Everts VLH (18/19) 2.0

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » ons jun 19, 2019 6:38 pm

teddy skrev:Smaskigt rykte.
Kiiskinen.
Växjö håller dörrarna öppna. Dom vill att han vilar upp sig och ser till att bli hel och ren.
Kanske inte till början av säsongen. Mer troligt att han ansluter runt jul.

Känner han att han är 100% redan i augusti så blir det vår sista spetsspelare. Annars mer troligt som sagt runt jul.
Om han är skadefri.


Har du hört det eller skapat det?
Älskar kiiskinen. Skulle älska att se honom i laget igen.
Men att han skulle vara sista spelare in känns tveksamt i min bok. Är en riktig chansning!
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » ons jun 19, 2019 6:51 pm

StenhårtSlagskott skrev:
teddy skrev:Smaskigt rykte.
Kiiskinen.
Växjö håller dörrarna öppna. Dom vill att han vilar upp sig och ser till att bli hel och ren.
Kanske inte till början av säsongen. Mer troligt att han ansluter runt jul.

Känner han att han är 100% redan i augusti så blir det vår sista spetsspelare. Annars mer troligt som sagt runt jul.
Om han är skadefri.


Har du hört det eller skapat det?
Älskar kiiskinen. Skulle älska att se honom i laget igen.
Men att han skulle vara sista spelare in känns tveksamt i min bok. Är en riktig chansning!



Det känns som ett nostalgiskt rykte


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Person » ons jun 19, 2019 7:00 pm

Varför skulle Lakers gå ut och tacka för hans tid om de haft förhoppningar om att han ska skriva på i augusti eller runt nyår? Nej, det kommer inte hända.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav teddy » ons jun 19, 2019 7:11 pm

StenhårtSlagskott skrev:
teddy skrev:Smaskigt rykte.
Kiiskinen.
Växjö håller dörrarna öppna. Dom vill att han vilar upp sig och ser till att bli hel och ren.
Kanske inte till början av säsongen. Mer troligt att han ansluter runt jul.

Känner han att han är 100% redan i augusti så blir det vår sista spetsspelare. Annars mer troligt som sagt runt jul.
Om han är skadefri.


Har du hört det eller skapat det?
Älskar kiiskinen. Skulle älska att se honom i laget igen.
Men att han skulle vara sista spelare in känns tveksamt i min bok. Är en riktig chansning!


Har hört det. Inte skapat det.
Som sagt. Om han är hel och ren så kan det bli så att han kommer in till jul.
Sen beror det på om han hittat någon finsk klubb som vill ha honom.
Men klaffar allt rätt så.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3967
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » ons jun 19, 2019 8:28 pm

Hel och ren låter som om Kiiskinen misskött sig. Är det inte skadebekymmer han haft?
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » ons jun 19, 2019 8:45 pm

Kan tycka att Teddy borde hålla till i sitt Klack-revir...

No offense.

8O
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » ons jun 19, 2019 8:49 pm

Varför det? Klart Teddy kan hänga i den här tråden som alla andra.

No offense.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » ons jun 19, 2019 8:53 pm

Lugn och fin. Blev du stÖtT?

NO OFfeNSe.

Kloker skrev:Rahimi står för tyngd och attityd. Säsongen som var är ett misslyckande för honom. Pinsamt stundtals. Utstrålade ingen som helst pondus. Ingen Fuck-Off mentalitet. Men boxhandskarna finns där. Dags att plocka fram dom och visa vägen!

Vad det anbelangar Lundberg så vet vi att det finns tyngd. Men finns jävlaranammat kvar? Jag tror att Lundberg är oerhört revanschsugen och vill visa upp sig från sin absoluta bästa sida säsongen som kommer. Lundberg tror jag blir en positiv överraskning.

Sylvegård. Jag tror att han stormtrivs i att få komma till Växjö och få klippa navelsträngen. Hans (testosteron)spelstil måste nog strypas från och till. Att han kommer att vara ruffig och obekväm att möta råder det inga tvivel om. Känns som en tacksam obekväm pjäs att slänga in när det blåser snålvind. På gott och ont.

Peter Andersson. Jag har inget pushande att säga om denna halvfiguren. Jag begriper inte vad Hönan ser i honom. En gänglig kopia av Mathias Olsson som hittar rätt ibland.

Trevlig midsommar! :D

Invänder du på något?

Idel öra.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » tor jun 20, 2019 2:26 pm

1. Vad det gäller Kung Rahimi är vi överens. Samtidigt var han ändå 7:a i SHL:s tacklingsliga. Problemet är svensk hockeys inställning till närkamper överlag. Självklart ska vi jobba stenhårt mot huvudskador, men det måste även innefatta att lära ut hur man är förberedd och tar emot tacklingar. Så långt har vi inte kommit. Nackkragar, filmningar och att stå och puta med röven mot sargen premieras. Drabbar spelare som Rahimi.

2. Lundberg - Ställer samma frågor som du.

3. Sylvegård kommer stormtrivas i VLH. Men hans spelstil är mer teknisk än vad somliga har klart för sig. Attityd har han och det uppskattar jag. Kan givetvis bli för mycket ibland. Men hellre någon som är engagerad än en lobotomerad zombie som bara lunkar på.

4. Andersson. Tvåa i vår tacklingsstatistik. En stommespelare. Ett fungerande lag behöver spelare som inte är flashiga, suktar efter uppmärksamhet och jönsar runt i onödan. Av en hockeyspelares totala istid under en säsong så är "det tråkiga" spelet den stora delen. För alla.

Nej, är inte sTöTt, men vi kan diskutera utan att tycka andras åsikter är mindre värda än våra egna. Självklart håller vi inte med varandra i allt, men min åsikt är verkligen inte mer värd än din Kloker. Jag har inte mer rätt än du. Och du har inte mer rätt än någon annan. Vi ventilerar bara våra åsikter.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » tor jun 20, 2019 2:33 pm

Varanen skrev:Nej, är inte sTöTt, men vi kan diskutera utan att tycka andras åsikter är mindre värda än våra egna. Självklart håller vi inte med varandra i allt, men min åsikt är verkligen inte mer värd än din Kloker. Jag har inte mer rätt än du. Och du har inte mer rätt än någon annan. Vi ventilerar bara våra åsikter.

Förbannat väl valda ord. Kunde inte skrivit det bättre själv!

High-fivar dig till fullo på detta.

:D
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tor jun 20, 2019 8:38 pm

Vad säger ni om en gubbe som Calof? Just nu utan kontrakt. Kommer självklart kosta mer nu än när han var här senast men kan han vara sista pusselbiten inför säsongsstarten?

Glad midsommar!
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav smashinlovely » tor jun 20, 2019 8:43 pm

StenhårtSlagskott skrev:Vad säger ni om en gubbe som Calof? Just nu utan kontrakt. Kommer självklart kosta mer nu än när han var här senast men kan han vara sista pusselbiten inför säsongsstarten?

Glad midsommar!


Drömmen är Gynge, men Calof ett fullgott tröstpris.
Användarvisningsbild
smashinlovely
Forumdemon
 
Inlägg: 1798
Blev medlem: tor jun 27, 2013 11:00 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakershjärta71 » lör jun 22, 2019 11:05 am

Ang Peter Andersson behövs det även "halvfigurer" i ett mästarlag. Citat på Klokers kommentar.

Andersson kanske är den mest underskattade spelaren i Lakers efter Josen och som knappt aldrig får några rubriker. Han har stått i skuggan av Perssons succe. Man måste försöka se till de färdigheter och den skicklighet han besitter på rinken i proportion till de misstag han gör också. Alla spelare gör misstag och har sämre dagar på jobbet.

Evertsson om sin värvning:

Vi har i vårt sökande efter spännande backar fastnat för Peter Andersson. Peter har bra erfarenhet och ålder. Utan att göra några jämförelser i övrigt ser vi att Peter befinner sig i samma situation i karriären där vi tidigare haft relativt stor framgång med spelare. Såväl vi som Peter anser att han inte hittills har spelat upp till sin potential. Det är vår gemensamma målsättning att så skall ske i framtiden. Som spelare ser vi Peter som en väldigt lugn och trygg tvåvägsback med en väldigt bra allsidighet i spelet.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » lör jun 22, 2019 1:54 pm

Tror att Gynge ligger högst i kurs av de flesta härinne. Även hos mig. Hade suttit fint med ett 3 års kontrakt dessutom. Men visst blir det inte Gynge så hoppas man ju på Calof. Vi vet ju att han en bra målskytt. Satte ju 24 skott i mål i grundserien när han senast var här.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » lör jun 22, 2019 2:24 pm

Stupet skrev:Tror att Gynge ligger högst i kurs av de flesta härinne. Även hos mig. Hade suttit fint med ett 3 års kontrakt dessutom. Men visst blir det inte Gynge så hoppas man ju på Calof. Vi vet ju att han en bra målskytt. Satte ju 24 skott i mål i grundserien när han senast var här.


Ska vi ta in gynge så föredrar jag max 2 år. Är inte så förtjust i honom som spelare men han har ett väldigt fint skott som han gärna får avlossa i Växjötröjan. Problemet är att han inte är billig och om tre år kan han vara helt annan spelare och då kan ett nytt avtal skrivas om det fungerar för båda parter.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » lör jun 22, 2019 11:35 pm

Jag hoppas mer på att Gynge och Rosen avslutar sina karriärer i Växjö.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön jun 23, 2019 7:57 am

Stupet skrev:Jag hoppas mer på att Gynge och Rosen avslutar sina karriärer i Växjö.


Det får de gärna göra. Det viktiga är att växjö inte förbinder sig att betala topplöner till dem om 3 år.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » sön jun 23, 2019 9:23 am

Det där med kontraktslängd känns mest som ett signalvärde - det verkar ju inte vara några större problem för någon av parterna att bryta ett kontrakt...

Hur eller hur vore väl Gynge en drömvärvning!

Men det kan ju lika gärna trilla in någon (för mig) helt okänd transa eller finne...
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3275
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » sön jun 23, 2019 12:10 pm

Vem vet det kanske är så att Rosen och Gynge har snackat ihop sig och att bägge kommer nästa säsong. Sen blir det Calof som den sista pusselbiten till oss i år. Vill däremot INTE se Gynge i en annan SHL klubb. Vi alla vet att både Gynge och Robban är goda för 40-50 poäng varje säsong under en lång tid framöver.
Man får nog säga att vi har haft lite tur med Robban. Hade han varit född 92 typ så hade han varit körd för våran del för då hade han varit i NHL nu.
Sen känner jag att det inte spelar någon roll vad Gynge och Robban har i lön om 2år. Bägge kommer ändå hålla till i toppen av spelare i SHL. Och det är värt mycket mer än pengar.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » sön jun 23, 2019 12:17 pm

Man kan jämföra med en sån spelare som Jocke Lindström i Skellefteå. Förra året var han 35 bast och mäktar med 42 poäng i grundserien. Han är utan tvekan SAIKs viktigaste spelare rent poängmässigt. Vet inte vad han har i lön. Men det spelar inte så stor roll med tanke på hur mycket han levererar.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön jun 23, 2019 1:00 pm

Stupet skrev:Man kan jämföra med en sån spelare som Jocke Lindström i Skellefteå. Förra året var han 35 bast och mäktar med 42 poäng i grundserien. Han är utan tvekan SAIKs viktigaste spelare rent poängmässigt. Vet inte vad han har i lön. Men det spelar inte så stor roll med tanke på hur mycket han levererar.


Jocke lindström är löjligt bra betald. Plus att skellefteå skrev ett förlångt avtal enligt min mening(till och med 21/22). 42 poäng är väl okej men han är påväg neråt. Han loggar fler minuter än de flesta, ofta offensiva tek plus första pp formation där han alltid tar skott mot bottre i PP.
Tycker hans speltid delvis hemmar Skellefteå som lag. Vilket ofta sker när gamla överbetalda spelare ska sin istid.

Man behöver en mix av gamla och unga men att låsa upp gamla hjältar förlänge är kanske roligt. Men det gynnar knappast laget. Ett exempel i närtid i Växjö väl murphy. Nu låstes han ju inte upp utan spelade ett år förlänge i Växjö pga gamla meriter.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » sön jun 23, 2019 11:16 pm

Håller med dig om att blanda äldre och ungt.
Men skulle man stå vid valet efter 2 år att antingen ge Gynge ett nytt kontrakt med ett betydligt mindre belopp i lön eller att se honom försvinna till en annan klubb då känns det för mig rättså givet. Men självklart så måste han ju även leverera.
Däremot så tror jag inte att Robban skriver ett 2 års kontrakt när han väll kommer hem. Det lär skrivas ett 5 års kontrakt. För när han kommer hem igen så kommer han hem för att avsluta sin karriär i klubben.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Svartvadet » mån jun 24, 2019 12:56 am

Det charmiga med Gynge är inte att han är en superb hockeylirare - det finns flertalet vassare på hans position. Dock spelar han med sådan glädje och passion. Bara sättet han firar ett mål på är värd entrépengen.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6378
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » mån jun 24, 2019 10:13 am

Ja, Gynge är nog den enda jag sett som fokuserat 100% på Skills competition och blivit uppriktigt glad när han gjorde mål och sur när han missade :)
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3275
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakershjärta71 » mån jun 24, 2019 10:58 pm

Stupet skrev:Jag hoppas mer på att Gynge och Rosen avslutar sina karriärer i Växjö.
Det där är nog mer säkert än somliga tror. Man kunde skönja detta i en intervju med Evertsson fast han inte kan gå ut med det nu.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » mån jun 24, 2019 11:06 pm

Lakershjärta71 skrev:
Stupet skrev:Jag hoppas mer på att Gynge och Rosen avslutar sina karriärer i Växjö.
Det där är nog mer säkert än somliga tror. Man kunde skönja detta i en intervju med Evertsson fast han inte kan gå ut med det nu.


Fast i ärlighetens namn. Vad har egentligen gynge för koppling till Växjö? Visst koppling till Rosen är det enda jag ser som en länk men iövrigt kan han lika görna hamna i HV eller någon annan klubb.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » mån jun 24, 2019 11:52 pm

StenhårtSlagskott skrev:
Lakershjärta71 skrev:
Stupet skrev:Jag hoppas mer på att Gynge och Rosen avslutar sina karriärer i Växjö.
Det där är nog mer säkert än somliga tror. Man kunde skönja detta i en intervju med Evertsson fast han inte kan gå ut med det nu.


Fast i ärlighetens namn. Vad har egentligen gynge för koppling till Växjö? Visst koppling till Rosen är det enda jag ser som en länk men iövrigt kan han lika görna hamna i HV eller någon annan klubb.


Han har ju faktiskt spelat här. Hur många andra shl lag har han spelat i? Han vet att vi har en bra organisation och han känner tränarna. Han vet att de trivdes här sist de bodde här. Det är skäl nog.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » tis jun 25, 2019 1:09 am

F-n vad dryga ni är här inne. Jag gillar inte att det drar ut på tiden med GYNGE. JO JAG SA' JAG GILLAR INTE DET DRAR UT PÅ TIDEN MED GYNGE! :wink:
Känns som att midsommarhelgen var en bra deadline-puck 'CHIEF' borde passat GYNGE. Satt och väntade igår och idag på en hint, men icke. Har spåret svalnat?
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » tis jun 25, 2019 8:43 am

Finns det några deadlines som Gynge väntar in ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dannedd » tis jun 25, 2019 10:37 am

vlk skrev:Finns det några deadlines som Gynge väntar in ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk


Skills competition???
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » tis jun 25, 2019 10:54 am

Dannedd skrev:
vlk skrev:Finns det några deadlines som Gynge väntar in ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk


Skills competition???


Just de , tänkte inte på den


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » tis jun 25, 2019 4:58 pm

Håller med om Gynge. Jag vill se spelare som älskar hockey och bryr sig om hur det går. Jämför med Anttila i VM. Ingen av de är bäst på det de gör. Men de bryr sig. Viktigaste egenskapen du kan ha i mitt tycke om du ska sälja biljetter.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » ons jun 26, 2019 1:09 pm

Anna Arvsell blir nästa värvning. Välkommen!
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » ons jun 26, 2019 1:16 pm

Underbart med en ny ordförande. Nu kan Evertsson lägga hela sin tid på truppen.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » ons jun 26, 2019 1:20 pm

Stupet skrev:Underbart med en ny ordförande. Nu kan Evertsson lägga hela sin tid på truppen.


Evertsson är VD, inte ordförande. Hon ersätter Marshall och blir Evertssons boss kan man säga. Grymt kul med en kvinna som dessutom kommer från näringslivet och inte någon gammal hockeyprofil och svågerpolitik som många andra klubbar kör med.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster