Vad bygger du det på? Trodde mer på det tidigare faktiskt.

Ju längre det går desto mindre känns det troligt.

AHL slutspelet närmar sig...

2 mål av Pettersson igår!

Tycker det räcker om vi lyckas med konststycket att signa Pettersson. Ger avslastning för Horak och sätter press på Fröberg/Holmberg att leverera om de vill leda 3:e.

Shinnimin-Pettersson-Bokk hade dominerat.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav PutteA » sön jan 27, 2019 10:01 pm

Ni som säger att en eller två spelare troligtvis inte gör nån skillnad kan ha rätt men även ordentligt fel. Kom ihåg gör två säsonger då vi tyvärr torskade mot Malmö i kvarten pga att vi var för svaga. Men tidigare under den säsongen hade vi problem med laget och balansen. Sen kom Emil P från Skellefteå, och gav laget den balans som behövdes. Efter det gick vi som tåget och vann serien. Tyvärr saknade vi då spelare som Rahimi typen. En spelare, rätt spelare kan göra mer än vad man tror!


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakersfan_03 » sön jan 27, 2019 10:48 pm

StenhårtSlagskott skrev:
Lakersfan_03 skrev:Emil Pettersson kommer med all sannolikhet att presenteras innan fönstret stängs. Frågan är vem blir det mer?

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk


Vad bygger du det på? Trodde mer på det tidigare faktiskt.

Ju längre det går desto mindre känns det troligt.

AHL slutspelet närmar sig...

2 mål av Pettersson igår!

Tycker det räcker om vi lyckas med konststycket att signa Pettersson. Ger avslastning för Horak och sätter press på Fröberg/Holmberg att leverera om de vill leda 3:e.

Shinnimin-Pettersson-Bokk hade dominerat.
Surras om det överallt.

Får vi dessutom in något mer så tror jag att det vänder rejält. Ibland behövs inte mycket mer precis som putte påpekar.

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » sön jan 27, 2019 11:06 pm

PutteA skrev:Ni som säger att en eller två spelare troligtvis inte gör nån skillnad kan ha rätt men även ordentligt fel. Kom ihåg gör två säsonger då vi tyvärr torskade mot Malmö i kvarten pga att vi var för svaga. Men tidigare under den säsongen hade vi problem med laget och balansen. Sen kom Emil P från Skellefteå, och gav laget den balans som behövdes. Efter det gick vi som tåget och vann serien. Tyvärr saknade vi då spelare som Rahimi typen. En spelare, rätt spelare kan göra mer än vad man tror!


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Gick som tåget?
Vi vann väl inte en match typ de 7 sista matcherna och HV71 kom nästan ikapp?

Slutet på den serien känns precis som hela den här säsongen känts.

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav mollers » mån jan 28, 2019 12:18 am

Ett annat exempel på när två gått kommit in och verkligen fått ordning på laget är tambelini och hennesy 14/15.

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
mollers
Forumdemon
 
Inlägg: 1642
Blev medlem: lör nov 08, 2008 2:20 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » mån jan 28, 2019 7:55 pm

Säg att Emil faktiskt kan vara aktuell, sen vill man gärna ha en producerande forward också. Vad sägs om Malte Strömvall? Ett bra år i Liiga vilket bevisligen inte betyder succé men kanske ändå. Kanske är Lakers uteslutet för honom med tanke på hur det slutade sist...
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » mån jan 28, 2019 8:40 pm

Vad säger han om Emil här? http://www.smp.se/sport/evertsson-om-em ... -mediakub/

Klassikt tråkigt sportchefs-svar eller? En bra spelare bla bla bla jag kommenter bara Växjöspelare bla blabla?
Senast redigerad av StenhårtSlagskott mån jan 28, 2019 8:41 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Person » mån jan 28, 2019 8:41 pm

Aleks skrev:Säg att Emil faktiskt kan vara aktuell, sen vill man gärna ha en producerande forward också. Vad sägs om Malte Strömvall? Ett bra år i Liiga vilket bevisligen inte betyder succé men kanske ändå. Kanske är Lakers uteslutet för honom med tanke på hur det slutade sist...
Strömwall ryktas till AIK som förstärkning inför kvalet, säger väl det mästa om Liiga när skyttekungen går till ett allsvenskt lag.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Person » mån jan 28, 2019 8:43 pm

StenhårtSlagskott skrev:Vad säger han om Emil här? http://www.smp.se/sport/evertsson-om-em ... -mediakub/

Klassikt tråkigt sportchefs-svar eller? En bra spelare bla bla bla jag kommenter bara Växjöspelare bla blabla?
Känns mest som att han svarar på direkta frågor, gav varken mer eller mindre. Detta rykte känns mer som ett önsketänkande från supporterhåll.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » mån jan 28, 2019 9:09 pm

Person skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Vad säger han om Emil här? http://www.smp.se/sport/evertsson-om-em ... -mediakub/

Klassikt tråkigt sportchefs-svar eller? En bra spelare bla bla bla jag kommenter bara Växjöspelare bla blabla?
Känns mest som att han svarar på direkta frågor, gav varken mer eller mindre. Detta rykte känns mer som ett önsketänkande från supporterhåll.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk


Misstänkte det. Då är nog det här senaste infon vi har där EmP kommenterar sin situation. Några månader gammal men ändå.
http://www.hockeysverige.se/2018/10/05/ ... ias-succe/

Det här ryktet har ändrats till “tveksamt”
https://www.eliteprospects.com/player/2 ... us-froberg
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakershjärta71 » tis jan 29, 2019 1:21 am

JAAAAAAAAAAAAAAAA

Målkung klar för Lakers

..när man tog för givet att det var en förstärkning inför slutspelet, *suck*

Zzzzzzz
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Person » tis jan 29, 2019 7:41 am

Lakershjärta71 skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAA

Målkung klar för Lakers

..när man tog för givet att det var en förstärkning inför slutspelet, *suck*

Zzzzzzz
Står ju dock "lovande målkung" så jag tog för givet att det var en junior.

Fattar inte varför folk ska bli besvikna över detta, ska Evertsson tänka "nähä, kan du inte göra laget bättre NU så letar vi vidare". Evertssons jobb är så mycket mer än att förstärka årets lag. Så istället för att bara se allt ur ett negativt perspektiv säger jag VARMT VÄLKOMMEN LUKAS!

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Svartvadet » tis jan 29, 2019 11:21 am

Haha ja, lite antiklimax var det ju ändå sett till situationen idag.

Men, med det sagt - 21 strutar på 33 matcher i Div.1 för en 18-åring är otroligt bra jobbat. Är det något vi saknar så är det just målskytte.

Så för framtiden diggar jag verkligen värvningen
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » tis jan 29, 2019 2:46 pm

Verkar vara en bra värvning, spännande


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8401
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakershjärta71 » tis jan 29, 2019 4:37 pm

Person skrev:
Lakershjärta71 skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAA

Målkung klar för Lakers

..när man tog för givet att det var en förstärkning inför slutspelet, *suck*

Zzzzzzz
Står ju dock "lovande målkung" så jag tog för givet att det var en junior.

Fattar inte varför folk ska bli besvikna över detta, ska Evertsson tänka "nähä, kan du inte göra laget bättre NU så letar vi vidare". Evertssons jobb är så mycket mer än att förstärka årets lag. Så istället för att bara se allt ur ett negativt perspektiv säger jag VARMT VÄLKOMMEN LUKAS!

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
ANTIKLIMAX
Klart han är välkommen till nästa säsong. Verkar vara nåt extra. Från Div 1 till SHL, inte alla som fixar det..
Men nu behöver vi förstärkning av helt andra skäl.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Person » tis jan 29, 2019 7:24 pm

Hardt till Lakers! Bra, inget petande utan 100% i varje situation.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tis jan 29, 2019 7:33 pm

Person skrev:Hardt till Lakers! Bra, inget petande utan 100% i varje situation.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk


Nu TRYCKER vi på mål!

https://www.expressen.se/kvallsposten/s ... onkurrent/

Storm? ;)

Random-josen-Random
Bokk-horak-shinni
Ortega-peso-hardt
Junt-Frö-kisski

Lite tveksam till ortega. Men vi måste få igång honom lite.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakersfan_03 » tis jan 29, 2019 9:33 pm

Nicklas Hardt klar för Växjö!! Bu eller bä?

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » tis jan 29, 2019 9:37 pm

Om Hardt är klar för VLH så är det bra. Han har en spelstil och attityd som behövs i slutspel. Boxhandskar och giftig tunga. Bra värvning av Hönan.

In med två riktiga snipers så jävlar.

(svansjöns peter andersson och rövhöken raljerar nu om om skadebenägenheten och vilken stor värvarplånkka dom får nu...)

Bra. 8)
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakersfan_03 » tis jan 29, 2019 9:41 pm

Detta sänder rätt signaler. tänk er att ha både Hardt och shinimin i samma lag, vågar inte ens tänka tanken på att ha dem i samma kedja, snacka om energi. Tror Nicklas behöver en nytändning. In med 1 eller 2 till så tar vi guldet

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 24 gäster