Patrik Carlsson (Leksand)

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Niles » mån apr 27, 2009 12:42 pm

Hade han gått till ES hade jag gratulerat. Sidsteppning för pengar är nåt helt annat. Nu går vi vidare.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Inläggav Flanders » mån apr 27, 2009 12:43 pm

Lakersfan_03 skrev:Flanders du menar med andra ord att han gjorde rätt?.
Hade du gjort samma val ? , jag hade då inte gjort det vad tror du händer om leksand tar klivet upp till ES tror du Carlsson får vara kvar ?. Carlsson lär bli en spelare i 4e kedjan och ska de upp till elitserien lär de inte behålla någon 4e kedja.

Jag hade nog kunnat överväga detta val, ja!

Det jag försökte få fram var att OM Carlsson gör en bra säsong i Leksand (vilket borde vara aningen lättare än i en Elitserieklubb, där konkurrensen är ÄNNU större om platserna), och OM Leksand går upp, så är detta en alternativ och möjligtvis bättre väg att klättra för unga spelare som ligger på gränsen men ändå har ambitionen att ta steget upp i svensk hockeys finrum.

Istället för att hoppa direkt till en Elitserieklubb och kämpa om en plats (och därmed endast ha en försäsong på sig att visa vad man kan), så går man till en Allsvensk klubb med uttalat mål att komma till Elitserien NU. Där har man något större chanser att få mer tid på sig att visa hur bra man är, och därmed en större chans att under det allsvenska året spela till sig en stabil ordinarie plats och på så sätt "följa med" klubben upp i Elitserien.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
Användarvisningsbild
Flanders
Forumdemon
 
Inlägg: 1494
Blev medlem: tor dec 30, 2004 5:16 pm
Ort: Harlem

Inläggav Anders83 » mån apr 27, 2009 12:49 pm

Leksand ser i dagsläget riktigt bra ut, kan dom hålla divorna borta i nästa års upplaga och att man väljer profiler framför luder så är Elitserieplatsen närmare än någonsin.

P.C vill nå längre och kan säkert göra detta i knätofs united där uppgiften är att ta upp laget i eliten och en ung hungrig spelare är precis vad leksand ska värva.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Inläggav majjen » mån apr 27, 2009 12:50 pm

03: Purre har sitt "dagsjobb" på kvällen!

Vad lyckliga ni måste va som inte behöver bry er om pengar!
majjen
Forumproffs
 
Inlägg: 529
Blev medlem: sön maj 04, 2003 9:38 pm

Inläggav serra » mån apr 27, 2009 1:40 pm

Gillar inte alls det, men kan köpa att han dra till Leksand.
Säkert en 40-60 000/mån. ES satsning. Storklubb.

Lycka till Purre din jävla judas!! :)
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Inläggav Nille » mån apr 27, 2009 1:43 pm

Jag gillar verkligen inte knätofsarna men jag kan samtidigt förstå om Carlson går dit. De verkar ha ett bra lag på gång (som alltid :? ). En proffsig organisation (åtminstone på pappret), han får mycket bättre lön och slipper extraknäcka för att inte tala om arenan (nu spelar han ju i en j-a pisskur som inte ens hade platsat i de forna öststaterna). Resonemanget att stanna kvar i Växjö för att man trivs och att man vet vad man har men inte vad man får osv och därför nobba en fet lön håller nog inte för en 21 åring som inte spelar i sin moderförening! Verkar väl därför inte vara så konstigt att han flyttar även om jag beklagar det. Han är ju ung och måste ta de beslut han tror är rätt för att komma vidare och han bedömmer tydligen att detta är rätt. Det var synd, jag hade gärna sett honom i Växjö ett par år till. För övrigt delar jag åsikten att det svider att tappa spelare man vill behålla till en konkurrent men vi måste helt enkelt förbättra vårt "erbjudande" till spelarna och där spelar pengar en roll men även arena osv.
Användarvisningsbild
Nille
Forumproffs
 
Inlägg: 765
Blev medlem: fre okt 18, 2002 3:53 pm
Ort: Växjö

Inläggav Varanen » mån apr 27, 2009 1:57 pm

Klockren värvning av LIF. Möjligen är det ett tecken på att Lundström fått mindre att säga till om. Givetvis trist att tappa en spelare man vill behålla till en konkurrent. Carlsson har gjort bedömningen att detta var det bästa alternativet för honom och jag respekterar hans beslut. Om inte LIF återgår till gamla hjulspår och börjar tokvärva avdankade "storspelare" bör Carlsson få en roll som innebär bra med istid.

Vi är ännu inte i den positionen att vi kan matcha storklubbarna i serien vad gäller anställningsvillkor. De flesta av de klubbarna har dessutom månat om största möjliga inkompetens på sportchefspositionen så skadeverkningarna har inte varit så stora. Vi får hoppas Carlsson var ett "olycksfall" i arbetet och inte en signal om att de lärt sig sporten.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Synd!

Inläggav Hockeyoraklet » mån apr 27, 2009 2:04 pm

Visst är det ett surt besked för oss Lakersfans men ändå ganska så förståligt. Först och främst får ju Patrik chansen att satsa på hockeyn på heltid, han har väl heller ingen familj att tänka på. Sen är det ju så att trots att vi tror och hoppas på att lakers en gång ska gå hela vägen så har ju Leksand ännu större chans. deras förening och organissation har ju varit redo i flera år på ett återtåg och nån gång lär de säkert lyckas.

Bara att tacka Patrik Carlsson för det som varit, önska honom lycka till i alla matcher utom dom emot lakers då han gärna få bli poänglös.
Förhoppningsvis har han trivs hos oss och kanske kommer tillbaks om det inte går som han tänkt sig i knätofsland.

Sen är det ju inte enbart negativt att våra spelare går till elitserien eller mera etablerade allsvenska klubbar. Tror att många agenter och unga hungriga killar´noterar att Växjö Lakers är en klubb där man utvecklas och ha stor chans att få komma vidare i sin hockeykarriär. Dessa killar är ju inte främst ute efter pengar ut främst intresserade att komma till RÄTT LAG, säkert något Evertsson kan dra nytta av, tror han redan gör det.
Användarvisningsbild
Hockeyoraklet
Forumamatör
 
Inlägg: 94
Blev medlem: tis okt 07, 2003 8:54 am
Ort: Hemifrån

Inläggav erok » mån apr 27, 2009 2:57 pm

Lobo skrev:Spelar säkert in att han får bli heltids hockeyspelare i Lif medens han måste ha lite extraknäck i Växjö.

Man undrar ju när Lif skall få slut på pengar


Kolla deras stjärnkonto förstår du att pengar kommer in var månad från frivilliga som älskar sitt lag.

Supporterklubben stöder LIF
Leksand IF Supporterklubb bildades 1965 efter det att Leksands Isstadion fick sitt tak. I och med detta är Leksands IF Supporterklubben en av landets äldsta i sitt slag!

Fram till mitten av 1990-talet var huvudinriktningen att på olika sätt stödja vårt flaggskepp - A-laget. Därefter har vår inriktning varit att stödje ungdomsverksamheten. Detta har dock inte hindrat oss från att stödja damhockeyns verksamhet med två uppsättningar målvaktsutrustning.

Det är med stor glädje som vi kan konstatera att vi under åren lämnat mer än 1.200.000 kronor till ungdomarna utöver det ideella arbete som vi ansvara för i Ejendals Arena under matcherna.

Vi finns nämligen på plats för att sälja matchprogrammet - Arena Magazinet - samt även vid behov av olika punktinsatser.

Vårt mål är att även i fortsättningen kunna lämna bidrag till ungdomsverksamheten i LIF och det är tack vare medlemsavgifterna som detta är möjligt.



Bara ett exempel http://www.godwebb.se/leksand
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Niles » mån apr 27, 2009 3:33 pm

Erok, förvandla inte det här till en ny ekonomisk tråd. Knätofsarnas eventuella insamlingar får du diskutera på nåt annat ställe. Intresset är nog begränsat för deras förehavanden.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Inläggav serra » mån apr 27, 2009 3:51 pm

Det skulle Erok aldrig göra Niles..............................................
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Inläggav erok » mån apr 27, 2009 3:55 pm

Jag bara svara på om varför deras pengar inte tar slut. Lite svårt att svara på en fråga som ligger i denna tråd i en annan tråd :wink: . Fansens ödmjukhet till till klubben å ders glöd gör att dom kan locka en av våra spelare till sig. Lakers har inte denna ekonomiska styrka tyvärr för att kunna behålla Carlsson exempelvis. Bara att gilla läget så att säga. önskar Carlsson lycka till dock
Senast redigerad av erok mån apr 27, 2009 4:05 pm, redigerad totalt 1 gång.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav pedda » mån apr 27, 2009 3:58 pm

Hoppas du gör succe och kommer tillbaka stronger than ever.
Bild ©

I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
Användarvisningsbild
pedda
Forumdemon
 
Inlägg: 1446
Blev medlem: tis apr 15, 2003 6:44 pm
Ort: Växjö

Inläggav Svartvadet » mån apr 27, 2009 4:00 pm

Pedda du tror, helt allvarligt, att om han gör succé i Leksand så kommer han tillbax till Lakers sen? :lol:
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6378
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Inläggav pedda » mån apr 27, 2009 4:01 pm

Det är vad jag tror och jag håller fast vid det trots att han är PengaKÅT.
Bild ©

I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
Användarvisningsbild
pedda
Forumdemon
 
Inlägg: 1446
Blev medlem: tis apr 15, 2003 6:44 pm
Ort: Växjö

Inläggav erok » mån apr 27, 2009 4:02 pm

Beror väl på om vi går upp å leksand är kvar i AS. Då kanske han kommer krypandes :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Svartvadet » mån apr 27, 2009 4:02 pm

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt dina uttalanden :lol: :cry:
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6378
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Inläggav RonnyRasp » mån apr 27, 2009 5:11 pm

Niles skrev:Erok, förvandla inte det här till en ny ekonomisk tråd. Knätofsarnas eventuella insamlingar får du diskutera på nåt annat ställe. Intresset är nog begränsat för deras förehavanden.



Tycker det mest diskuteras ekonomi i denna tråden....
Användarvisningsbild
RonnyRasp
Forumentusiast
 
Inlägg: 302
Blev medlem: tis apr 22, 2008 9:16 am

Inläggav NEDOMANSKY » mån apr 27, 2009 5:35 pm

PC till ett LIF som sannolikt börjar nyktra till vad gäller spelarvärvningar, Ny Tränare som är Tråkig som fan men van att få Lag att Grisa sig till en medioker nivå, detta är sannolikt vad LIF önskar till nästa säsong, dvs. KS och där ska de åtminstone kämpa.

PC får säkert mer betalt i LIF och slipper jobba i Livsmedelsbutiken, att Vissa gnölar över pengabiten blir löjligt när Vi vet vår egen Historia :roll:

Jag gläds åt att Lakers återigen lotsat en talang vidare, Kanske fanns skäl som inte är pengar :wink: samtidigt så är PC`s spelartyp relativt enkel att ersätta, värre då med Bra Backar/Snipers och KlassCentrar :!:

Ingen fara på taket ÄNNU :eeeh:

Judassnacket liknar Gröna Brigaden och andra Talibaner, skaffa HYVEL :bash:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare
 
Inlägg: 3972
Blev medlem: mån mar 06, 2006 3:04 am
Ort: ZinkensDamn

Inläggav erok » mån apr 27, 2009 6:07 pm

Vissa är nöjda med sitrationen vi lever i å andra vill få det som är bra till det bättre. Att Karlsson är en bra spelare kan nog alla hålla med om. Men nu är det ES vi siktar mot enligt egna utsagor. Inte längre drömmar utan nu är det ordentliga mål. Ser häldre stigs återkomst än Karlsson i Lakersdressen i höst om jag ska vara ärlig. En Stjärnspelare som får Kvp och Aftonbladet att skriva en rad eller två om lakers å på så sätt öka marknadsföringen som det ger.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Svartvadet » mån apr 27, 2009 6:12 pm

"öka marknadsföringen" se man på du lyckades allt pilla in lite ekonomi där med
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6378
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Inläggav Box Play » mån apr 27, 2009 6:20 pm

Synd att loosa Carlsson en av Lakers bästa denna "sessen" men skall man se lite nyktert på hans beslut tror jag att han gjorde rätt någon var inne på det innan LIF ÄR närmare elitserien än vårt Lakers och att fortsätta utvecklas i den miljön gör honom säkert gott.
Dags att hitta lit nya "late bloomers" vilket Lindhagen och carlsson kan falla in under men ändå gjort en kanon jobb för Lakers denna och förra "sessen".
Allt handlar inte om att hitta den bäste jämt vilken en förzinkad värld tycks tro.

Over and out
Box Play
Forumentusiast
 
Inlägg: 275
Blev medlem: fre nov 09, 2007 6:50 pm
Ort: En sansad värld

Inläggav Lakejer115 » mån apr 27, 2009 6:23 pm

Lycka till P.C.........

Jag hade gjort samma sak själv för fan....utan och tveka en enda sekund.
En arbetsgivare som betalar t ex 20000 och en som t ex betalar 40000.villket väljer man..?Ja man är ju inte dumm i huvudet för att räkna ut svaret.

Lycka till personligt........men åt Leksands IF...........nej,tyvärr.det dröjer flera år innan ni går upp.
Användarvisningsbild
Lakejer115
Forumproffs
 
Inlägg: 536
Blev medlem: ons jun 30, 2004 6:41 pm
Ort: Växjö..........Centrum

Inläggav erok » mån apr 27, 2009 6:52 pm

Svartvadet. Vore väl fan om man inte skulle få in lite ekonomi i en silly tråd :lol: . Antingen har man råd att värva eller inte. I Stigs fall saknas det en miljon enligt vissa insatta här inne. :wink: Inte jag som sagt att Lakers ska till ES. Men ska vi dit är det marknadsföring som gäller å då inte bara SMP som måste skriva om oss :!: Vi hade ju inte ens ekonomiska muskler att behålla karlsson. Om det nu är lönen han föll för. eller bara kände att han ville till ett mer känt lag med fler ögon på sig å på så sätt kanske kan komma till ES snabbare.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Per Carlsson » mån apr 27, 2009 7:02 pm

erok please.... krascha inte varenda tråd genom att tugga ekonomi hela tiden... :evil:
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8467
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:55 pm
Ort: Växjö

Inläggav erok » mån apr 27, 2009 7:06 pm

Inte jag som sa att han ville dit för lönen å det sa jag inte i denna tråden häller. Alla spekulera i varför han gick till leksand å inte stannade i VLH. Jag tror på det sistnämda i det inlägget jag skrev sist.. Sen att jag häldre vill se stig än karlsson i Lakers dressen i höst men där fattas det pengar enligt värvningsansvarige i vhl
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav majkel » mån apr 27, 2009 8:57 pm

hoppas inte purre hamnar lika snett som vinstocken gjorde. Inte kul o gå till
knätofsarna och sen bli utlånad till huddinge haha :P
VÄXJÖ LAKERS
SINCE nittonhundrafrösihjäl!
http://www.flyfishingnerds.se
Användarvisningsbild
majkel
Forumproffs
 
Inlägg: 548
Blev medlem: fre dec 28, 2007 6:42 pm
Ort: VLH

Inläggav Varanen » mån apr 27, 2009 9:39 pm

Men allt är ju spekulationer Erok, och då menar jag allt. Carlssons övergång kanske inte hade ett dyft med pengar att göra. Kanske kände han helt enkelt att ett miljöombyte behövdes, kanske har han träffat sin blivande spelarfru som råkar vara från Dalarna, kanske är han en stor leksands-supporter sedan födseln, kanske tyckte han att ditt tjat om ekonomi var tröttsamt. :wink: Allt handlar faktiskt inte bara om pengar. Ditt engagemang är berömvärt, men det kan bli för mycket ibland. Du har lovat mig tidigare att inte skriva om ekonomi i trådar som handlar om annat. Håll det löftet.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Inläggav erok » mån apr 27, 2009 11:00 pm

Sant Varanen. Allt är spekelationer. Men att vi inte står oss ekonomiskt mot de stora elerfanterna är ren fakta. Jaja finns lösning på allt. Vi har mist Karlsson oavsett om det är miljöombyte eller ej. Bara att hitta en bättre spelare som också behöver miljöombyte :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Lobo » mån apr 27, 2009 11:11 pm

Varanen skrev:kanske har han träffat sin blivande spelarfru som råkar vara från Dalarna,


Dags att visa att flickorna från Småland sopar banan med varenda dalkulla :)
- In hoc signo vinces -
Bild
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist
 
Inlägg: 2485
Blev medlem: tor jan 01, 2004 7:14 pm
Ort: Växjö

Inläggav Varanen » mån apr 27, 2009 11:22 pm

erok skrev:Bara att hitta en bättre spelare som också behöver miljöombyte


Helt rätt. Jag var grymt besviken när jag såg hans namn högst på listan på eliteprospects.com. Och besvikelsen blev ju inte mindre av att han gick till gullepluttarna. Carlsson var en av mina absoluta favoriter i laget, men så här är det varje silly. Någon man vill ska dra stannar, någon man vill ska stanna drar. Nyförvärven blir alltid en tröst då man oftast vet väldigt lite om de som kommer (jämfört med de man haft i laget). Stora förhoppningar. Vem minns inte haussen kring Thoresen? Det hör till silly - det är så det ska vara. Besvikelser, glada nyheter, förväntan. I dag fick vi skit. Imorgon kanske vi är glada igen.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Inläggav erok » mån apr 27, 2009 11:43 pm

Får vi jävla hoppas på :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Primeau » mån apr 27, 2009 11:47 pm

Att slitas mellan förtvivlan och hopp,
är den sanne supporterns lott.


Det var rätt väntat att vi skulle tappa Carlsson efter hans fenomenala utveckling under senaste säsongen. Jag är mest förvånad över att han inte hamnade i ES, han borde ha kunnat gjort riktigt bra ifrån sig i t ex Rögle ihop med en kille som Simon Hjalmarsson.

Tränare vill ha kontinuitet. Själv vill jag ha nyförvärv - jag älskar nästan silly season mer än själva hockeyn! Rätt som det är så får nog också Evert napp, HV-junisen fick vi förmodligen billigt så det borde finnas flis över till lite goa gubbar
:D
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Inläggav Svartvadet » mån apr 27, 2009 11:54 pm

Fagemo, Qvist, Ohlsson, etc. etc. Vi kommer att få ihop ett bra lag, bara vänta ut tiden!

Silly är ju som julafton, Den som väntar på något gott....
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6378
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Inläggav Varanen » tis apr 28, 2009 12:00 am

Primeau - Ska du också börja med snacket om flis... :wink: :cry:

Sedan får man inte glömma att vi fans hamnar i en psykos så fort säsongen är över. Verkar på vissa som om värsta katastrofen har inträffat. Under säsongen var tongångarna lite mer nyanserade. Det skrevs om brister i närkampsspelet, om onödiga utvisningar och oeffektiva avslutningar. Men det är det ingen som vill kännas vid idag, än värre var det med Lindhagen som skulle lynchas i närmaste träd efter vissa matcher... :lol:
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 23 gäster