Jonas Holös

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Jonas Holös

Inläggav Kloker » mån okt 17, 2011 4:44 pm

Jonas Holøs känns som en riktigt bra värvning. Dessutom rightare och med ett rungande skott. Kanon!
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Jonas Holös

Inläggav alfax » mån okt 17, 2011 4:48 pm

widiot skrev:Istället för att diskutera Gäry - som oavsett kommer tillhöra truppen i varje match, så kan man fråga sig om man lånar ut Tom Linder nu? Varför inte spela i Troja eller TAIF, det är kort pendlingsavstånd och borde vara en win-win situation för alla parter.

O-hamn eller Troja är mitt tips ,känner jag Tompa rätt går han aldrig med på att bli utlånad till t-ryd.Och om han skulle välja dem (vilket han aldrig gör )så tycker jag synd om han här i trappuppgången :lol:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: Jonas Holös

Inläggav sumpen » mån okt 17, 2011 5:02 pm

ljung93 skrev:Den som väntar på nåt gott... !

Att Evert skulle överraska oss så här var inte något jag räknat med.
Fyfan va skoj !
Någon som har koll på hur holös är när det gäller tacklingar ?


http://www.youtube.com/watch?v=wG5xBykNXWI
sumpen
Forumentusiast
 
Inlägg: 269
Blev medlem: mån nov 15, 2010 12:29 am

Re: Jonas Holös

Inläggav sumpen » mån okt 17, 2011 5:20 pm

Lite mål från hans tid i Färjestad: http://www.youtube.com/watch?v=aO9D2isKydw
sumpen
Forumentusiast
 
Inlägg: 269
Blev medlem: mån nov 15, 2010 12:29 am

Re: Jonas Holös

Inläggav Piggelin » mån okt 17, 2011 5:49 pm

alfax skrev:O-hamn eller Troja är mitt tips ,känner jag Tompa rätt går han aldrig med på att bli utlånad till t-ryd.Och om han skulle välja dem (vilket han aldrig gör )så tycker jag synd om han här i trappuppgången


Men det vore ju kul för dig om han lånas ut till Tengsry, du har ju alltid gillat dom.
Du kommer väl ihåg när vi var på Börjes? :lol:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3846
Blev medlem: ons maj 21, 2003 9:51 pm
Ort: Växjö

Re: Jonas Holös

Inläggav friberg » mån okt 17, 2011 6:11 pm

ja har hellre gäry i laget än Linder
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: Jonas Holös

Inläggav alfax » mån okt 17, 2011 6:16 pm

Som det blir nu med backarna så platsar varken Gäry eller Linder.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: Jonas Holös

Inläggav Thelemakos » mån okt 17, 2011 6:30 pm

friberg skrev:ne fyyyfaaaaaaaaaaaaaaaan vad underbart EVERT LA UPP DE ANDRA ES LAGENA I KNÄT Å PISKADE DEM I RÖVA NE POJKAR SA HAN DEN HÄR KILLEN SKA GÅ TE OSS. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:


Haha lugn dig nu. Ni slogs mot Brynäs och kanske Timrå men vem fan vill spela där?
Iofs starkt att vinna över Brynäs men med tanke på vilket nöt de har som sportchef och hur mkt mer speltid han får i Växjö så var nog valet enkelt.

Färjestad har ingen plats för honom med 9 backar redan, HV väntar på Strålmannyheter och Frölunda har heller ej råd med sina 30 millar back förra säsongen. Om det var något utländskt lag i kampen vet jag inte.

Angående hans fysik så gjorde han nog inte en enda tackling på 2 år i Färjestaddressen men det lär han ha bättrat på i Nordamerika förhoppningsvis. Han har iaf ett rungande slagskott.

Att Karlsson beskriver honom som Världsklass är ju ett större skämt än vår kära disciplinnämnd dock.
"Jag unnar ingen annan än Färjestad att vinna SM-guld" - Lars Glennert.
Användarvisningsbild
Thelemakos
Forumentusiast
 
Inlägg: 260
Blev medlem: sön mar 06, 2011 2:10 am

Re: Jonas Holös

Inläggav Niles » mån okt 17, 2011 6:37 pm

Nästintill sa han, en viss skillnad. Sen har han säkert utvecklats ytterligare sen han spelade i din pajasklubb. Tror faktiskt inte ni hade fått han även om ni inte haft världens bästa backbesättning. Dessutom vill ni ju ändå inte spela i Sverige..vilket han ville :lol:
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Re: Jonas Holös

Inläggav Lakersfan_03 » mån okt 17, 2011 6:43 pm

Hoppas vi stänger Elitserien när Färjestad åker ur :clap: :clap:
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Jonas Holös

Inläggav Thelemakos » mån okt 17, 2011 6:48 pm

Niles skrev:Nästintill sa han, en viss skillnad. Sen har han säkert utvecklats ytterligare sen han spelade i din pajasklubb. Tror faktiskt inte ni hade fått han även om ni inte haft världens bästa backbesättning. Dessutom vill ni ju ändå inte spela i Sverige..vilket han ville :lol:


Nästintill är ju fortfarande en grov överdrivt så det sjunger om det. Som du säger så har vi just nu världens bästa backbesättning och därför får han inte plats, men hade vi däremot haft Nästintill världens bästa backbesättning så hade vi ju självklart tagit in en sån här världsback 8)
"Jag unnar ingen annan än Färjestad att vinna SM-guld" - Lars Glennert.
Användarvisningsbild
Thelemakos
Forumentusiast
 
Inlägg: 260
Blev medlem: sön mar 06, 2011 2:10 am

Re: Jonas Holös

Inläggav friberg » mån okt 17, 2011 6:50 pm

om ni nu har världens bästa backbesättning varför ligger ni under sträcket då
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: Jonas Holös

Inläggav Niles » mån okt 17, 2011 7:04 pm

Det sägs att världsspelarna i kärret vänt på tabellen som ett sista desperat försök att komma upp i sin normala kapacitet. Loob däremot blickar mot Sibirien. Om man kunde ta dom på allvar :lol:

Tror Holö passar Lakers perfekt, inte mycket chansning i den värvningen. Miljön här är det ingen som har svårt att smälta in i.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Re: Jonas Holös

Inläggav Thelemakos » mån okt 17, 2011 7:26 pm

friberg skrev:om ni nu har världens bästa backbesättning varför ligger ni under sträcket då


A joke my friend.
"Jag unnar ingen annan än Färjestad att vinna SM-guld" - Lars Glennert.
Användarvisningsbild
Thelemakos
Forumentusiast
 
Inlägg: 260
Blev medlem: sön mar 06, 2011 2:10 am

Jonas Holös

Inläggav PutteA » mån okt 17, 2011 7:27 pm

Det var väl inte Karlsson som sa det där om nästintill världsback, utan det var väl Evertsson. Och säger han så, så är det så, det borde även en FBK:are förstå vid det här laget!!! ;)
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Jonas Holös

Inläggav Kloker » mån okt 17, 2011 8:02 pm

Thelemakos ska veta en sak. Kaffegökens BK var riktigt sugna på Holös. Jag förstår att rekryteringsnederlaget mot en nykomling som VÄXJÖ LAKERS känns som ett skruvdragare mellan kaffebönorna. Men var inte bitter mot Låbban, Rundqvisslaren eller Rödnacken från ängelholm. Nä, det är fel. Inse stället att det är en ny hockeyera på gång. Och där börjar Ni bli svaga och veka i leden medan Växjö Lakers ångar på och äter upp hockeymaffian bit för bit. Sååå gött!

:D
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Jonas Holös

Inläggav Sura-pelle » mån okt 17, 2011 8:11 pm

Thelemakos skrev:
friberg skrev:om ni nu har världens bästa backbesättning varför ligger ni under sträcket då


A joke my friend.


Det största skämtet i den här tråden just nu, är du Thelemakos! :lol:
Ni ligger näst sist i elitserien och du yrrar om att Holös inte får plats. Kan det bli roligare än så? :clappy:
Hahahaha, hade Holös fått chansen så hade han konkurerat ut samtliga av era backar, som läget är nu.
Lätt...
Användarvisningsbild
Sura-pelle
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: tor maj 31, 2007 3:43 pm
Ort: Växjö

Re: Jonas Holös

Inläggav fjenebeck » mån okt 17, 2011 8:17 pm

Kommentar på Hockeysverige.se:

Varför gick han till Växjö istället för FBK, han vill väl inte lira i hockeyallsvenskan nästa år? Menmen, är man dum så är man, ha det så kul Holös!

Nä, precis. Han vill inte spela i hs, alltså vill han inte heller spela i Färjestad nästa år! :D
Användarvisningsbild
fjenebeck
Forumamatör
 
Inlägg: 170
Blev medlem: lör apr 02, 2011 12:17 pm

Re: Jonas Holös

Inläggav Räven » mån okt 17, 2011 9:12 pm

Härlig läsning och jag tror också i dessa banor.
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... nar-allvar
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Re: Jonas Holös

Inläggav alfax » mån okt 17, 2011 9:24 pm

[quote="Thelemako

Ni slogs mot Brynäs och kanske Timrå men vem fan vill spela där?
Iofs starkt att vinna över Brynäs men med tanke på vilket nöt de har som sportchef så var nog valet enkelt.

[/quote]
Ganska komiskt när en från Färjestad snackar skit om andra sportchefer med tanke på sin egen...stor humor. :roll:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: Jonas Holös

Inläggav widiot » mån okt 17, 2011 10:17 pm

Vi kan väl säga så här:

Växjö är i betydligt större behov av backar än FBK. FBK har en bra backuppsättning men det är offensiven som strulat till sig ordentligt.

Tycker det är pinsamt att se hur vissa bemöter utomstående supporters som skriver något konstruktivt. Tänk till en gång extra. Fast en del kanske vill att utomstående ska ha en viss syn på lakejer, vad vet jag? 8O
Användarvisningsbild
widiot
Forumentusiast
 
Inlägg: 478
Blev medlem: sön jan 10, 2010 10:48 pm
Ort: Där lavinen faller ner

Re: Jonas Holös

Inläggav Thelemakos » mån okt 17, 2011 10:20 pm

Sura-pelle skrev:
Thelemakos skrev:
friberg skrev:om ni nu har världens bästa backbesättning varför ligger ni under sträcket då


A joke my friend.


Det största skämtet i den här tråden just nu, är du Thelemakos! :lol:
Ni ligger näst sist i elitserien och du yrrar om att Holös inte får plats. Kan det bli roligare än så? :clappy:
Hahahaha, hade Holös fått chansen så hade han konkurerat ut samtliga av era backar, som läget är nu.
Lätt...


Jesus dröm vidare. Det är knappast defensivt vi har problem, vi har bara släppt in 3 mer än trean HV och Holös skulle bara konkurrera ut Johan Larsson, 1 back av våra 9, så nej vi har inte plats för honom vilket är vida känt bland alla. Vi har redan för många backar. Dessutom gjorde inte Holös direkt succé sista året för oss.

Hade jag fått välja på Timrå som åker ur i år, Brynäs med mongot Sundlöv som sportchef eller Växjö där jag skulle få mest speltid så hade jag oxå valt Växjö direkt.

Alfax: Våran sportchef har 2 guld på 3 säsonger, helt ok om du frågar mig. Trots att vi gång på gång fått ersätta 11-12 spelare som lämnat vid varje säsong.

Widiot: tack för att någon härinne är sansad och ser allt i klartext. Många härinne har fått skrämmande hybris, något de flesta pratar om när man pratar om Växjö kan jag säga.
"Jag unnar ingen annan än Färjestad att vinna SM-guld" - Lars Glennert.
Användarvisningsbild
Thelemakos
Forumentusiast
 
Inlägg: 260
Blev medlem: sön mar 06, 2011 2:10 am

Re: Jonas Holös

Inläggav PutteA » mån okt 17, 2011 10:27 pm

widiot skrev:Tycker det är pinsamt att se hur vissa bemöter utomstående supporters som skriver något konstruktivt. Tänk till en gång extra. Fast en del kanske vill att utomstående ska ha en viss syn på lakejer, vad vet jag? 8O


widiot: :ok:
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Jonas Holös

Inläggav friberg » mån okt 17, 2011 10:30 pm

klart att vi fått hybris för vi är ju i ES nu bara efter 14 år så det måste du få unna oss
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: Jonas Holös

Inläggav Svartvadet » mån okt 17, 2011 10:36 pm

Thelemakos skrev:
Sura-pelle skrev:
Thelemakos skrev:Det största skämtet i den här tråden just nu, är du Thelemakos! :lol:
Ni ligger näst sist i elitserien och du yrrar om att Holös inte får plats. Kan det bli roligare än så? :clappy:
Hahahaha, hade Holös fått chansen så hade han konkurerat ut samtliga av era backar, som läget är nu.
Lätt...


Jesus dröm vidare. Det är knappast defensivt vi har problem, vi har bara släppt in 3 mer än trean HV och Holös skulle bara konkurrera ut Johan Larsson, 1 back av våra 9, så nej vi har inte plats för honom vilket är vida känt bland alla. Vi har redan för många backar. Dessutom gjorde inte Holös direkt succé sista året för oss.

Hade jag fått välja på Timrå som åker ur i år, Brynäs med mongot Sundlöv som sportchef eller Växjö där jag skulle få mest speltid så hade jag oxå valt Växjö direkt.

Alfax: Våran sportchef har 2 guld på 3 säsonger, helt ok om du frågar mig. Trots att vi gång på gång fått ersätta 11-12 spelare som lämnat vid varje säsong.


1. Jag vågar sätta min högra arm på att Holös kommer mata in point för oss, för om du hade hängt med lite i svängarna så har han försökt spela ett offensivt spel i NHL utan att lyckas något vidare. Alltså har han utvecklats rejält på den fronten, och offensiven är något utav ett bekymmer hos er.

2. Fått välja? Tror du på fullaste allvar att det bara var tre klubbar som var intresserade? Då är du bakom flötet grabben!

3. Er sportchef är bra på att sätta ihop ett lag, visst. Men då ställer jag en motfråga: Hur svårt kan det vara att sätta ihop ett lag som precis vunnit SM-guld? Jämför det med: Vi har aldrig spelat i ES. Då kan du snacka perspektiv.

På tal om er sportchef, en utav dom som anser att: "Växjö är ett hot för Svensk hockey med sina Amerikaner" är det nu jag ska skratta eller gråta? Loob, killen som pratar om att vi vill döda svensk hockey, står med uttalandet om oss för århundradets dubbelmoral. Behöver jag ens dra upp resten utav hans lågvattenmärkta förslag? Där har du någon som hela Sverige skrattar åt - eller som du sa det - har "hybris"

I rest my case.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6433
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Jonas Holös

Inläggav Talismanen » mån okt 17, 2011 10:39 pm

Jag fattar faktiskt inte heller denna ständiga terror mot Thelemakos som är en trogen besökare här och kommer oftast med vettiga inlägg trots skitkastningen från många här. Det är ju inte Thelemakos som är FBK. Han har hjärta för sitt lag precis som vi har för vårt. Vi är väl inte fläckfria som en nytvättad skjorta? Vi har väl också brister och svagheter. Fine att ni är världens största FBK-hatare (på tal om det får man faktiskt inte hata i LL, tänk på det innan ni blir uteslutna) :) men Thelemakos förtjänar respekt som den supporter han är precis som t om en och annan taifare och tomte förtjänar här inne.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Re: Jonas Holös

Inläggav friberg » mån okt 17, 2011 10:50 pm

:clap: :clap:
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: Jonas Holös

Inläggav Thelemakos » tis okt 18, 2011 12:55 am

Svartvadet skrev:Massa text


"– Jag pratade lite med Färjestad, men de har fullt på backsidan, så då fick jag titta efter en annan klubb" - Jonas Holös

1. Jo men är snarare bland våra forwards det brister offensivt å inte bland våra backar. Sen har jag skrivit att vi redan har 9 backar. Det finns ingen plats. Sen vet jag inte riktigt hur han blir bättre av att misslyckas med sitt spel i NHL men ok.

2. Ja det är väl Holös som väljer vart han ska spela å ingen annan, oavsett hur många klubbar det handlar om. Och i ES verkade det bara vara Brynäs och Växjö som la seriösa bud.

3. Eftersom man oftast förlorar halva truppen, vilket vi gjorde 09, även året innan, så är det inte lätt att behöva hitta å pröjsa för 12 nya spelare varje år. Man får ingen kontinuitet i lagbygget å lagsammanhållningen när det flyger å far spelare in och ut hela tiden. Det handlar ju inte bara om att hitta 12 spelare utan 12 spelare som är rätt för klubben och kan funka ihop som ett lag med övriga spelare.

Angående Loob:
1. Han är inte vår sportchef
2. Vad har jag och övriga FBKare med honom att göra? Är inte många som delar hans idéer och framtida planer kan jag säga dig, och som tur är har vi nog med inflytelserika supportrar som kan stoppa de planerna ifall de skulle bli för mkt verklighet.
Dock går det ju inte att komma ifrån att firma Glennert, Loob och Rundqvist har gjort klubben till va den är idag. Dvs ledande i Svensk hockey, både sportsligt och när det gäller att basa över andra sportsliga arrangemang som:

Nordic Trophy
European Trophy
Hockeyns svar på Gothia Cup
Vi står även värd för slutspelet av TV-pucken.

Även om jag gärna slopar de två första så kan man inte vara missnöjd med vilka som sköter våran klubb direkt.
"Jag unnar ingen annan än Färjestad att vinna SM-guld" - Lars Glennert.
Användarvisningsbild
Thelemakos
Forumentusiast
 
Inlägg: 260
Blev medlem: sön mar 06, 2011 2:10 am

Re: Jonas Holös

Inläggav Power Play » tis okt 18, 2011 6:09 am

Alfaxar på widiot och Talismanen i detta. Blir ibland förvånad över hur tonen härinne skrämmande mycket påminner om tonen på annat lags supporterforum som det spys galla över. Det goda rykte Växjös resande supportrar har ute i landet stämmer föga med det mottagande som många motståndarsupportrar möts av härinne.

Tar man sig tid att på ett seriöst sätt skriva inlägg på detta forum, som exempelvis Thelemakos här, förtjänar man också att bli bemött med respekt. Om inte, kan man knappast kräva samma tillbaka. Inte här, och heller inte när vi är ute och reser.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon
 
Inlägg: 1893
Blev medlem: tis aug 21, 2007 9:17 am
Ort: Tofta, Tävelsås

Re: Jonas Holös

Inläggav venomizer » tis okt 18, 2011 6:29 am

Instämmer till fullo med powerplay m.fl.

Aaah jag är så förväntansfull, hoppas han skyfflar in lite backskott. Vi behöver det så forwards får lite mer yta av att motståndarna måste stressa backarna hårdare.
venomizer
Forumproffs
 
Inlägg: 574
Blev medlem: sön apr 17, 2011 3:30 pm

Re: Jonas Holös

Inläggav rawspont » tis okt 18, 2011 9:38 am

Holös är på väg till Vida Arena och får i bilen höra talas om Lakers Lakejer, dess imponerande samlade röstresurser och otvivelaktiga sammanhållning.Hans blick, alldeles tom, fastnar i fjärran.Han tänker inte på NHL. Han tänker inte på hur hans slagskott kan bli ännu bättre. Han tänker inte på hur hans norska dialekt skulle te sig märklig om den blandades med småländska, och inte minst Växjös krigsneutrala småländska, beryktad hela vägen bort till Colorado. Nej, Holös tänker - på sin egen norska dialekt - hur det skulle vara en fin gest att stega in på Poseidon det första han gör som nykomling och visa att han är en man av folket. Det norska folket, men i alla fall. "Stoppe bilen!". Holös rusar ut ur bilen och utan en sekund att förlora, som om det var det viktigaste enskilda momentet i hans liv, så kastar han sig halvt flygande in på Poseidon och glider fram över golvet som en störtande svan för att bli ett med de mest ödmjuka supportrarna i grannlandet.

Holös kan inte tro vad han ser. Var har han hamnat? Runt honom står män och kvinnor, unga och gamla, glada och arga, i märkliga kåpor och rökelsen ligger som en tjock filt över honom. Han blir yr. Längs väggarna ligger kroppar uppradade. Holös tycker sig se spår av FBK:are, TAIF:are, AIK:are, och till och med en Trojan längst bort i hörnet. "Hvor er jeg!?" utbrister Holös. En manlig skepnad med mörk röst uppenbarar sig. "Du är hos oss nu Jonas. Du kan gå, men det här talar vi inte om för någon. Du borde inte ha sett det här. Men om du är med oss så är vi med dig."

Holös vaknar upp omtöcknad. "Hva skjedde? Helvete...". Tre dagar senare skrinnar han in på isen till folkets jubel. Han ser dem inte i ögonen. Han vet vad som döljer sig där bakom. De sanna Lakejerna. Den mörka sanningen.
Senast redigerad av rawspont tis okt 18, 2011 9:47 am, redigerad totalt 1 gång.
Sådärja! Det blev ju bra. Nämenvafannudå?
Användarvisningsbild
rawspont
Forumentusiast
 
Inlägg: 358
Blev medlem: mån okt 03, 2011 11:21 am

Re: Jonas Holös

Inläggav allej92 » tis okt 18, 2011 9:44 am

Användarvisningsbild
allej92
Forumamatör
 
Inlägg: 137
Blev medlem: sön okt 09, 2005 7:43 pm
Ort: Ingelstad

Re: Jonas Holös

Inläggav serra » tis okt 18, 2011 9:50 am

hahahah..kan med 100% säga att den lönen stämmer inte!!!! :)
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Re: Jonas Holös

Inläggav Piggelin » tis okt 18, 2011 9:57 am

473,000:- X 19 månader = 8,987,000:-. Alltså nästan nio miljoner för två säsonger, är det någon som tror på det?
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3846
Blev medlem: ons maj 21, 2003 9:51 pm
Ort: Växjö

Re: Jonas Holös

Inläggav Piggelin » tis okt 18, 2011 10:12 am

http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... 000-kr-i-månaden
Hoppsan, här var det helt andra siffror.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3846
Blev medlem: ons maj 21, 2003 9:51 pm
Ort: Växjö

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster