Mike Iggulden

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Mike Iggulden

Inläggav Towen » tis sep 11, 2012 5:21 pm

Funderar lite spontant. Iggulden "gick på vatten" en tredjedel av fjolårssäsongen, en tredjedel var han skadad och en tredjedel var han tämligen osynlig (grovt summerat kring hans säsong). Han upptog ett "icke-EU-pass" - och det var som ställt utom allt tvivel att han inte skulle få nytt kontrakt vad jag förstod. Så, sett till prestationen borde man inte ens "övervägt" och "diskuterat" under sommaren kring Iggulden, eller tror ni det låg annat bakom - som personkemi/ gruppdynamik/ oförmåga att konformera till gruppen?
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Mike Iggulden

Inläggav Svartvadet » tis sep 11, 2012 7:08 pm

Tror det handlar om att han är den typen utav spelare som passar perfekt för en nykomling. Dessutom så märktes det ganska så fort att när "våra" grabbar kom in i matchen, så försvann Iggy allt mer.

Som nykomling behöver du ha en kille som kan gå in och gör det oväntade, "blixtra till" lite när som. Han hade ju dessutom en jävlar medstuds första tredjedelen... Han kommer säkert göra lite pinnar i Rögle, det är jag övertygad om. Men jag hade ALDRIG gett plats för honom på Moran eller Welch bekostnad
Senast redigerad av Svartvadet tis sep 11, 2012 7:13 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6378
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Mike Iggulden

Inläggav Lemieux » tis sep 11, 2012 7:10 pm

Instämmer 100% med Svartvadet!
"A month before the season I stop putting ketchup on my french fries." -Mario Lemieux
Användarvisningsbild
Lemieux
Forumentusiast
 
Inlägg: 322
Blev medlem: tis aug 02, 2011 1:00 pm

Re: Mike Iggulden

Inläggav Ahbez » fre sep 28, 2012 6:09 pm

han har visserligen inte nätat en men han är en riktigt bra framspelare, det fick vi inte minst se igår (tyvärr), vid hans första assist kunde han lika väl gjort mål själv.
Ahbez
Forumentusiast
 
Inlägg: 482
Blev medlem: lör okt 15, 2011 10:15 pm
Ort: Braås


Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster