Adam Burish

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Adam Burish

Inläggav venomizer » mån feb 08, 2016 9:30 pm

Typ... Otroligt
venomizer
Forumproffs
 
Inlägg: 569
Blev medlem: sön apr 17, 2011 3:30 pm

Re: Adam Burish

Inläggav Varanen » tis feb 09, 2016 5:30 pm

Den 1 november 2015 tokade jag loss:
Varanen skrev:Det är inte rinkarna, utan mentalt. Burish har svalt den nordamerikanska myten om deras överlägsenhet i det mesta, och i synnerhet hockeyn. Samma syndrom som engelsmännen har i gräsätning. Efter många år av stenhårt arbete, järnhård disciplin och total underkastning för enhetens bästa, skulle han få skörda. Backhandflips, vinka åt de snygga babsen, några sköna dragningar, och såsa till bytet.

Uppehållet kommer lägligt. Verkligheten är skoningslös. Jobba ditt jävla as!

Precis som du gjort hela ditt liv.

I flera inlägg, innan och efter, beskrev jag att Burish var tvungen att lämna om vi skulle få till en bra hockey. Hur visste jag det? Är jag en manlig häxa? Chansar jag bara vilt?

Jag har ALDRIG någon insideinformation, men jag har sett en del hockeymatcher. Burish borde ha slutat sin karriär efter förra säsongen. Glädjen, passionen, finns inte längre där. Han ville avsluta karriären genom att lattja lite med trissan, svepa ett par goda bira och flörta med de söta svenska babsen. SHL är fel serie för det. Österrikiska andra divisionen är mer lämplig om man har de ambitionerna. Chiefen bör ha hans agentur under karantän ett tag. De måste ha vetat hur landet låg.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Föregående

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 13 gäster