Everts VLH (18/19) 2.0

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » ons mar 25, 2020 5:05 pm

Primeau skrev:Ok, vi tar o skiter i Tor Immo, jag ångrar ens tanken.
Helt rätt, håll med mig istället då jag ploppar ut namn på nya spelare


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » ons mar 25, 2020 8:17 pm

Jag gråter av glädje, Holberg har förlängt! Kan han nu göra samma resa som Rasmussen för några år sedan? Hans utveckling var finfin under säsongen. Med stort förtroende redan från start kan han mycket väl vara vår bästa tvåvägscenter när vi summerar säsongen 20/21
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1299
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » ons mar 25, 2020 8:23 pm

+1 på den. Det fina här är också den signal det sänder till andra prospects, 'young guns' och 'up and commings' - Lakers är FORTFARANDE bördig jordmån och the place to be. Building the Best..
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1630
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tor mar 26, 2020 12:32 am

Bra förlängning.
Att H ska bli lika majestätisk som Rasmussen tror jag faktiskt inte. Men här finns det potential för en riktigt lång och fin SHL-karriär. Kanske toppat med lite Schweiz eller Ryssland någon säsong Nu är han ung men känner inte riktigt att han varken har speeden, kraften, målfarlighet eller tyngden för att bli en NHL-spelare. Han är bra på mycket men inga riktiga spetsegenskaper. Men det är gott nog ändå!

Hoppas såklart jag har fel.

Vad står det om att spelarnas kommer drabbas på minHockey? Något specifikt eller allmänt gisseri?
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4861
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » tor mar 26, 2020 12:47 am

Hey! Så fort han fick upp pucken från isen när han sköt så var det inte längre någon tvekan på en förlängning.

Han har även visat upp ett stort spelsinne på slutet av säsongen. Jag tror vi har en ny, halv, Rosén här [emoji106]
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3931
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » tor mar 26, 2020 6:55 am

Förutom att han nu kan lyfta pucken, som bratsson påpekar, så har han även blivit starkare. I slutet på säsongen som aldrig var skedde en intressant "incident". En motståndare var ouppmärksam (sker tyvärr alldeles för ofta) och där stod Holmberg som en vägg. Domarna gjorde en korrekt bedömning och motståndaren låg kvar och kved i smärtor enbart 20-25-åriga män i fysisk topptrim kan förstå. Holmberg såg nästan förvånad ut och sträckte sig mot motståndaren för att kolla att han var ok, men föstes bort av den "döendes" lagkamrater.

Två saker är intressanta med den här anekdoten:

1. Holmberg har börjat förstå att kilona inte bara hjälper en själv att stå upp. De kan även användas till att stoppa motståndet.

2. Domarna har börjat ta mindre utvisningar för effekterna av en närkamp. Mycket positivt. Kommer garanterat leda till mindre kvidanden och ålanden på isen, med bättre tempo och rytm i matcherna. Hopplöst segt med ständiga långa avbrott för ingenting egentligen. 95% av gångerna så kan spelaren som legat och vilat på isen spela nästa byte.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14042
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Person » tor mar 26, 2020 8:10 am

Väldigt öppen och ärlig intervju som minhockey körde med Davidsson. Allt om hans prestation, förväntningar, omställningen med ny stad och position samt hjärnskakningen.

Kan han komma tillbaka nästa säsong och vara den spelare han var i DIF men att ta ytterligare kliv så är han en toppspelare i SHL. För kvaliteterna har han, det är nog ingen som ifrågasätter.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1838
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » tor mar 26, 2020 8:43 am

Person skrev:Väldigt öppen och ärlig intervju som minhockey körde med Davidsson. Allt om hans prestation, förväntningar, omställningen med ny stad och position samt hjärnskakningen.

Kan han komma tillbaka nästa säsong och vara den spelare han var i DIF men att ta ytterligare kliv så är han en toppspelare i SHL. För kvaliteterna har han, det är nog ingen som ifrågasätter.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Han var vek i spelet innan hjärnskakningen. Minns att han medvetet klev undan en del närkamper vilket gjorde mig frustrerad


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » tor mar 26, 2020 9:41 am

Stämmer bra, men jag minns också att han efter vad som verkade vara en reprimand från ledningen, kom igen med en annan attityd. Mycket hängskalleri från både den ena och andra förra säsongen. Viktigt att vi inte softar och tror det ordnar sig senare i början av nästa säsong. Kriget om nästa Guld har redan börjat. Älska kampen!
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14042
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » tor mar 26, 2020 10:09 am

Det här med att ta in skolade centrar och göra om dem till vingar och tro att allt ska gå helt smärtfritt och dom ska producera fullt ut....
Är det bara VLH som gör det?

Känns som flertalet spelare fått gå den vägen när dom kommit till oss.....
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3931
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav västrastå » tor mar 26, 2020 6:35 pm

Ja men varför inte skicka våran bästa offensiva spelare 2 senaste säsongerna, snyggt!
västrastå
Forumentusiast
 
Inlägg: 484
Blev medlem: sön mar 27, 2016 12:34 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tor mar 26, 2020 7:54 pm

Horak får lämna som väntat. Men vem ska nu göra våra mål på bortaplan?
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4861
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » tor mar 26, 2020 7:55 pm

västrastå skrev:Ja men varför inte skicka våran bästa offensiva spelare 2 senaste säsongerna, snyggt!

Den 15:e skrev jag nedanstående som passar bra som svar här:
Varanen skrev:Håller med om att Horák är en bra spelare, men (kanske utanför hans kontroll) så har ingen enhet bildats runt honom. Ingen magi innebär att vi måste försöka med någon annan alternativt byta headcoach. Och coach Hallam sitter säkert så därför måste Horák bytas mot någon som passar coachen bättre. Här pratar vi inte om någon juniorplats.

Och med RR och Holmberg så finns ingen naturlig plats för honom. Men en bra spelare är det.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14042
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Primeau » tor mar 26, 2020 8:57 pm

Utöver ovan nämnda spelare har ytterligare några spelare utgående kontrakt.

- I övrigt förs samtal som kan innebära att ej nämnda spelare med utgående kontrakt lämnar eller förlänger, avslutar Henrik.


Jag tolkar det som att JFK, Pettersson, Gynge och Davidsson ska vara kvar. Detta blir kul att följa :D
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav ratscore » tor mar 26, 2020 9:09 pm

Kan lägga till att jag såg Dennis Rasmussen i Växjö i förrigår. Han kanske bara hälsar på vänner men han var/är här.

Sent from my J9110 using Tapatalk
Thats Mr. Ratscore to you..!
Användarvisningsbild
ratscore
Forumproffs
 
Inlägg: 790
Blev medlem: mån mar 30, 2009 12:42 pm
Ort: weXio

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » tor mar 26, 2020 9:42 pm

ratscore skrev:Kan lägga till att jag såg Dennis Rasmussen i Växjö i förrigår. Han kanske bara hälsar på vänner men han var/är här.

Sent from my J9110 using Tapatalk


Sådana inlägg kittlar lite iaf även om det kanske inte är något mer än just ett besök. Kanske kittlar det lite extra då man precis sett cmore:s sammandrag av guldmatchen 2015. Vilket lag vi hade, med betoning på LAG! Det först guldet var något helt annat, vi kom smygande som en ostoppbar maskin i andra delen av säsongen och höll i under slutspelet. Glädjen var total!
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1299
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tor mar 26, 2020 9:44 pm

Horak släpps och Rasmussen i stan. Tillfällighet? Perfekt ersättare.
Dennis; En ledare med möjlighet att nå legendstatus i VLH.
Ja tack på 3 år! :clap:

.Philip Holm blev precis avvecklad från sin klubb och finns nu på marknaden.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4861
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » tor mar 26, 2020 10:28 pm

Primeau skrev:Utöver ovan nämnda spelare har ytterligare några spelare utgående kontrakt.

- I övrigt förs samtal som kan innebära att ej nämnda spelare med utgående kontrakt lämnar eller förlänger, avslutar Henrik.


Jag tolkar det som att JFK, Pettersson, Gynge och Davidsson ska vara kvar. Detta blir kul att följa :D
Nu blev jag nedslagen. Truppen i stort sett färdig på forwardsidan. En ny center, Rosen, som ersätter Horak. Ingen ny forward, möjligen någon junior.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » tor mar 26, 2020 10:51 pm

Jag reagerade också på det när jag läste det i förmiddags. Slog mig då för pannan och intalade mig själv att det uttalandet måste vara dimridåer av Hönans verkliga RENSNING. Hoppas jag... :|
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakershjärta71 » tor mar 26, 2020 11:25 pm

vlk skrev:
Primeau skrev:Utöver ovan nämnda spelare har ytterligare några spelare utgående kontrakt.

- I övrigt förs samtal som kan innebära att ej nämnda spelare med utgående kontrakt lämnar eller förlänger, avslutar Henrik.


Jag tolkar det som att JFK, Pettersson, Gynge och Davidsson ska vara kvar. Detta blir kul att följa :D
Nu blev jag nedslagen. Truppen i stort sett färdig på forwardsidan. En ny center, Rosen, som ersätter Horak. Ingen ny forward, möjligen någon junior.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tolka det som du vill, men jag tolkar det inte alls så. Evert säger ju bara som det är, och det var inget svar på om de vare sig ska stanna elller inte.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » fre mar 27, 2020 12:18 am

Hönans tolkningstrudilutt angående JFK, Davidsson, Fasth, Pettersson, Hellgren och Thermells vara eller inte vara ser jag fram emot. 8O :lol:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Primeau » fre mar 27, 2020 1:15 am

Även målvaktssituationen, inte att förglömma!
Jämför våra JVM-målisar: Alnefelt har stått typ en halv säsong i SHL med HV, medans Eliasson har stått en halv match... :lol:
Lägg till Finlandspendlaren Källgren; han var tydligen jättebra i öst, men har i princip lika stor erfarenhet av SHL som Eliasson: 2 matcher och 83 i räddningsprocent. Hans NHL-äventyr slutade i ECHL, så han har lite kvar att bevisa innan jag är övertygad. Detta ska bli underhållande att följa, det kommer gå åt åtskilliga påsar med vinägerchips innan allt är fixat och klart tror jag. Eliasson lär aldrig, med all rätta, finna sig i att vara utlånad till HA i ytterligare en säsong, det finns inte en SHL-klubb innan som inte har låtit sina JVM-målvakter fått stå åtminstone en del matcher.
Fasth bor i staden, han är sugen på att lira lite till, men han börjar bli gammal: kan tänka mig att tattarna i skogsgröna trikåer uppvaktar honom rätt hårt i dessa dagar. Evert har lite att fundera på; två helt oprövade målisar på kontrakt, en f d. världsmålvakt med dalande kurva boendes i staden. En knivig situation, som han själv har mejslat fram.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » fre mar 27, 2020 2:38 am

Känslan är att det kommer se ännu jävligare ut för detta laget nästa år. Verkar som att Evertsson inte tittar någonting på spelarna som dominerade i Hockeyallsvenskan. Men blir så när man hellre satsar på föredetingar är på nya namn.

Hade jag varit sportchef i Växjö så hade jag gjort mycket för att försöka få Johannes Salomonsson att skriva på för klubben.

Målvaktssituationen kommer bli väldigt väldigt jobbig till hösten. Som det ser ut nu så kommer vi ha 2 allsvenska målvakter i klubben. Plus att den ena tror verken tränare eller sportchef ett skit på. Det har man hittills visat väldigt tydligt.

Tyvärr att jag tappat förtroendet totalt för Evertsson så ser inte något ljus någonstans för denna klubben med han som sportchef.
Det måste hända mycket saker i denna klubben för att min förtroende ska gå upp igen.
Först måste man göra något åt ledarsidan. Det funkar inte med Thermell längre. Han har fått 2 år på sig och vi vet alla nu hur skitkass det har sett ut.
Sen måste man göra sig av med JFK och Davidsson. Först ut måste vara JFK. Han fick hur många chanser som helst i år men tog inte en enda. Många gånger spelade han så sjukt dåligt att han inte änns hade platsat i Tingsryd tyvärr. Om det var pga familjesituationen eller inte låter jag vara osagt men han håller helt enkelt inte på denna nivån.
Davidsson hade jag stora förhoppningar på att han skulle ta nästa steg i utvecklingen. Men tyvärr tog han 2-3 steg tillbaka istället.
En annan spelare som MÅSTE höja sig enormt mycket är Shinnimin. Poängen har bara dalat fullständigt de senaste åren samtidigt som dom extremt onödiga utvisningarna bara har ökat.

Det man blir mest arg på Evertsson över är att han låter föredetta spelare som har Växjö som moderklubb bara gå rakt av till andra SHL klubbar utan att änns försöka få dom hit. Att han inte änns försökte ta hit Norbe är för mig helt absurt. Och nu kan vi glömma honom.
Jag håller med det som PutteA har sagt många gånger att Elias och Joel P har stigit Evertsson åt huvudet att han nu tror att han kan få viljen spelare som helst att vända en negativ trend eller skadefrånvaro till att bli en stjärna så fort den spelaren kommer hit. Tittar man på årets trupp så syns detta lång väg.
Evertsson måste komma ner på jorden igen och göra samma saker som han gjorde vid vårt första guld.

Nej som sagt mitt förtroende för Evertsson är slut och tyvärr så tror jag inte att det kommer att förändras någonting till nästa säsong. All heder åt Robban. Men han kan inte dra laget helt själv.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1973
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav davvee » fre mar 27, 2020 12:22 pm

De väntar alldeles för länge med att gå med nyförvärvet efter teasen, hypen dör ju helt när man väntar 50 min...
davvee
Forumamatör
 
Inlägg: 14
Blev medlem: mån mar 09, 2020 12:40 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Svartvadet » fre mar 27, 2020 12:35 pm

Kalasvärvning!

Right-back - check
Finne - check
Kaptensmaterial - check
Kontinuerlig i Lejonen - check

:hbang: :hbang: :hbang:
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6422
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » fre mar 27, 2020 12:43 pm

Jag vet ingenting om Vainio om jag är ärlig. Men han är rightare och är en sk EHT-back. Gott så! :D
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14042
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » fre mar 27, 2020 12:55 pm

Stupet skrev:En annan spelare som MÅSTE höja sig enormt mycket är Shinnimin. Poängen har bara dalat fullständigt de senaste åren samtidigt som dom extremt onödiga utvisningarna bara har ökat.



Håller med dig om mycket men formuleringen "de senaste åren" håller jag inte med om! Så sent som förra året var Shinimin såväl poängbäst som skytteligavinnare i Lakers interna.

I kvarten var det ju Luleå vs #24!

Utvisningarna ligger på ungefär samma (sunkiga) nivå alla tre åren...

I år har ju allt varit kass...
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3304
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » fre mar 27, 2020 1:18 pm

Kalasvärning bla bla bla!
Precis samma sak sa vi förra året när vi fick in JFK, Pettersson och Gynge oxå. Och nu klassas dom iaf inte som kalas!
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1973
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » fre mar 27, 2020 1:26 pm

Vad är din spontana uppfattning om Vainio? En skitspelare? Sämre än Högberg? Vilka kriterier ska en spelare uppfylla för att du ska tycka det är en bra värvning? Klart man har rätt ibland om man tycker alla är skit. Men också fel eftersom alla inte är skitspelare.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14042
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » fre mar 27, 2020 1:40 pm

Jag hoppas på en ny mentalitet i laget. Då kommer alla spelare att lyfta sig till en ny nivå. De nya har större chans att leverera.

Det viktigaste för allas utveckling är att energislukare och hänghuvuden plockas bort samt att den felaktiga balansen i laget rättas till, att kompetensen och leveransen i laget mer följer lönenivån i lagets delar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Person » fre mar 27, 2020 1:47 pm

Ska alla värvningar helt plötsligt sågas bara för att JFK, Pettersson och Gynge underpresterat? Fan va trött jag blir på att läsa vissa medlemmars gnäll dag efter dag. Jag säger inte att de som gnäller har fel, men nu har det gått till en gräns där det letas efter fel.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1838
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » fre mar 27, 2020 2:00 pm

Person skrev:Ska alla värvningar helt plötsligt sågas bara för att JFK, Pettersson och Gynge underpresterat? Fan va trött jag blir på att läsa vissa medlemmars gnäll dag efter dag. Jag säger inte att de som gnäller har fel, men nu har det gått till en gräns där det letas efter fel.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
En person har jag hittat som ifrågasatt värvningen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » fre mar 27, 2020 2:06 pm

Nä, Gynge och Emil P låg väl typ högst på allas önskelistor (utom möjligen Stupets) förra året...

De flesta experter rankade ju både Gynge, EP och JFK som toppvärvningar!

Nu blev det inte så I ÅR men det måste ju inte med automatik betyda att de är helt slut som människor och att alla andra värvningar som görs garanterat är bajs!

Det hade varit kul att höra ett exempel på en garanterad succe-värvning som fått Stupet & co att lyfta på ögonbrynet...
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3304
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » fre mar 27, 2020 2:09 pm

vlk skrev:
Person skrev:Ska alla värvningar helt plötsligt sågas bara för att JFK, Pettersson och Gynge underpresterat? Fan va trött jag blir på att läsa vissa medlemmars gnäll dag efter dag. Jag säger inte att de som gnäller har fel, men nu har det gått till en gräns där det letas efter fel.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
En person har jag hittat som ifrågasatt värvningen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk


...Kloker har inte sett den än ;)
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3304
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » fre mar 27, 2020 2:10 pm

Varanen skrev:Vad är din spontana uppfattning om Vainio? En skitspelare? Sämre än Högberg? Vilka kriterier ska en spelare uppfylla för att du ska tycka det är en bra värvning? Klart man har rätt ibland om man tycker alla är skit. Men också fel eftersom alla inte är skitspelare.
Han har varit med i en backuppsättning som nollat Elias Gud Pettersson. That's good enough for me [emoji106]
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3931
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 26 gäster