David Petrasek

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: David Petrasek

Inläggav friberg » ons jan 18, 2012 6:19 pm

vi får se vad som händer efter matchen VLH-HV71 innan dess händer inget
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: David Petrasek

Inläggav venomizer » ons jan 18, 2012 6:23 pm

Det har väl inget med matchen i sig att göra utan datumet då han kan skaffa ny arbetsgivare utan att betala svensk skatt?
venomizer
Forumproffs
 
Inlägg: 574
Blev medlem: sön apr 17, 2011 3:30 pm

Re: David Petrasek

Inläggav Lemieux » ons jan 18, 2012 6:25 pm

Både ja och nej, egentligen inte men tror det kan vara känsligt (vilket i så fall borde vara pga ett Lakers val).
"A month before the season I stop putting ketchup on my french fries." -Mario Lemieux
Användarvisningsbild
Lemieux
Forumentusiast
 
Inlägg: 322
Blev medlem: tis aug 02, 2011 1:00 pm

Re: David Petrasek

Inläggav alfax » ons jan 18, 2012 6:30 pm

Tror att kontraktet är skrivet med den klubb han valt om lördag tror jag det görs officellt.
Hoppas då att man kan :clap: :clap: :clap:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: David Petrasek

Inläggav Lemieux » ons jan 18, 2012 6:32 pm

Jo det är ju de logiska vad han än väljer, ES som utlandet.
"A month before the season I stop putting ketchup on my french fries." -Mario Lemieux
Användarvisningsbild
Lemieux
Forumentusiast
 
Inlägg: 322
Blev medlem: tis aug 02, 2011 1:00 pm

Re: David Petrasek

Inläggav friberg » ons jan 18, 2012 6:35 pm

venomizer skrev:Det har väl inget med matchen i sig att göra utan datumet då han kan skaffa ny arbetsgivare utan att betala svensk skatt?

tror det har helt klart med matchen att göra för går han te oss innan matchen kan det bli ett helvetes liv och går han till HV innan match så händer väl inte så mycket, men eftersom vi båda är med i spelet om hans namnteckning så vill de nog helst vänta till efter denna match å släppa vilket lag han signat.
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: David Petrasek

Inläggav venomizer » ons jan 18, 2012 8:28 pm

Jag tror det har mest med pengar att göra. Om han ska gå till HV så är det ju inget konstigt alls och då är det väl självklart att dom vill att han ska spela, dom ger väl fan i att Växjö har budat.

Om han går till Växjö så ja visst då finns det en minimal förklaring till att man väntar, men å andra sidan så är det ju inte sista matchen mot HV i år så då kan han väl lika gärna vara med nu eller tror ni att vi värvar en spelare för en massa miljoner som inte ska spela mot vissa lag för att han har en historia? Långsökt som satan...
venomizer
Forumproffs
 
Inlägg: 574
Blev medlem: sön apr 17, 2011 3:30 pm

David Petrasek

Inläggav Charlamov » tor jan 19, 2012 10:33 am

OM han är klar för Växjö ser jag inte logiken i att vänta med att sätta honom i spel och därmed riskera att dras in i KS kampen. Talar för HV.

Det räcker nog att ngn från HV säger att Liv skulle undra kraftigt om han säljer sin själ till Smålandskonkurrenten. Talar för HV.

Bygger hus i Huskvarna. Talar för HV.

Vill nog inte bli ihågkommen som mannen som enbart var intresserad av pengar och saknade hjärta för moderklubben. Talar för HV.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist
 
Inlägg: 2877
Blev medlem: sön jan 09, 2005 10:41 pm
Ort: CSKA, Växjö

Re: David Petrasek

Inläggav Räven » tor jan 19, 2012 11:50 am

Det finns inte ett litet korn som talar för oss, klart som korvspad att han väljer HV och han skriver på imorgon (20/1) och därefter blir det officiellt. Hur enkelt som helst
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Re: David Petrasek

Inläggav Lillklonis » fre jan 20, 2012 3:04 am

mattias karlsson i hv har ju tom twittrat om att han är klar för hv och presenteras på mån fast han säger att han gissar men han borde ju ha rätt bra inside när han spelar i hv. Eller?
"fest med lakers lakejer;)"
Lillklonis
Forumdemon
 
Inlägg: 1726
Blev medlem: mån feb 03, 2003 2:52 pm
Ort: Vitteryd

Re: David Petrasek

Inläggav Leyker » fre jan 20, 2012 9:29 am

Det blir ingen David Petrasek för Lakers del, jag är övertygad om det. Det jag däremot hoppas är att det åtminstone kommer in en hyfsad målgörare och en back som lastar av för alla skadorna! Jag tror inte att Hållberg, Kallio och Iggulden kommer att hinna hitta tillbaka till formen och bidra med något konkret.
Användarvisningsbild
Leyker
Forumentusiast
 
Inlägg: 436
Blev medlem: tor aug 12, 2010 6:22 pm
Ort: Växjö

Re: David Petrasek

Inläggav Coffe #800 » fre jan 20, 2012 11:30 am

Om de ska avlasta för alla skadorna borde vi ha in två FW till ju ...
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 10695
Blev medlem: tis nov 09, 2004 4:56 pm
Ort: Växjö Stad

Re: David Petrasek

Inläggav Leyker » fre jan 20, 2012 3:11 pm

Absolut!!! In med ett par forwards och en back, det vore mumma :D
Användarvisningsbild
Leyker
Forumentusiast
 
Inlägg: 436
Blev medlem: tor aug 12, 2010 6:22 pm
Ort: Växjö

Re: David Petrasek

Inläggav serra » fre jan 20, 2012 3:13 pm

Petrasek kan vi glömma.
Klar för HV
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

David Petrasek

Inläggav PutteA » lör jan 21, 2012 1:36 am

Ja du verkar bergis Serra enligt din källa. Innevarande + 3 år sa du va? Då stämmer ju inte uppgifterna om 6 milj på 15 månader i alla fall! Men enligt Serra så kommer beskedet på måndag om Petraseks kontrakt med HV! Väntat!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: David Petrasek

Inläggav Dannedd » lör jan 21, 2012 10:52 pm

Surras på hv-forumet att hv ska ha presskonferens på måndag och presentera 2 nya spelare.
http://forum.hv71.se/viewtopic.php?t=22 ... start=2280
Petrasek plus en till?
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: David Petrasek

Inläggav Räven » lör jan 21, 2012 11:20 pm

Som vän av ordningen, när ska vi ha presskonferens? Jag kan inte acceptera att allt rinner oss ut händerna.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Re: David Petrasek

Inläggav friberg » lör jan 21, 2012 11:26 pm

känns som om Evert kommer vänta ut till alla är friska å köra på men det som finns.
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: David Petrasek

Inläggav vlk » sön jan 22, 2012 12:28 am

friberg skrev:känns som om Evert kommer vänta ut till alla är friska å köra på men det som finns.


Blir det så så anser jag att vi ska ha en ny sportchef, men så kan det bara inte bli, det är omöjligt
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: David Petrasek

Inläggav JohnnyParrot » sön jan 22, 2012 2:16 am

Skärp er!
JohnnyParrot
Forumamatör
 
Inlägg: 47
Blev medlem: mån jan 18, 2010 4:19 pm

Re: David Petrasek

Inläggav Stoffe » sön jan 22, 2012 9:29 am

vlk skrev:
Blir det så så anser jag att vi ska ha en ny sportchef, men så kan det bara inte bli, det är omöjligt

Hahahahahaha det var fan det sämsta jag läst här på forumet på länge, och det säger inte mycket iofs.....
Nädu felstavat vlh, byt du lag till Tajf så får du en sportchef som handlar i parti och minut
Once a laker, always a laker!
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon
 
Inlägg: 1656
Blev medlem: sön mar 04, 2007 9:41 pm
Ort: Växjö

Re: David Petrasek

Inläggav Lamme9 » sön jan 22, 2012 9:46 am

Är Ni på riktigt? Det finns ju inget att värva med de spetskvaliteer som söks. Nämn en spelare som varit tillgänglig och realistisk att få hit, som Evertsson "bommat". Alla intressanta namn har ju valt KHL och där kan svenska klubbar helt enkelt inte konkurrera. Petrasek kommer välja HV men det kan ju ingen sportchef i världen ändra på.

Men det är klart. En del är ju nöjda bara det presenteras nya namn, oavsett kvalitet.

Everstsson kommer värva innan 31/1, tro mig. Erfarenheten säger att det kan hända mycket sista dagarna innan deadline och Evertsson vill vara säker på att han får det absolut bästa möjliga med de slantarna han har.

Visst hade han säkert kunnat värva 2-3 halvduktiga utfyllnadsspelare men då varken haft pengar eller plats att hugga om det dyker upp ett kanonnamn i slutet av denna veckan.

Resultaten har gjort att Chief valt att ha is i magen. Hade man förlorat 3 raka efter nyår hade han såklart agerat snabbare.

Den 1/2 vet vi om det var rätt eller fel. Men som sagt, jag tycker personligen att Evertsson gör helt rätt i att avvakta. Det värsta som kan hända är att man panikartat fyller upp truppen med spelare som inte tillför det vi behöver, nämligen SPETS!
Lamme9
Forumamatör
 
Inlägg: 91
Blev medlem: tis maj 03, 2011 6:21 pm

Re: David Petrasek

Inläggav vlk » sön jan 22, 2012 11:28 am

Stoffe skrev:
vlk skrev:
Blir det så så anser jag att vi ska ha en ny sportchef, men så kan det bara inte bli, det är omöjligt

Hahahahahaha det var fan det sämsta jag läst här på forumet på länge, och det säger inte mycket iofs.....
Nädu felstavat vlh, byt du lag till Tajf så får du en sportchef som handlar i parti och minut


VLK är en av mina favoritspelare i det forna Tjeckoslovakien. Det är ingen felstavning och jag håller på lakers. Morgonens skratt. Tack.
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: David Petrasek

Inläggav vlk » sön jan 22, 2012 11:37 am

Lamme9 skrev:Är Ni på riktigt? Det finns ju inget att värva med de spetskvaliteer som söks. Nämn en spelare som varit tillgänglig och realistisk att få hit, som Evertsson "bommat". Alla intressanta namn har ju valt KHL och där kan svenska klubbar helt enkelt inte konkurrera. Petrasek kommer välja HV men det kan ju ingen sportchef i världen ändra på.

Men det är klart. En del är ju nöjda bara det presenteras nya namn, oavsett kvalitet.

Everstsson kommer värva innan 31/1, tro mig. Erfarenheten säger att det kan hända mycket sista dagarna innan deadline och Evertsson vill vara säker på att han får det absolut bästa möjliga med de slantarna han har.

Visst hade han säkert kunnat värva 2-3 halvduktiga utfyllnadsspelare men då varken haft pengar eller plats att hugga om det dyker upp ett kanonnamn i slutet av denna veckan.

Resultaten har gjort att Chief valt att ha is i magen. Hade man förlorat 3 raka efter nyår hade han såklart agerat snabbare.

Den 1/2 vet vi om det var rätt eller fel. Men som sagt, jag tycker personligen att Evertsson gör helt rätt i att avvakta. Det värsta som kan hända är att man panikartat fyller upp truppen med spelare som inte tillför det vi behöver, nämligen SPETS!


Jag tror inte det kommer att dyka upp så mycket spets, även om vi skulle behöva det. Jag vill bara att vi ersätter de spelare som är långtidsskadade. Vi måste ha en full trupp och det har vi inte haft på länge. Detta oavsett resultatet på isen. Har vi nu gett oss själva chansen till en elitserieplats så ska vi inte falla på tunn trupp. Detta debakel med truppen har pågått alldeles för länge. Att vi har lagt bud på massor av spets är jag övertygad om, samt att vi som nykommling har svårt att få svenska talanger. Jag tror också det kommer ett par nya spelare som kommer att bredda truppen.
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: David Petrasek

Inläggav KaptenHaddock » sön jan 22, 2012 12:57 pm

vlk skrev:
friberg skrev:känns som om Evert kommer vänta ut till alla är friska å köra på men det som finns.


Blir det så så anser jag att vi ska ha en ny sportchef, men så kan det bara inte bli, det är omöjligt


Alla har givetvis rätt att ha sin åsikt, men detta inlägg slår fan allt i dumhet.

Antingen är du naivt korkad eller bara helt utan koll vad KUNG Evertsson gjort för denna klubb. DETTA är hans lag, hans bygge.

Tålamod, min gode vän.

/Har fullt förtroende för Jan-Evert
"Den där banderollen där Heineken är utbytt mot Heikkinen är kanske det största jag varit med om i min karriär. Det är en sak som jag kommer minnas hela livet."
Användarvisningsbild
KaptenHaddock
Forumamatör
 
Inlägg: 39
Blev medlem: tor nov 10, 2011 2:42 pm

Re: David Petrasek

Inläggav Härmapan » sön jan 22, 2012 1:10 pm

Jag hävdar att Evertson är den störst bidragande orsaken till att vi spelar i ES över huvud taget! Att vi dessutom är bästa nykomling på många år kan också det till stor del tillskrivas honom!

Att man tycker att han ska avgå om han inte hittar några superspelare på en snustorr spelarmarknad är pinsamt korkat!

Om det är någon i Sverige som kan hitta något så är det Evertsson! Det finns INGEN jag skulle byta honom mot!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3307
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: David Petrasek

Inläggav KaptenHaddock » sön jan 22, 2012 1:42 pm

Härmapan skrev:Jag hävdar att Evertson är den störst bidragande orsaken till att vi spelar i ES över huvud taget! Att vi dessutom är bästa nykomling på många år kan också det till stor del tillskrivas honom!

Att man tycker att han ska avgå om han inte hittar några superspelare på en snustorr spelarmarknad är pinsamt korkat!

Om det är någon i Sverige som kan hitta något så är det Evertsson! Det finns INGEN jag skulle byta honom mot!


Håller med. Är glad för varje dag Evertsson har Växjö Lakers som arbetsgivare.
"Den där banderollen där Heineken är utbytt mot Heikkinen är kanske det största jag varit med om i min karriär. Det är en sak som jag kommer minnas hela livet."
Användarvisningsbild
KaptenHaddock
Forumamatör
 
Inlägg: 39
Blev medlem: tor nov 10, 2011 2:42 pm

Re: David Petrasek

Inläggav Räven » sön jan 22, 2012 1:43 pm

Det finns väl säkert en hel del skillnader nu, mot när vi var i HA. Då var vi en klubb där många spelare gärna ville spela, det satsades på ES och då vill man vara med.

Nu när vi är i ES, så verkar det som om det behövs tämligen mycket för att övertyga spelare att spela för oss.
Vi har heller inga spelare från KHL eller NHL/AHL, som blivit kickade från sina lag och då gärna söker sig tillbaka till sin tidigare klubb/moderklubb. Vi sitter är i en ny situation, som vi aldrig har varit i. Det för med sig att de spelare vi kan knyta till oss får vi ofta betala ett överpris för.

Jag tror med betoning på tror att Evertsson varit i kontakt med en stor mängd spelare, men helt enkelt fått nej.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Re: David Petrasek

Inläggav Dannedd » sön jan 22, 2012 2:36 pm

Räven skrev:Det finns väl säkert en hel del skillnader nu, mot när vi var i HA. Då var vi en klubb där många spelare gärna ville spela, det satsades på ES och då vill man vara med.

Nu när vi är i ES, så verkar det som om det behövs tämligen mycket för att övertyga spelare att spela för oss.
Vi har heller inga spelare från KHL eller NHL/AHL, som blivit kickade från sina lag och då gärna söker sig tillbaka till sin tidigare klubb/moderklubb. Vi sitter är i en ny situation, som vi aldrig har varit i. Det för med sig att de spelare vi kan knyta till oss får vi ofta betala ett överpris för.

Jag tror med betoning på tror att Evertsson varit i kontakt med en stor mängd spelare, men helt enkelt fått nej.


Tror också det ligger mycket i det.
Det är svårt att konkurrera med ES-klubbarna om de spelarna som vänder hem från KHL och NHL som har sin moderklubb i ES.
De övriga bästa utländska spelarna kan jag tänka mig vill gå till ett lag som har möjlighet att vinna sin liga och som nykomling så är ju detta omöjligt. Ge det ett par år om vi klarar oss kvar i ES så kanske dessa spelare hittar hit.
Tills vidare är det chansningar på bla tidigare skadade spelare som blivit kickade som gäller eller befintliga spelare i ES som nu vet att växjö är en seriös klubb som menar allvar med sin satsning och gärna vill spela i en full arena.

Såg nu att även mrmadhawk.se skriver om hv eventuella presentation av ny/nya spelare på måndag...
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: David Petrasek

Inläggav vlk » sön jan 22, 2012 7:24 pm

KaptenHaddock skrev:
vlk skrev:
friberg skrev:känns som om Evert kommer vänta ut till alla är friska å köra på men det som finns.


Blir det så så anser jag att vi ska ha en ny sportchef, men så kan det bara inte bli, det är omöjligt


Alla har givetvis rätt att ha sin åsikt, men detta inlägg slår fan allt i dumhet.

Antingen är du naivt korkad eller bara helt utan koll vad KUNG Evertsson gjort för denna klubb. DETTA är hans lag, hans bygge.

Tålamod, min gode vän.

/Har fullt förtroende för Jan-Evert


Hoppas att du inte fick för ont för det var tydligen en riktigt öm punkt jag trampade på då den utlöste rena påhoppen. Inte snällt alls. Jag hoppas att jag kommer att sitta i vida arena och heja på lakers långt efter det att såväl nuvarande spelare, tränare och sportchef har lämnat lakers. Det verkar nästan som att vissa här ägnar sig åt någon sektliknande personlig dyrkan av vissa personer. Evert har bidragit med extremt mycket liksom janne. Spelare och supporters har bidragit till lakers framgångar. Men, ingen ko får bli helig. Ingen får bli satt på piedestal. Då är lakers illa ute, tror jag.
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: David Petrasek

Inläggav Härmapan » sön jan 22, 2012 8:18 pm

vlk skrev:
Hoppas att du inte fick för ont för det var tydligen en riktigt öm punkt jag trampade på då den utlöste rena påhoppen. Inte snällt alls. Jag hoppas att jag kommer att sitta i vida arena och heja på lakers långt efter det att såväl nuvarande spelare, tränare och sportchef har lämnat lakers. Det verkar nästan som att vissa här ägnar sig åt någon sektliknande personlig dyrkan av vissa personer. Evert har bidragit med extremt mycket liksom janne. Spelare och supporters har bidragit till lakers framgångar. Men, ingen ko får bli helig. Ingen får bli satt på piedestal. Då är lakers illa ute, tror jag.


Pedistal vet jag inte men personligen så har jag mycket stor respekt för E och det han uträttat/ar!
Den dagen han försvinner har Lakers en stor utmaning att fylla luckan efter honom
Jag tackar Gud att tajfarna mordgåtas xxxx. Hade de inte gjort det hade vi inte spelat i ES idag!

Du som pratar om att E borde avgå kan väl nämna några namn du anser skulle göra ett bättre jobb med samma förutsättningar?
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3307
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: David Petrasek

Inläggav vlk » sön jan 22, 2012 10:07 pm

Härmapan skrev:
vlk skrev:
Hoppas att du inte fick för ont för det var tydligen en riktigt öm punkt jag trampade på då den utlöste rena påhoppen. Inte snällt alls. Jag hoppas att jag kommer att sitta i vida arena och heja på lakers långt efter det att såväl nuvarande spelare, tränare och sportchef har lämnat lakers. Det verkar nästan som att vissa här ägnar sig åt någon sektliknande personlig dyrkan av vissa personer. Evert har bidragit med extremt mycket liksom janne. Spelare och supporters har bidragit till lakers framgångar. Men, ingen ko får bli helig. Ingen får bli satt på piedestal. Då är lakers illa ute, tror jag.


Pedistal vet jag inte men personligen så har jag mycket stor respekt för E och det han uträttat/ar!
Den dagen han försvinner har Lakers en stor utmaning att fylla luckan efter honom
Jag tackar Gud att tajfarna mordgåtas xxxx. Hade de inte gjort det hade vi inte spelat i ES idag!

Du som pratar om att E borde avgå kan väl nämna några namn du anser skulle göra ett bättre jobb med samma förutsättningar?


Hur svårt ska detta vara att förstå

1) jag tycker inte Evert ska lämna sitt jobb och jag har full respekt för vad han gjort
2) jag tycker att vi skulle ha haft och ska ha en full trupp, dvs vi ska ersätta långtidsskadade spelare, detta måste inte vara med stjärnor
3) om Evert inte har samma syn så tror jag han är ute och cyklar
4) jag tycker man skulle ersatt urbas då han blev skadad
5) om Evert inte levererar och ger oss en full trupp anser jag att det är för dåligt
6) jag tror inte det finns spelare att få till lakers som ger oss spets, Evert har försökt men fått nej, styrelsen ville ha spets men där går vi nog bet
7) vem hade jag velat ha istället för Evert ? Svar ingen annan , frågan är omöjlig att svara på, den kunskapen har andra hoppas jag
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: David Petrasek

Inläggav Jarran_igen » sön jan 22, 2012 11:46 pm

Tilbaka till ämnet. På facebook finns en sida för David Petrasek. Enligt MrMadhawk ändrades arbetsgivare till HV71 på den sidan ikväll. Samma info stod att läsa på hv71s officiella forum tidigare ikväll.

Jag slänger in handduken och även den sista droppen hopp är borta vad gäller Petrasek till Lakers. Visst - det var ett "long-shot" till att börja med.

Jakten går vidare.....!
HOCKEY åt folket !!!
Användarvisningsbild
Jarran_igen
Forumentusiast
 
Inlägg: 275
Blev medlem: tor aug 18, 2005 9:30 am
Ort: Växjö

Re: David Petrasek

Inläggav bratsson » mån jan 23, 2012 12:01 am

https://www.facebook.com/pages/Vi-som-v ... 4850320347

Slår inte den sidan högt då? :wink:



Jarran_igen skrev:Tilbaka till ämnet. På facebook finns en sida för David Petrasek. Enligt MrMadhawk ändrades arbetsgivare till HV71 på den sidan ikväll. Samma info stod att läsa på hv71s officiella forum tidigare ikväll.

Jag slänger in handduken och även den sista droppen hopp är borta vad gäller Petrasek till Lakers. Visst - det var ett "long-shot" till att börja med.

Jakten går vidare.....!
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3931
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: David Petrasek

Inläggav friberg » mån jan 23, 2012 12:22 am

den säger ingenting
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster