Nu rör det på sig !!! YES

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Nu rör det på sig !!! YES

Inläggav Nixon » tis apr 01, 2008 10:44 am

Äntligen börjar det hända saker på värvarsidan. De hittils presenterade nyförvärven har väl i mina ögon varit så där. Men, nu är det stora saker på väg in, Riktigt stora. Vad jag fått erfara är det klart med två giganter från elitserien och ytterliggare två är nära att rita sin underskrift på papper. OCH, det är inte vilka namn som helst. Vi stannar dock vid detta då eventuella övergångar kan äventyras om det läcker för mycket innan. Någon spelar fortfarande.
Nixon
Forumamatör
 
Inlägg: 74
Blev medlem: lör dec 29, 2007 11:59 am
Ort: Växjö

Inläggav calle73 » tis apr 01, 2008 10:58 am

Du skämtar aprillo va? ;)
91:an Hjalmarsson
Användarvisningsbild
calle73
Forumdemon
 
Inlägg: 1169
Blev medlem: sön okt 17, 2004 8:13 pm

Inläggav Loseddos » tis apr 01, 2008 11:00 am

Troligen så ja...
Goddamnit!!!
Användarvisningsbild
Loseddos
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: fre apr 19, 2002 10:48 am
Ort: Åryd

Inläggav Anders L » tis apr 01, 2008 11:28 am

Varför tror ni att det är ett april skämt!? 8O

Jag tycker det verkar högst troligt. :clap: :hbang:
Anders L
Forumdemon
 
Inlägg: 1659
Blev medlem: sön apr 14, 2002 11:40 am
Ort: Ranchen.

Inläggav Baker » tis apr 01, 2008 4:28 pm

förmodligen just för att det är 1 april.
Baker
Forumproffs
 
Inlägg: 727
Blev medlem: ons jan 19, 2005 1:58 pm

Inläggav Anders83 » tis apr 01, 2008 4:38 pm

Anders L skrev:Varför tror ni att det är ett april skämt!? 8O

Jag tycker det verkar högst troligt. :clap: :hbang:



för att det vore för bra för att vara sant
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Inläggav erok » tis apr 01, 2008 4:46 pm

Å pengar finns i massor :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Komodoödlan » tis apr 01, 2008 5:31 pm

Ta den om Rödluvan också.. :roll:

Har hört talas om att Prestberg ska bort från Färjestad..Kanske dags att varva ner i Lakers? Jonas Höglund i Lugano kanske..
Har gjort 6 mål på 10 matcher.
Komodoödlan
 

Inläggav erok » tis apr 01, 2008 5:37 pm

Det var en gång en flicka som skulle gå till mormor med saft å bullar. Hon gick genom skogen å träffade på stora stygga vargen.Va ska du frågade vargen. Till mormor med saft å bullar. Var bor denna mormor då frågade vargen. Vid gläntan bortom sjön. Vargen skuttade iväg å flickan fortsatte till huset. När hon kom in i huset låg mormor i sängen. Varför ligger hon i sängen frågade flickan. Jag känner mig trött. Men varför har mormor så stora ögon. Därför jag ska kunna se dig bättre. Men oj vilka tänder mormor har. Det är för att jag ska kunna äta upp dig sa vargen å kastade sig över flickan. :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Komodoödlan » tis apr 01, 2008 10:00 pm

Alltså..fasen vad trötter man blev efter din sagostund Erok...dags att krypa ner med John Blund... :sleeping:
Komodoödlan
 

Re: Nu rör det på sig !!! YES

Inläggav Primeau » ons apr 02, 2008 11:45 pm

Nixon skrev:Äntligen börjar det hända saker på värvarsidan. De hittils presenterade nyförvärven har väl i mina ögon varit så där. Men, nu är det stora saker på väg in, Riktigt stora. Vad jag fått erfara är det klart med två giganter från elitserien och ytterliggare två är nära att rita sin underskrift på papper. OCH, det är inte vilka namn som helst.

Hmmm... detta verkar helt klart vara ett nytt Watergate, jag tror bestämt Nixon har tagit sig vatten över huvudet denna gången också. Nixon, är du alldeles säker på att dina spioner var inne på rätt kontor och snokade? Fyra (4) giganter från Elitserien låter nämligen väldigt mycket, jag skulle vara mer än nöjd om Chief Evert till slut lyckas skaka fram en ynka liten en.

Det finns väl förresten inte längre något kontor att snoka på - hela kansliet är väl flyttat och personalen försvunnen? DÄR hände det saker. Oväntat fort :oops:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Inläggav Niles » tor apr 03, 2008 7:50 am

En gång om året är det första april, primeau. Lakers kansli är flyttat en trappa ner i fina ljusa lokaler.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Inläggav Primeau » tor apr 03, 2008 8:14 am

Är nya lokalerna lika rymliga också?
Jag tror ändå att Nixons utsända har rotat i byrålådorna hos någon annan förenings sportchef: fyra st STORA NAMN från ES till Lakers är fullt i klass med Yzerman-spåret :wink:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am


Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster