Dennis Rasmussen

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav vlk » mån jun 08, 2015 1:22 pm

Svartvadet skrev:
Härmapan skrev:Konspirationsteorier?
De flesta verkar lite deppiga och konstaterar att någon tyvärr bjuder över...
Vad är det för sjukt med det?


Teorier om att "Han begär för mycket pengar" osv. Tänk efter lite för fan.


Spännande, hur ska vi tänka ???


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Härmapan » mån jun 08, 2015 3:31 pm

Vilka sjuka människor som jobbar på SMP!

Dom antyder att Rasmussen är för dyr!

Får dom verkligen betalt för att sitta och fabricera sjuka konspirationsteorier helt utan att tänka först?

http://silly.blogg.smp.se/blogg/henness ... -rasmussen
Senast redigerad av Härmapan mån jun 08, 2015 4:28 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Kloker » mån jun 08, 2015 3:36 pm

Tänk nu lite för fan! Man måste kunna Hockey-Kungfu för att fatta detta. Fattar du det?

8)
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Härmapan » mån jun 08, 2015 4:27 pm

Svartvadet skrev:
Härmapan skrev:Konspirationsteorier?
De flesta verkar lite deppiga och konstaterar att någon tyvärr bjuder över...
Vad är det för sjukt med det?


Teorier om att "Han begär för mycket pengar" osv. Tänk efter lite för fan.



En till som är helt tappad bakom en vagn och inte begriper någonting eller klarar att tänka...

http://sjoaguden.se/2015/06/08/ingen-ra ... -i-lakers/
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Kloker » mån jun 08, 2015 4:38 pm

Apan nu konspirerar du. Inte kan väl Raz ha fått ballongskalle-/storhetsvansinne och krävt en fetelön av klubben som sparkade ut honom till Amerikat?

Näää...

8O
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav vlk » mån jun 08, 2015 4:44 pm

För helvete, tänk lite nu va ??


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Orange » mån jun 08, 2015 6:32 pm

Tur vi har Svartvadet som kan lära alla oss dumma.
Orange
Forumamatör
 
Inlägg: 239
Blev medlem: lör jul 13, 2013 2:51 am

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Lillklonis » mån jun 08, 2015 7:15 pm

Jag hoppas alla i hela vida buar ut pengakåta dennis när han dyker upp i vida i någon annan klubb!
INGET hjärta!!
"fest med lakers lakejer;)"
Lillklonis
Forumdemon
 
Inlägg: 1726
Blev medlem: mån feb 03, 2003 2:52 pm
Ort: Vitteryd

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav mollers » mån jun 08, 2015 7:24 pm

Inte hata bara älska

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
mollers
Forumdemon
 
Inlägg: 1642
Blev medlem: lör nov 08, 2008 2:20 pm

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav nature » mån jun 08, 2015 7:30 pm

:roflol:

Rasse gör det bra. Amerika resan kostade pengar, måste få tillbaka förlorat inkomst på något sätt.

Växjö erbjuder honom 200k i mån, rasse vill ha 300k

bra så, inget mer med det. Aldrig att han är värd dessa summor. Han har knappast imponerat i nordamerika.

Tar hellre Hennessy då för halva priset
nature
Forumdemon
 
Inlägg: 1119
Blev medlem: ons nov 10, 2010 3:25 pm

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Aleks » mån jun 08, 2015 7:33 pm

mollers skrev:Inte hata bara älska

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk


Haha :roflol:
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Kenny jönsson » mån jun 08, 2015 8:49 pm

Då kan denna diskutionen upphöra http://t.co/qEdAe7QJbc riktigt tråkigt hade gärna sett raz i vlh till hösten!
"Lakershjärta71 skrev"Jag är inte helt övertygad om att vi behöver Rasmussen i laget. Jag tycker han är överskattad och det håller nog flera med mig om också.
Användarvisningsbild
Kenny jönsson
Forumamatör
 
Inlägg: 181
Blev medlem: sön dec 01, 2013 7:29 pm

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav DeLarge » mån jun 08, 2015 9:40 pm

Lillklonis skrev:Jag hoppas alla i hela vida buar ut pengakåta dennis när han dyker upp i vida i någon annan klubb!
INGET hjärta!!


Vad tjänar man på det? Lägg ner
Användarvisningsbild
DeLarge
Forumdemon
 
Inlägg: 1069
Blev medlem: sön jan 22, 2012 3:01 am
Ort: Suffragette City

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Härmapan » mån jun 08, 2015 9:55 pm

Svartvadet skrev:
Härmapan skrev:Konspirationsteorier?
De flesta verkar lite deppiga och konstaterar att någon tyvärr bjuder över...
Vad är det för sjukt med det?


Teorier om att "Han begär för mycket pengar" osv. Tänk efter lite för fan.


Frågan är väl hur i helvete Evertsson tänker när han hasplar ur sig sina sjuka konspirationsteorier?

Alla som kan tänka förstår ju att det bara är skruvade och okunniga fantasier....
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Svartvadet » mån jun 08, 2015 10:26 pm

Härmapan skrev:
Svartvadet skrev:
Härmapan skrev:Konspirationsteorier?
De flesta verkar lite deppiga och konstaterar att någon tyvärr bjuder över...
Vad är det för sjukt med det?


Teorier om att "Han begär för mycket pengar" osv. Tänk efter lite för fan.


Frågan är väl hur i helvete Evertsson tänker när han hasplar ur sig sina sjuka konspirationsteorier?

Alla som kan tänka förstår ju att det bara är skruvade och okunniga fantasier....


Du sätter det ju inte i paritet. Det är där du inte har perspektivet. Jag kan inte förklara det för dig, för jag tror inte du hade förstått ändå. Det är inte direkt så att Dennis har sagt "Nähe, nu skiter jag i Nordamerika och drar hem till SHL och så går jag till det laget som erbjuder mest". Det är som att debattera mot en Miljöpartist
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Härmapan » mån jun 08, 2015 11:11 pm

Snälla försök sänka dig till min nivå och förklara varför det är sjuka konspirationsteorier och varför jag inte kan tänka när jag tycker att det är synd att Lakers inte kan matcha andra SHL-lags bud?????

Eller menar du att Evertsson och alla andra som påstår att så är fallet är efterblivna och konspirerar!

Hade det inte varit så oförskämt skulle jag nästan vilja säga att DU argumenterar som en miljöpartist som svamlar och tycker dig se saker ingen annan ser... Men jag avstår!

Snälla försök att använda din överlägsna intelligens och förklara för oss mindre vetande!

Du kanske kan förklara så pass att någon som bara är hyperintelligent kan transponera dina briljanta inlägg till något som blir substansfyllt för oss idioter???

PS. Jag tror inte att Dennis "skiter i Nordamerika men när han inte får några tillräckligt bra anbud där så vill ha så bra lön som möjligt i SHL ja! DS.
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav redwel » mån jun 08, 2015 11:55 pm

Lillklonis skrev:Jag hoppas alla i hela vida buar ut pengakåta dennis när han dyker upp i vida i någon annan klubb!
INGET hjärta!!


Det trodde jag aldrig om dig, Lillklonis!
För första gången tänkte jag bli medlem i Lakejerna
men avstår nu efter denna motgångskommentar!
Kommer att bua åt dig nästa gång i VIDA Arena!

Tack för ordet!
Bild
Bild
Bild
redwel
 

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Ahbez » tis jun 09, 2015 12:10 am

Tycker det är löjligt att kritisera Rasmussen om han nu hamnar i en annan klubb, precis som att en spelare är förbjuden att spela i en annan SHL-klubb bara för att han var i Lakers tidigare

Nu glömmer vi och går vidare... hoppas på 2 riktigt vassa målskyttar nu :clap:
Ahbez
Forumentusiast
 
Inlägg: 482
Blev medlem: lör okt 15, 2011 10:15 pm
Ort: Braås

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Lillklonis » tis jun 09, 2015 12:12 am

redwel skrev:
Lillklonis skrev:Jag hoppas alla i hela vida buar ut pengakåta dennis när han dyker upp i vida i någon annan klubb!
INGET hjärta!!


Det trodde jag aldrig om dig, Lillklonis!
För första gången tänkte jag bli medlem i Lakejerna
men avstår nu efter denna motgångskommentar!
Kommer att bua åt dig nästa gång i VIDA Arena!


Hahaha okej :roflol: Gjorde likadant mot hillding.. Går man ut och snackar om att man älskar lakers så som Dennis har gjort och sen är man bara ute efter pengarna då förtjänar han inget annat än burop när han åker in i Vida.
"fest med lakers lakejer;)"
Lillklonis
Forumdemon
 
Inlägg: 1726
Blev medlem: mån feb 03, 2003 2:52 pm
Ort: Vitteryd

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav ivc » tis jun 09, 2015 7:23 am

Smuts-Dennis.
ivc
Forumamatör
 
Inlägg: 136
Blev medlem: tor aug 11, 2011 1:36 pm

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Svartvadet » tis jun 09, 2015 7:28 am

Härmapan skrev:Snälla försök sänka dig till min nivå och förklara varför det är sjuka konspirationsteorier och varför jag inte kan tänka när jag tycker att det är synd att Lakers inte kan matcha andra SHL-lags bud?????

Eller menar du att Evertsson och alla andra som påstår att så är fallet är efterblivna och konspirerar!

Hade det inte varit så oförskämt skulle jag nästan vilja säga att DU argumenterar som en miljöpartist som svamlar och tycker dig se saker ingen annan ser... Men jag avstår!

Snälla försök att använda din överlägsna intelligens och förklara för oss mindre vetande!

Du kanske kan förklara så pass att någon som bara är hyperintelligent kan transponera dina briljanta inlägg till något som blir substansfyllt för oss idioter???

PS. Jag tror inte att Dennis "skiter i Nordamerika men när han inte får några tillräckligt bra anbud där så vill ha så bra lön som möjligt i SHL ja! DS.


Jag ska förklara för dig väldigt enkelt hur det fungerar (så du slipper spräcka din feta vattenskalle när du tänker):

Rasmussen väntar fortfarande på att NHL:s free-agents ska öppnas. Hans agent har som jobb att försöka hitta attraktiva erbjudande till Dennis. D.v.s att han vill såklart trissa upp priserna för sin klient. Enbart för att han vet att SHL inte är hans prio ett. Evertsson vill inte vara med om någon ko-handling då han vet att Hennessy finns tillgänglig, för rätt sorts pris. Det är helt ovärdigt för Lakers att försöka locka hem någon som inte vill det helt än. Hade Dennis gett upp sin dröm om NHL, inte varit intresserad av varken KHL eller NLA, då tror jag definitivt du hade fått en helt annan bild av det hela.

Om Dennis spelar i SHL, för han fick ett pissigt kontrakt i NHL/KHL/NLA, så gör han det enbart för att han får en jävla bunt med deg.

Jag tycker det är helt rätt från båda parter. Dennis försöker utnyttja sin situation, Lakers vill inte ha en spelare som inte är 110% inne på att spela i SHL.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Orange » tis jun 09, 2015 7:31 am

Svartvadet skrev:
Härmapan skrev:Snälla försök sänka dig till min nivå och förklara varför det är sjuka konspirationsteorier och varför jag inte kan tänka när jag tycker att det är synd att Lakers inte kan matcha andra SHL-lags bud?????

Eller menar du att Evertsson och alla andra som påstår att så är fallet är efterblivna och konspirerar!

Hade det inte varit så oförskämt skulle jag nästan vilja säga att DU argumenterar som en miljöpartist som svamlar och tycker dig se saker ingen annan ser... Men jag avstår!

Snälla försök att använda din överlägsna intelligens och förklara för oss mindre vetande!

Du kanske kan förklara så pass att någon som bara är hyperintelligent kan transponera dina briljanta inlägg till något som blir substansfyllt för oss idioter???

PS. Jag tror inte att Dennis "skiter i Nordamerika men när han inte får några tillräckligt bra anbud där så vill ha så bra lön som möjligt i SHL ja! DS.


Jag ska förklara för dig väldigt enkelt hur det fungerar (så du slipper spräcka din feta vattenskalle när du tänker):

Rasmussen väntar fortfarande på att NHL:s free-agents ska öppnas. Hans agent har som jobb att försöka hitta attraktiva erbjudande till Dennis. D.v.s att han vill såklart trissa upp priserna för sin klient. Enbart för att han vet att SHL inte är hans prio ett. Evertsson vill inte vara med om någon ko-handling då han vet att Hennessy finns tillgänglig, för rätt sorts pris. Det är helt ovärdigt för Lakers att försöka locka hem någon som inte vill det helt än. Hade Dennis gett upp sin dröm om NHL, inte varit intresserad av varken KHL eller NLA, då tror jag definitivt du hade fått en helt annan bild av det hela.

Om Dennis spelar i SHL, för han fick ett pissigt kontrakt i NHL/KHL/NLA, så gör han det enbart för att han får en jävla bunt med deg.

Jag tycker det är helt rätt från båda parter. Dennis försöker utnyttja sin situation, Lakers vill inte ha en spelare som inte är 110% inne på att spela i SHL.


Dennis agent sa ju i SMP att han ska beslut denna veckan alltså innan hans lag (Chicago) spelat klart sin säsong :?: Vet inte om din teori håller.
Orange
Forumamatör
 
Inlägg: 239
Blev medlem: lör jul 13, 2013 2:51 am

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav OnTheWayUp » tis jun 09, 2015 7:44 am

Är det inte dags att höja nivån på detta forumet snart? Mycket idiot, vattenskalle, pajas, hata etc. Vad är genomsnittsåldern? 8?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
OnTheWayUp
Forumamatör
 
Inlägg: 185
Blev medlem: tor aug 21, 2014 8:57 am

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Härmapan » tis jun 09, 2015 8:23 am

Svartvadet skrev:
Härmapan skrev:Snälla försök sänka dig till min nivå och förklara varför det är sjuka konspirationsteorier och varför jag inte kan tänka när jag tycker att det är synd att Lakers inte kan matcha andra SHL-lags bud?????

Eller menar du att Evertsson och alla andra som påstår att så är fallet är efterblivna och konspirerar!

Hade det inte varit så oförskämt skulle jag nästan vilja säga att DU argumenterar som en miljöpartist som svamlar och tycker dig se saker ingen annan ser... Men jag avstår!

Snälla försök att använda din överlägsna intelligens och förklara för oss mindre vetande!

Du kanske kan förklara så pass att någon som bara är hyperintelligent kan transponera dina briljanta inlägg till något som blir substansfyllt för oss idioter???

PS. Jag tror inte att Dennis "skiter i Nordamerika men när han inte får några tillräckligt bra anbud där så vill ha så bra lön som möjligt i SHL ja! DS.


Jag ska förklara för dig väldigt enkelt hur det fungerar (så du slipper spräcka din feta vattenskalle när du tänker):

Rasmussen väntar fortfarande på att NHL:s free-agents ska öppnas. Hans agent har som jobb att försöka hitta attraktiva erbjudande till Dennis. D.v.s att han vill såklart trissa upp priserna för sin klient. Enbart för att han vet att SHL inte är hans prio ett. Evertsson vill inte vara med om någon ko-handling då han vet att Hennessy finns tillgänglig, för rätt sorts pris. Det är helt ovärdigt för Lakers att försöka locka hem någon som inte vill det helt än. Hade Dennis gett upp sin dröm om NHL, inte varit intresserad av varken KHL eller NLA, då tror jag definitivt du hade fått en helt annan bild av det hela.

Om Dennis spelar i SHL, för han fick ett pissigt kontrakt i NHL/KHL/NLA, så gör han det enbart för att han får en jävla bunt med deg.

Jag tycker det är helt rätt från båda parter. Dennis försöker utnyttja sin situation, Lakers vill inte ha en spelare som inte är 110% inne på att spela i SHL.




Tack för det!
Men det du så pedagogiskt fulländat förklarar motsäger ju INGENTING av det jag säger!
Tacka fan för att prio ett är NHL, KHL, NLA om chansen finns!

MEN det är ju fortfarande så att det finns SHL-lag som bjuder över Lakers och vi är därför inte med i leken!
Har inte uttalat mig om det är bra eller dåligt för Lakers i stort utan bara att jag tycker att det kommer att kännas tråkigt att se Dennis i ett motståndarlag!

Jag lyckas fortfarande inte förstå varför det är sjuka fantasier, men det beror kanske på min vattenskalle?

PS. Kan du inte ta personangreppen på PM i fortsättningen? Det finns de som stör sig på det! DS.
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Dennis Rasmussen

Inläggav PutteA » tis jun 09, 2015 9:44 am

Egentligen är det ganska enkelt. Evertsson värderar Raz som hockeyspelare i ett prisspann. Går priset över det spannet handlar inte Evertsson. Ungefär som att du har en Mercedes och en Ferrari. Du betalar ju inte Ferraripris för en Mercedes. Då väntar du ju i så fall på att en Ferrari dyker upp. Eller köper du 2 Mercedes för samma peng. Det är så här Evertsson resonerar. Nostalgi och känslor får inte påverka hans värderingar.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Härmapan » tis jun 09, 2015 10:31 am

Nä, det är inte det minsta konstigt!
Det är därför jag inte förstår varför det ses som sjuka konspirationsteorier...
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Towen » tis jun 09, 2015 5:33 pm

Ah ja. Jag tycker inte vi ska behöva gå och vara så förtvivlat "Sverige-kåta", även om det är kul med yllesvenskt virke. Hockeystatistik är inte min huvudgren, men visst har HENNESEY - gjort FLER NHL-matcher än RASMUSSEN?

Och VEM av de två, har ett SM-guld...^^
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav DeLarge » tis jun 09, 2015 5:59 pm

redwel skrev:Bild
Bild


Jävlar vad nice jersey! Vad kan man köpa en sådan?
Användarvisningsbild
DeLarge
Forumdemon
 
Inlägg: 1069
Blev medlem: sön jan 22, 2012 3:01 am
Ort: Suffragette City

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav redwel » ons jun 10, 2015 6:16 pm

DeLarge skrev:
redwel skrev:Bild
Bild


Jävlar vad nice jersey! Vad kan man köpa en sådan?

https://www.owayo.com/hockey.htm
Var lite orolig att det finns för mycket GRÖNT, om man säger så!

Bild
Bild
Bild
redwel
 

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav Ahbez » tor jun 11, 2015 4:35 am

Haha, hoppas de säljer Highlander-bilden som poster! klockren :clap:
Ahbez
Forumentusiast
 
Inlägg: 482
Blev medlem: lör okt 15, 2011 10:15 pm
Ort: Braås

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav vlk » tor jun 11, 2015 8:13 am

Så här säger Carl Söderberg om sitt kontaktsläge om det mot all förmodan skulle bli shl

– Blir det inte ett NHL-kontrakt är jag bunden till Linköping ett år till. När jag flyttade till Boston utnyttjade jag NHL-klausulen i mitt kontrakt med Linköping. Ett avtal som egentligen varar till 2016, säger Carl Söderberg.

Utnyttjade inte 40 sin klausul och har han egentligen inte kontrakt med lakers ett år till. Han skrev väl på nytt kontrakt på 2 år just innan han stack



Skickas från min iPhone via Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav PutteA » tor jun 11, 2015 8:49 am

Nope, sista året på sitt Lakers kontrakt gjorde han i Nordamerika.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav PutteA » mån jun 15, 2015 3:16 pm

Enligt Örebrotwittrare får Örebro behålla Derek Ryan, samt är Dennis Rasmussen klar. Förväntas presenteras på en presskonferens inom några dagar.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav vlk » mån jun 15, 2015 3:44 pm

PutteA skrev:Enligt Örebrotwittrare får Örebro behålla Derek Ryan, samt är Dennis Rasmussen klar. Förväntas presenteras på en presskonferens inom några dagar.


Är detta sant är det bara att gratta Örebro till ett kanonlag i vinter....,


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Dennis Rasmussen

Inläggav nature » mån jun 15, 2015 5:14 pm

Hur mycket cash har egentligen Fahlander?
nature
Forumdemon
 
Inlägg: 1119
Blev medlem: ons nov 10, 2010 3:25 pm

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster