Andra lags Silly Season

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav bratsson » mån aug 10, 2020 1:17 pm

Svartvadet skrev:Sant, förvisso.

Vi får se helt enkelt. När han kom till oss så hade han sjukt blodad tand, har han samma känsla nu? Gynge gjorde 24 poäng på 44 matcher förra säsongen, t.ex. Det är absolut ingen garanti.

Everberg - Tambellini - Palola
Höglander - Sjögren - Zaar
Ferguson - Bristedt - Matson

Tre väldigt starka kedjor. Bra balans. Rightare, ungdomar, rutin, power forwards, målskyttar, speluppläggare osv osv.
Och lite Abbottfart på det.... [emoji106]

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3928
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Varanen » mån aug 10, 2020 1:19 pm

Inget mot Hallamfart...särskilt i andra perioderna. Det är inte många som vet att det är längre till båset i mellanperioden.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14038
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav pistoletov » mån aug 10, 2020 1:28 pm

Svartvadet skrev:Sant, förvisso.

Vi får se helt enkelt. När han kom till oss så hade han sjukt blodad tand, har han samma känsla nu? Gynge gjorde 24 poäng på 44 matcher förra säsongen, t.ex. Det är absolut ingen garanti.

Everberg - Tambellini - Palola
Höglander - Sjögren - Zaar
Ferguson - Bristedt - Matson

Tre väldigt starka kedjor. Bra balans. Rightare, ungdomar, rutin, power forwards, målskyttar, speluppläggare osv osv.
Hur tänker du när du sätter Bristedt som C i tredjefemman med brunkaren Matson? Han gjorde 36p på 40 matcher, vilket hade gett honom 47p på 52 matcher. Han är vinge först och främst. Tambellini med, spelade LW i Modo och RW i AHL.

Rögle ämnar också att ersätta Brithen med en spetsig C1. Mer troligt att kedjorna blir:

Everberg - C1 - Zaar
Bristedt - Ferguson - Palola
Höglander - Ryfors - Tambellini
Sjögren - Bengtsson - Matson

Curran - Hansson
Ekeståhl - Schira
Gelinas - Johannesson
Lesund

Rifalk/Gustafsson
Senast redigerad av pistoletov mån aug 10, 2020 1:46 pm, redigerad totalt 2 gånger.
pistoletov
Forumamatör
 
Inlägg: 20
Blev medlem: mån aug 10, 2020 1:18 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Svartvadet » mån aug 10, 2020 1:45 pm

Helt ärligt så tänkte jag inte mer än magkänsla. Följer inte RBK tillräckligt nära.
Mig veterligen har t.ex. Sjögren aldrig spelat annat än center. Tambellini i tredjekedjan låter osunt lyxigt. Han spelar i förstakedjan i SHL, nära på garanterat. Aldrig under en andrakedja iaf.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6418
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav StenhårtSlagskott » mån aug 10, 2020 1:45 pm

Lite framtungt lag. Curran får inte spela i SHL om enligt nuvarande regler. Han avslutade sitt kontrakt via klausul för att spela i KHL.

Skillnad om han gått direkt till NHL.

Såvida det inte är ett helår. Hålet för korttidslån gäller bara de med SHL-kontrakt.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4855
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav pistoletov » mån aug 10, 2020 1:52 pm

Svartvadet skrev:Helt ärligt så tänkte jag inte mer än magkänsla. Följer inte RBK tillräckligt nära.
Mig veterligen har t.ex. Sjögren aldrig spelat annat än center. Tambellini i tredjekedjan låter osunt lyxigt. Han spelar i förstakedjan i SHL, nära på garanterat. Aldrig under en andrakedja iaf.
Sjöa kommer nog att inleda som center, men baserat på förra säsongen petar han ingen av de övriga centrarna i lineupen. En flopp utan dess like. Håller med om att Tambellini är lyxig att ha i tredje och ej optimalt, men alternativet är Palola och det känns mindre troligt med tanke på kostnaden och meriterna. Tror också hårt på Tambellini. Var ju on pace för 89p i HA vilket är sjukt.
pistoletov
Forumamatör
 
Inlägg: 20
Blev medlem: mån aug 10, 2020 1:18 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav pistoletov » mån aug 10, 2020 1:57 pm

StenhårtSlagskott skrev:Lite framtungt lag. Curran får inte spela i SHL om enligt nuvarande regler. Han avslutade sitt kontrakt via klausul för att spela i KHL.

Skillnad om han gått direkt till NHL.

Såvida det inte är ett helår. Hålet för korttidslån gäller bara de med SHL-kontrakt.
Finns detaljer i kontraktet med Omsk som jag inte kan gå in på här men som gör att Curran har möjlighet att inleda säsongen i Rögle.

– NHL-spelare kan egentligen bara bli aktuella för SHL om de förbinder sig att stanna hela säsongen. Men Kodie Curran och Nils Höglander [som skrivit på för Vancouver Canucks] hade redan SHL-kontrakt med oss när de skrev på NHL-kontrakt. Då är de formellt tjänstlediga från SHL i vinter, säger Rögles sportchef Chris Abbott.

https://www.hd.se/2020-08-08/curran-kan ... art-ar-jag

Är det verkligen så framtungt då? Får inte riktigt den känslan när man har två likvärdiga toppformationer och en hyfsad tredje med meriterade backar. Det var isf framtungt förra året när Bristedt-Brithen-Zaar-Curran-Hansson utgjorde förstafemman.
pistoletov
Forumamatör
 
Inlägg: 20
Blev medlem: mån aug 10, 2020 1:18 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav pistoletov » mån aug 10, 2020 2:07 pm

Kan man få en liten rapport på Palola? Styrkor? Vilka lirade han mest frekvent med? Roll i PP?
pistoletov
Forumamatör
 
Inlägg: 20
Blev medlem: mån aug 10, 2020 1:18 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Härmapan » mån aug 10, 2020 2:49 pm

Han spelade med RR och Kiiskinen!

ALLA som har spelat på den platsen har legat högt i poängligan (eller vunnit den) på i snitt 45 poäng!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3301
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav bratsson » mån aug 10, 2020 2:53 pm

pistoletov skrev:Kan man få en liten rapport på Palola? Styrkor? Vilka lirade han mest frekvent med? Roll i PP?
Kommer ihåg honom som en sniper som står och skjuter på det mesta som kommer.... Oftast välplacerat uppe i högre krysset....

I slutspelet försvann han dock som resten av laget...

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3928
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Svartvadet » mån aug 10, 2020 3:23 pm

Ja, det är ganska lätt att beskriva honom. Han är nästan identisk Gynge. Skjuter på allt, riktigt bra bössa. Behöver ha någon som levererar mackor till honom. Liksom Gynge så är hans svaghet skridskoåkningen - det är alldeles för slött emellanåt.

Det är en bra värvning för er, utan tvekan.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6418
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav StenhårtSlagskott » mån aug 10, 2020 3:43 pm

pistoletov skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Lite framtungt lag. Curran får inte spela i SHL om enligt nuvarande regler. Han avslutade sitt kontrakt via klausul för att spela i KHL.

Skillnad om han gått direkt till NHL.

Såvida det inte är ett helår. Hålet för korttidslån gäller bara de med SHL-kontrakt.
Finns detaljer i kontraktet med Omsk som jag inte kan gå in på här men som gör att Curran har möjlighet att inleda säsongen i Rögle.
PP står han i tekningscirkeln med lyft klubba.

– NHL-spelare kan egentligen bara bli aktuella för SHL om de förbinder sig att stanna hela säsongen. Men Kodie Curran och Nils Höglander [som skrivit på för Vancouver Canucks] hade redan SHL-kontrakt med oss när de skrev på NHL-kontrakt. Då är de formellt tjänstlediga från SHL i vinter, säger Rögles sportchef Chris Abbott.

https://www.hd.se/2020-08-08/curran-kan ... art-ar-jag

Är det verkligen så framtungt då? Får inte riktigt den känslan när man har två likvärdiga toppformationer och en hyfsad tredje med meriterade backar. Det var isf framtungt förra året när Bristedt-Brithen-Zaar-Curran-Hansson utgjorde förstafemman.


Höglander absolut, men Curran nej. Han gick till NHL utan giltigt kontrakt i SHL. Kan inte ha kontrakt med SHL, KHL och NHL samtidigt. Då får abbot ta bladet från munnen och bevisa vad det skulle vara.

Nu räknar jag inte med Curran alltså. Utan Curran så känns det som en back saknas. Lite som för Växjö förra året där passningarna kom försent. Nu har Persson anslutit och kan balansera laget i uppspelen.

Palola åker runt med laddad bössa. Skjuter på allt och gör det bra men glömmer ibland att det spelas ishockey och inte bara skytte.
Senast redigerad av StenhårtSlagskott mån aug 10, 2020 3:47 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4855
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Svartvadet » mån aug 10, 2020 3:47 pm

Tycker också det är knepigt med Curran. Borde inte gå.

Man kan ju inte ha kontrakt, nyttja sin klausul att avsluta, sedan ska kontraktet vara giltigt på nytt? Nåväl, vi får väl se.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6418
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav pistoletov » mån aug 10, 2020 4:40 pm

Jag kan tyvärr inte gå in på detaljerna, men vet att Curran kan spela i SHL i år och kommer med stor sannolikhet att göra det. Vänta och se.
pistoletov
Forumamatör
 
Inlägg: 20
Blev medlem: mån aug 10, 2020 1:18 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav pistoletov » mån aug 10, 2020 4:56 pm

Nu bekräftade HD det.

Till sist: ni vill låna in Kodie Curran från Anaheim fram till NHL börjar. Vet ni vad det skulle kosta er?
– Det skulle absolut inte kosta oss några stora pengar, det kommer inte att ställas några krav som är orimliga. Frågan ägs av Anaheim, som bett oss avvakta någon vecka till innan de lämnar sitt slutgiltiga beslut.
– Vi har en tät kontakt med både Anaheim och Kodie. Han själv vill inget hellre än att komma hit och starta säsongen med oss.

https://www.hd.se/2020-08-10/rogle-ska- ... nebudgeten
pistoletov
Forumamatör
 
Inlägg: 20
Blev medlem: mån aug 10, 2020 1:18 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Svartvadet » mån aug 10, 2020 5:08 pm

Men då är det annat föreliggande.

Troligtvis är det ett kryphål i att han nyttjade klausul för KHL, som i sin tur nyttjade klausul igen för NHL. Troligtvis anses KHL-klausulen som ogiltig isf.

Kul för SHL om det stämmer. Curran höjer kvalitén.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6418
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav StenhårtSlagskott » mån aug 10, 2020 6:15 pm

TaBort inlägget.
Senast redigerad av StenhårtSlagskott mån aug 10, 2020 7:00 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4855
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav pistoletov » mån aug 10, 2020 6:46 pm

Jag misstänker att ni är en av de tre SHL-klubbarna som visat intresse för Lasch. Men det lutar åt NLA har jag hört.
pistoletov
Forumamatör
 
Inlägg: 20
Blev medlem: mån aug 10, 2020 1:18 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav StenhårtSlagskott » mån aug 10, 2020 6:51 pm

pistoletov skrev:Jag misstänker att ni är en av de tre SHL-klubbarna som visat intresse för Lasch. Men det lutar åt NLA har jag hört.


Högst osannolikt! Evertsson håller budget nu när vi inte vet hur det blir med publik. Tror evertsson möjligen kan göra undantag för Rasmussen men inte för Lasch. Han har redan varit i Växjö en gång så finns ingen anledning att överbetala för Lasch i budgivning.
Hallam har redan flaggat för att truppen är full(med undantag för ev ersättare till Davidsson)

Behövs publik för att Evert ska agera är känslan.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4855
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav pistoletov » mån aug 10, 2020 8:05 pm

StenhårtSlagskott skrev:
pistoletov skrev:Jag misstänker att ni är en av de tre SHL-klubbarna som visat intresse för Lasch. Men det lutar åt NLA har jag hört.


Högst osannolikt! Evertsson håller budget nu när vi inte vet hur det blir med publik. Tror evertsson möjligen kan göra undantag för Rasmussen men inte för Lasch. Han har redan varit i Växjö en gång så finns ingen anledning att överbetala för Lasch i budgivning.
Hallam har redan flaggat för att truppen är full(med undantag för ev ersättare till Davidsson)

Behövs publik för att Evert ska agera är känslan.
Köper det. Frölunda givet. Leksand rimligt med tanke på Cehlarik/Camper. Vem är det tredje laget? Det är inte Rögle, så mycket vet jag. Samtidigt känns de övriga lagen rätt fulla.
pistoletov
Forumamatör
 
Inlägg: 20
Blev medlem: mån aug 10, 2020 1:18 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav StenhårtSlagskott » mån aug 10, 2020 8:33 pm

Vem har skrivit att det är tre lag? Är det någon annan än Madhawk så känner jag att det är förbannad lögn eller trick från agenten för att förbättra kontraktet.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4855
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav pistoletov » mån aug 10, 2020 8:39 pm

StenhårtSlagskott skrev:Vem har skrivit att det är tre lag? Är det någon annan än Madhawk så känner jag att det är förbannad lögn eller trick från agenten för att förbättra kontraktet.
Jag sitter på lite info. Du får lita på det, har droppat en hel del på mitt forum: https://rogleforum.se/ Men som sagt, det lutar åt NLA för Lasch.
pistoletov
Forumamatör
 
Inlägg: 20
Blev medlem: mån aug 10, 2020 1:18 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav pistoletov » mån aug 10, 2020 10:36 pm

Svartvadet skrev:Leksand verkar vara överens med Carter Camper från AHL. Känns inte supersexig direkt.
Skicklig offensivt men ego-spelare som sätter jaget före laget vad jag hört. Passande ersättare till Spencer Abbott mao. Hört gott om er Drury däremot.
pistoletov
Forumamatör
 
Inlägg: 20
Blev medlem: mån aug 10, 2020 1:18 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav StenhårtSlagskott » tis aug 11, 2020 8:58 am

pistoletov skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Vem har skrivit att det är tre lag? Är det någon annan än Madhawk så känner jag att det är förbannad lögn eller trick från agenten för att förbättra kontraktet.
Jag sitter på lite info. Du får lita på det, har droppat en hel del på mitt forum: https://rogleforum.se/ Men som sagt, det lutar åt NLA för Lasch.


Tillåt mig ta det påståendet med en tunna salt.
Det forumet är inget för mig. För lite lite oranget för min smak.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4855
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav pistoletov » tis aug 11, 2020 3:38 pm

StenhårtSlagskott skrev:
pistoletov skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Vem har skrivit att det är tre lag? Är det någon annan än Madhawk så känner jag att det är förbannad lögn eller trick från agenten för att förbättra kontraktet.
Jag sitter på lite info. Du får lita på det, har droppat en hel del på mitt forum: https://rogleforum.se/ Men som sagt, det lutar åt NLA för Lasch.


Tillåt mig ta det påståendet med en tunna salt.
Det forumet är inget för mig. För lite lite oranget för min smak.
Spelar ingen roll vad du tycker, det är fakta. Det var det sista från mig på det här inaktiva forumet.
pistoletov
Forumamatör
 
Inlägg: 20
Blev medlem: mån aug 10, 2020 1:18 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav vlk » tis aug 11, 2020 3:40 pm

pistoletov skrev:
StenhårtSlagskott skrev:
pistoletov skrev:[quote="StenhårtSlagskott"]Vem har skrivit att det är tre lag? Är det någon annan än Madhawk så känner jag att det är förbannad lögn eller trick från agenten för att förbättra kontraktet.
Jag sitter på lite info. Du får lita på det, har droppat en hel del på mitt forum: https://rogleforum.se/ Men som sagt, det lutar åt NLA för Lasch.


Tillåt mig ta det påståendet med en tunna salt.
Det forumet är inget för mig. För lite lite oranget för min smak.
Spelar ingen roll vad du tycker, det är fakta. Det var det sista från mig på det här inaktiva forumet.[/quote]Ja, detta forum är som att se gräs växa, det har du en poäng i.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8487
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Towen » tis aug 11, 2020 4:16 pm

Evolutionärt har gräs hängt med åtminstone sedan Kretaperioden, sisådär en s-e-x-t-i-o-s-e-x (66) miljoner år. Sedan förhistoriska tidevarv då varaner vandrade på Jorden..
(Är det en subtil hyllning vi ser i LEMIEUX:s val av tröjnummer? Enligt utsago valde Mario numret som en nickning till The Great One, eftersom han visste att han var den ende han skulle jämföras med under hela sin karriär. Både 99 och 66 gick till historien, och är idag pensionerade nummer i hela ligan.)

Fritt översatt står klubben alltså högst solid och lär hålla sig bofast i SHL i årtusenden. Ack ljuva sport.


Är det någon som direkt eller indirekt känner till läget med DAVIDSSON? Medicinsk status och hur tänker han själv?
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1623
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Härmapan » tis aug 11, 2020 6:17 pm

pistoletov skrev:
StenhårtSlagskott skrev:
pistoletov skrev:[quote="StenhårtSlagskott"]Vem har skrivit att det är tre lag? Är det någon annan än Madhawk så känner jag att det är förbannad lögn eller trick från agenten för att förbättra kontraktet.
Jag sitter på lite info. Du får lita på det, har droppat en hel del på mitt forum: https://rogleforum.se/ Men som sagt, det lutar åt NLA för Lasch.


Tillåt mig ta det påståendet med en tunna salt.
Det forumet är inget för mig. För lite lite oranget för min smak.
Spelar ingen roll vad du tycker, det är fakta. Det var det sista från mig på det här inaktiva forumet.[/quote]Det är ok att du surar ihop...

Det sista inlägget på ert ”aktiva forum” som inte rörde Rögles trupp var den 19 juni...
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3301
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav vlk » tis aug 11, 2020 6:24 pm

Härmapan skrev:
pistoletov skrev:
StenhårtSlagskott skrev:[quote="pistoletov"][quote="StenhårtSlagskott"]Vem har skrivit att det är tre lag? Är det någon annan än Madhawk så känner jag att det är förbannad lögn eller trick från agenten för att förbättra kontraktet.
Jag sitter på lite info. Du får lita på det, har droppat en hel del på mitt forum: https://rogleforum.se/ Men som sagt, det lutar åt NLA för Lasch.


Tillåt mig ta det påståendet med en tunna salt.
Det forumet är inget för mig. För lite lite oranget för min smak.
Spelar ingen roll vad du tycker, det är fakta. Det var det sista från mig på det här inaktiva forumet.[/quote]Det är ok att du surar ihop...

Det sista inlägget på ert ”aktiva forum” som inte rörde Rögles trupp var den 19 juni...[/quote]Hahaha


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8487
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav pistoletov » ons aug 12, 2020 7:39 pm

Ni är ju yra i mössan. Vad tänkte ni annars att vi skulle diskutera förutom silly/trupp? Vi har bara 300 medlemmar som relativt nystartade medan ni har 2400 och ändå är Rögleforumet betydligt mer aktivt :lol:
pistoletov
Forumamatör
 
Inlägg: 20
Blev medlem: mån aug 10, 2020 1:18 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav bratsson » ons aug 12, 2020 7:47 pm

pistoletov skrev:Ni är ju yra i mössan. Vad tänkte ni annars att vi skulle diskutera förutom silly/trupp? Vi har bara 300 medlemmar som relativt nystartade medan ni har 2400 och ändå är Rögleforumet betydligt mer aktivt [emoji38]
Vänta tills ni spelat länge som oss i SHL och alla guld vi tagit så kommer erat forum med mättas av all framgång [emoji8][emoji1] (ironiiii)

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3928
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav pistoletov » ons aug 12, 2020 8:03 pm

bratsson skrev:
pistoletov skrev:Ni är ju yra i mössan. Vad tänkte ni annars att vi skulle diskutera förutom silly/trupp? Vi har bara 300 medlemmar som relativt nystartade medan ni har 2400 och ändå är Rögleforumet betydligt mer aktivt [emoji38]
Vänta tills ni spelat länge som oss i SHL och alla guld vi tagit så kommer erat forum med mättas av all framgång [emoji8][emoji1] (ironiiii)

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Tror jag inte. Vi har en stark kärna aktiva användare och de kommer inte sluta skriva i första taget. Förstår inte heller det där med sista inlägget 19 juni förutom sillytråden. Finns andra ämnen som det skrivits i så härmapan är ute och cyklar.
pistoletov
Forumamatör
 
Inlägg: 20
Blev medlem: mån aug 10, 2020 1:18 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav StenhårtSlagskott » ons aug 12, 2020 9:23 pm

Vi låter spelet tala istället för att skriva här. Kanske därför vi vinner. Vad vet jag.

Sedan skrev du att du inte skulle posta mer, för att nästa andetag post igen. Har inget emot att du gör det men kan förstå att det postas mycket lögn och förbannad lögn i Rögles forum med den attityden.

Är det möjligen en anledning att du kom hit.
Senast redigerad av StenhårtSlagskott ons aug 12, 2020 9:45 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4855
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Andra lags Silly Season

Inläggav Härmapan » ons aug 12, 2020 9:36 pm

pistoletov skrev:
bratsson skrev:
pistoletov skrev:Ni är ju yra i mössan. Vad tänkte ni annars att vi skulle diskutera förutom silly/trupp? Vi har bara 300 medlemmar som relativt nystartade medan ni har 2400 och ändå är Rögleforumet betydligt mer aktivt [emoji38]
Vänta tills ni spelat länge som oss i SHL och alla guld vi tagit så kommer erat forum med mättas av all framgång [emoji8][emoji1] (ironiiii)

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Tror jag inte. Vi har en stark kärna aktiva användare och de kommer inte sluta skriva i första taget. Förstår inte heller det där med sista inlägget 19 juni förutom sillytråden. Finns andra ämnen som det skrivits i så härmapan är ute och cyklar.

Ja, och vi diskuterar ju mest VÅRT lag!
Men du klagar ju på att det är dåligt drag i denna tråden där du/vi diskuterar Rögle och säger då att detta forum är dött - samtidigt som ni i ert (aktiva) forum inte diskuterat nåt annat lag sen den 19: juni...

Vilket forum tycker du är dödast...?
Senast redigerad av Härmapan ons aug 12, 2020 10:45 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3301
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav StenhårtSlagskott » ons aug 12, 2020 9:53 pm

Musklerna flexas...j20 ställer ut skrillorna och slår Rögles småttingar i sin första träningsmatch. Fan vad stott.
Revansch imorgon kanske.

https://www.vaxjolakers.se/artikel/kgms ... ngsmatchen
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4855
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 38 gäster