Everts VLH (18/19) 2.0

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Person » tis jan 17, 2023 4:41 pm

Härmapan skrev:Jag hörde ett löst rykte om att vi har en dialog med Suomela i Oskarshamn.
Hans kontrakt går ut till våren och tydligen har han uttryckt att han gärna vill spela i ett lag som ”har chans att vinna titlar”

Man kan ju hoppas att det ligger nåt i det men det är som sagt bara hörsägen…
Nej men kom inte med sådana rykten, nu kan man ju bara bli besviken eftersom Soumela är för bra för att vara sant. Hur kan Lakers matcha schweiziska klubbar? Mrmadhawk sa ju i deras podd att sju klubbar i NL är intresserade…
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1834
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » tis jan 17, 2023 11:06 pm

Person skrev:
Härmapan skrev:Jag hörde ett löst rykte om att vi har en dialog med Suomela i Oskarshamn.
Hans kontrakt går ut till våren och tydligen har han uttryckt att han gärna vill spela i ett lag som ”har chans att vinna titlar”

Man kan ju hoppas att det ligger nåt i det men det är som sagt bara hörsägen…
Nej men kom inte med sådana rykten, nu kan man ju bara bli besviken eftersom Soumela är för bra för att vara sant. Hur kan Lakers matcha schweiziska klubbar? Mrmadhawk sa ju i deras podd att sju klubbar i NL är intresserade…
Det är klart att det kan skita sig pga bättre bud etc men jag hörde att Lakers för en dialog iaf - så det är väl positivt tänker jag även om det troligen är långsökt
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3300
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » tis jan 17, 2023 11:19 pm

Härmapan skrev:
Person skrev:
Härmapan skrev:Jag hörde ett löst rykte om att vi har en dialog med Suomela i Oskarshamn.
Hans kontrakt går ut till våren och tydligen har han uttryckt att han gärna vill spela i ett lag som ”har chans att vinna titlar”

Man kan ju hoppas att det ligger nåt i det men det är som sagt bara hörsägen…
Nej men kom inte med sådana rykten, nu kan man ju bara bli besviken eftersom Soumela är för bra för att vara sant. Hur kan Lakers matcha schweiziska klubbar? Mrmadhawk sa ju i deras podd att sju klubbar i NL är intresserade…
Det är klart att det kan skita sig pga bättre bud etc men jag hörde att Lakers för en dialog iaf - så det är väl positivt tänker jag även om det troligen är långsökt


Man kan aldrig klaga på att ambitionen är hög iaf. Är det så att de hör sig för på Soumela så skvallrar det åtminstone lite om vilken kaliber man söker.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1297
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » ons jan 18, 2023 5:47 pm

Ingen som sitter på lite intel? Hade varit trevligt med några rykten nu under fönstret. Man vill inte rodda för mycket i ett vinnande lag. Samtidigt behöver vi troligtvis en spetsig skytt in, om vi skall gå hela vägen. Plus en medaljhängd powerforward som banar väg i slutspelstrafik? En Sjon PODEIN-ish kind of a guy? Här litar jag på kung JÖNSSON:s närmast löjliga slutspelsrutin och fingerspitzgefühl.

# There can be only one.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1622
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » ons jan 18, 2023 8:03 pm

Jag vet en massa spelare som ev är på väg in. Snackade länge med Evertsson och berättade allt som var på g. Kan tyvärr inte avslöja det här [emoji41][emoji23][emoji41][emoji23][emoji851]


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8483
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » ons jan 18, 2023 9:32 pm

Först måste någon lånas ut om alla forsätter att vara friska. Jag skulle tro att Stjernan(om han inte vill skriva på), Glenn till Örebro eller Jayden är möjliga anfallare att lånas ut.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4853
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » ons jan 18, 2023 9:40 pm

Modo var välldigt intresserade av Halbgewaks i höstas ,han känns som en perfekt förstärkning för dom nu .
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1002
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » ons jan 18, 2023 10:44 pm

Rättså intressant om man tittar på laguppställningarna i SSK och TAIF ikväll där vi har spelare utlånade till. Claesson går in som back i andra uppställningen i TAIF ikväll vilket känns helt okej. Däremot Krupic är 7:e back i SSK. Dessutom spelar Claesson mest av alla spelare i TAIF Jag förstår inte varför Evertsson skrev ett nytt kontrakt med Krupic med tanke på att han inte änns är en topp back I Allsvenskan. För mig är det mycket märkligt.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1973
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » ons jan 18, 2023 11:43 pm

Stupet skrev:Rättså intressant om man tittar på laguppställningarna i SSK och TAIF ikväll där vi har spelare utlånade till. Claesson går in som back i andra uppställningen i TAIF ikväll vilket känns helt okej. Däremot Krupic är 7:e back i SSK. Dessutom spelar Claesson mest av alla spelare i TAIF Jag förstår inte varför Evertsson skrev ett nytt kontrakt med Krupic med tanke på att han inte änns är en topp back I Allsvenskan. För mig är det mycket märkligt.
Även mästaren gör misstag. Detta var ett stort.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8483
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tor jan 19, 2023 12:11 am

Krupic var inget STORT misstag eftersom han troligen har en lön som är riktigt låg. 8O
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4853
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » tor jan 19, 2023 12:12 am

StenhårtSlagskott skrev:Krupic var inget STORT misstag eftersom han troligen har en lön som är riktigt låg.
Allt stort handlar inte om pengar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8483
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tor jan 19, 2023 12:17 am

vlk skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Krupic var inget STORT misstag eftersom han troligen har en lön som är riktigt låg.
Allt stort handlar inte om pengar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Okej, var ligger det stora misstaget? Vad har jag missat.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4853
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » tor jan 19, 2023 12:38 am

StenhårtSlagskott skrev:
vlk skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Krupic var inget STORT misstag eftersom han troligen har en lön som är riktigt låg.
Allt stort handlar inte om pengar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Okej, var ligger det stora misstaget? Vad har jag missat.
1. han duger inte i SHL.

2. Han tog en plats från en yngre utvecklingsback vi kunde haft i truppen. Däri är den stora missen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8483
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tor jan 19, 2023 1:05 am

Ja, vi ser olika på stora misstag då. Nu sitter vi med facit. VLH och framförallt de sex backarna som spelar har gjort det extremt bra. Evertsson hade troligen också förra säsongen i färskt minne så extra backar kan behövs där och då. Krupic har knappast spelat så vet inte hur han kan tagit en plats. J20 spelar främst med j20 om de inte är extremt duktiga men svårt att se någon ta plats när ordinarie sex är tillgänliga.
Men sedan kan jag hålla med om att han just nu är överflödig och långt ifrån spel i VLH och att han har inte heller imponerat de matcher han gjort. Men så spelar han i ett av lagen där de sex som spelar håller mycket bra shlnivå och leder SHL.

JFK...där någonstans ligger min ribba.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4853
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » tor jan 19, 2023 9:07 am

Lite högre bör nog ribban ligga. JFK hatade hockey när han var hos oss. Att tycka hockey är tokskoj är absolut minimum i min bok. Och grunden till att man kan prestera.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14033
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » tor jan 19, 2023 10:38 am

Marcus Sylvegård nästa säsong då
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3925
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » tor jan 19, 2023 10:43 am

JFK eller VLK svårt att veta vem som avses , pratar vi inte om KPC ? :crazy:
Jag tycker KPC funkar som bredd back här , därför otroligt konstigt att han bara blir sjunde back hos allsvenska SSK .
Å andra sidan platsade knappt nye Nordberg i SSK och hann har knappast gjort bort sig i SHL . Vem vet SSK kannske har landets i särklass bästa back besättning ?? :dontknow: :wink:
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1002
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » tor jan 19, 2023 10:53 am

StenhårtSlagskott skrev:Ja, vi ser olika på stora misstag då. Nu sitter vi med facit. VLH och framförallt de sex backarna som spelar har gjort det extremt bra. Evertsson hade troligen också förra säsongen i färskt minne så extra backar kan behövs där och då. Krupic har knappast spelat så vet inte hur han kan tagit en plats. J20 spelar främst med j20 om de inte är extremt duktiga men svårt att se någon ta plats när ordinarie sex är tillgänliga.
Men sedan kan jag hålla med om att han just nu är överflödig och långt ifrån spel i VLH och att han har inte heller imponerat de matcher han gjort. Men så spelar han i ett av lagen där de sex som spelar håller mycket bra shlnivå och leder SHL.

JFK...där någonstans ligger min ribba.
Misstag är väl ett ord som är lite starkt när vi leder serien och backarna spelar bättre än några backar gjort i SHL-historien…

Men för mig är det fullständigt obegripligt hur man kunde välja Krupic framför Theodor Johnsson???

Där förstår jag verkligen inte hur E tänkte???
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3300
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tor jan 19, 2023 12:18 pm

Härmapan skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Ja, vi ser olika på stora misstag då. Nu sitter vi med facit. VLH och framförallt de sex backarna som spelar har gjort det extremt bra. Evertsson hade troligen också förra säsongen i färskt minne så extra backar kan behövs där och då. Krupic har knappast spelat så vet inte hur han kan tagit en plats. J20 spelar främst med j20 om de inte är extremt duktiga men svårt att se någon ta plats när ordinarie sex är tillgänliga.
Men sedan kan jag hålla med om att han just nu är överflödig och långt ifrån spel i VLH och att han har inte heller imponerat de matcher han gjort. Men så spelar han i ett av lagen där de sex som spelar håller mycket bra shlnivå och leder SHL.

JFK...där någonstans ligger min ribba.
Misstag är väl ett ord som är lite starkt när vi leder serien och backarna spelar bättre än några backar gjort i SHL-historien…

Men för mig är det fullständigt obegripligt hur man kunde välja Krupic framför Theodor Johnsson???

Där förstår jag verkligen inte hur E tänkte???


Svårt. Någonstans tror jag det handlar om att TJ ville, krävde, behövde speltid. Hade han varit kvar i VLH hade han förmodligen spelat extremt lite med nuvarande form på våra sex backar. Lättare för Krupic att acceptera att bara tränar och lånas ut till HA även om han också vill bli bättre. Hade gärna sett TJ i VLH ett år men tror det var bättre för han att lämna.
Lite samma sak med Eliasson. Det är inte lätt att slå sig in i SHL om man inte är extremt bra. Men sedan är det självklart roligt om någon flyttas upp men det är svårt om de inte är tillräckligt bra och inte vill göra några hundår och kriga sig till en plats som senior. Alla vill till NHL och inte åka limousin förstås. Helst så snabbt som möjligt.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4853
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » tor jan 19, 2023 1:11 pm

StenhårtSlagskott skrev:
Härmapan skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Ja, vi ser olika på stora misstag då. Nu sitter vi med facit. VLH och framförallt de sex backarna som spelar har gjort det extremt bra. Evertsson hade troligen också förra säsongen i färskt minne så extra backar kan behövs där och då. Krupic har knappast spelat så vet inte hur han kan tagit en plats. J20 spelar främst med j20 om de inte är extremt duktiga men svårt att se någon ta plats när ordinarie sex är tillgänliga.
Men sedan kan jag hålla med om att han just nu är överflödig och långt ifrån spel i VLH och att han har inte heller imponerat de matcher han gjort. Men så spelar han i ett av lagen där de sex som spelar håller mycket bra shlnivå och leder SHL.

JFK...där någonstans ligger min ribba.
Misstag är väl ett ord som är lite starkt när vi leder serien och backarna spelar bättre än några backar gjort i SHL-historien…

Men för mig är det fullständigt obegripligt hur man kunde välja Krupic framför Theodor Johnsson???

Där förstår jag verkligen inte hur E tänkte???


Svårt. Någonstans tror jag det handlar om att TJ ville, krävde, behövde speltid. Hade han varit kvar i VLH hade han förmodligen spelat extremt lite med nuvarande form på våra sex backar. Lättare för Krupic att acceptera att bara tränar och lånas ut till HA även om han också vill bli bättre. Hade gärna sett TJ i VLH ett år men tror det var bättre för han att lämna.
Lite samma sak med Eliasson. Det är inte lätt att slå sig in i SHL om man inte är extremt bra. Men sedan är det självklart roligt om någon flyttas upp men det är svårt om de inte är tillräckligt bra och inte vill göra några hundår och kriga sig till en plats som senior. Alla vill till NHL och inte åka limousin förstås. Helst så snabbt som möjligt.
Nä, men vad jag har hört så blev det aldrig någon förhandling om speltid eller så utan bara ett abrupt: Tack och hej!

Dessutom tycker jag att TJ var riktigt bra (betydligt bättre än Krupic) när de spelade pga av skador mot Frölunda i kvarten

TJ är ju dessutom (med definitionen som kultur-lagen använder) en ”egen produkt”. Och dessa anser jag att man kan ge lite extra utrymme och tålamod

För mig är det ett fullständigt mysterium???
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3300
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tor jan 19, 2023 1:17 pm

Sylvegård återvänder till VLH nästa säsong enligt Expressen. Vet inte vad jag tycker om det. Återkomst blir sällan lika lyckad men hoppas det blir bra.
Holma och Karla på ingång?
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4853
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Svartvadet » tor jan 19, 2023 1:51 pm

Tycker det är en riktigt bra värvning isf!
Han är en stämningshöjare i laget, sliter satan och har potential att göra bra med poäng. Tar han framför Dansken alla dagar i veckan.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6416
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dannedd » tor jan 19, 2023 1:52 pm

Holma definitivt inte, han gör det för bra i Toronto.
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dannedd » tor jan 19, 2023 1:54 pm

Gillar också Sylve för övrigt. Dock lite lik heavy så frågan är vart han ska in? Blir ju högre i hierarkin isf. För hur ser kontraktet med Heavy ut?
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav PutteA » tor jan 19, 2023 3:21 pm

Gillar också Sylve! Och Holma lär inte vara aktuell. Han gör det skitbra i TML! Karla vet jag inte.

Jag är inte lika negativ gentemot Halbgewachs som många verkar vara. Tycker han gör det rätt bra trots allt. Däremot hade jag nog väntat mer från Dansken. Det känns som att vi skulle behöva uppgradera forwardssidan med nån spets. Men det vi är
En balansgång som är svår. Det finns risk för att en välmående grupp rubbas, samtidigt som jag inte tror den här gruppen når hela vägen. Saknas nån pusselbit.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16434
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » tor jan 19, 2023 5:13 pm

Tänker att Sylvegård någonstans ersätter G Gustafsson i Everts bok. De spelar båda hockey med grit och kan dela ut en tackling och vara lite "pain in the ass" för motståndaren. Båda ligger nog också mellan 25-30 poäng per år i rätt omgivning. Laget byggs efter budget och för rätt lön välkomnar jag gärna M Sylvegård igen.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1297
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » tor jan 19, 2023 5:17 pm

Min tanke också när ryktet kom. 'SYLVE' ersätter Glenn, och förmodligen till en sköning hockey per krona - så babbelubas$$$ kan läggas på renodlade poängspelare.

# Wet dream Soumela
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1622
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » tor jan 19, 2023 6:24 pm

Jag gillar Marcus men en spelare som alltid gör av tryck i match efter match är brorsan Emil , undrar vart hann tar vägen ifall Malmö trillar ut . Hade nästan hellre sett honom i Växjö , återvändare brukar inte bli samma succé .
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1002
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Person » tor jan 19, 2023 6:50 pm

Dysterqvist skrev:Jag gillar Marcus men en spelare som alltid gör av tryck i match efter match är brorsan Emil , undrar vart hann tar vägen ifall Malmö trillar ut . Hade nästan hellre sett honom i Växjö , återvändare brukar inte bli samma succé .
Emil Sylvegård har varit katastrof i ett par säsonger. Jag har svårt att se honom spela i SHL om det inte är i Malmö, inte för att han har Malmöhjärta utan för att han inte är en SHL-spelare längre.
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1834
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » tor jan 19, 2023 7:34 pm

Sylvegård har faktiskt et grymt skott. Fast han träffar mål oftare än dansken + en grym vinnarmentalitet
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3925
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Svartvadet » tor jan 19, 2023 11:38 pm

Sylvegård mer eller mindre bekräftar att det är klart på Expressen ikväll!

Jag tycker fortsatt det är en suverän värvning. Vi vet vad vi får, han har blivit ledande i ett bottenlag när det gäller poäng. Stor uppsida med hans högsta nivå och han känner till spelet.

Klart det svider för grabben att moderklubben ligger sist, men alla vill vinna Guld och han bekräftar just den delen - han är en vinnare i ett losergäng!
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6416
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » fre jan 20, 2023 12:04 am

Min tanke var att man kunde förlänga med Rosén på ett lite "billigare" kontrakt. Men nu är väl knappast det möjligt, åldern gör honom bättre. Han kan stå där som Fasth gjorde i intervjuzonen och säga att han är "bättre än någonsin" om han får frågan att jämföra mot sin "prime" 8)
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1297
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav DeLarge » fre jan 20, 2023 12:16 am

Ersätter väl Glenn rakt av? Diggade Sylvegård vid senaste visiten här, så är positiv till en återkomst
Användarvisningsbild
DeLarge
Forumdemon
 
Inlägg: 1075
Blev medlem: sön jan 22, 2012 3:01 am
Ort: Suffragette City

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav MalZon » fre jan 20, 2023 12:30 am

Krita Rosen och Josen på några år för guds skull!
MalZon
Forumentusiast
 
Inlägg: 386
Blev medlem: sön dec 02, 2012 3:45 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » fre jan 20, 2023 3:00 am

Håller bara kropparna (vilket dom har gjort än sålänge) så kan både Robban och Josen spela tills dom är 38-40 år gamla. Brutala kulturbärare är dom bägge. Och det finns inte en chans någonstans att verken Robban eller Josen lämnar för en annan klubb verken i Europa eller i Sverige. Bägge har hus i Växjö och kommer aldrig lämna staden sålänge dom spelar hockey. Det är Växjö Lakers som gäller eller så lägger dom av. Thats it! Over and out!

Och påtal om Sylve så tycker jag att det är en mycket bra värvning. Marcus har tagit stora kliv ända sen han kom till Växjö och som nu när han leder Malmös interna poängliga. Ser att han kommer ta Glenns plats rakt av.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1973
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster