Everts VLH (18/19) 2.0

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav PutteA » mån okt 12, 2020 6:55 pm

Jag har bara pratat om en Tjeckisk registrerad bil parkerad på Al-lagspelarnas abonnerade parkering. Vet tex inte om U16 tränaren Robert Lis kör tjeckisk reggad bil. Han har ju ändå varit här sedan 2012.

Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav ratscore » mån okt 12, 2020 9:33 pm

PutteA skrev:Jag har bara pratat om en Tjeckisk registrerad bil parkerad på Al-lagspelarnas abonnerade parkering. Vet tex inte om U16 tränaren Robert Lis kör tjeckisk reggad bil. Han har ju ändå varit här sedan 2012.

Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ändå prima skvaller! Älskar den typen av iaktagelser och efterföljande spekulationer :D
Någon som har en idé om vilken tjeck det skulle kunna vara som är så oldschool att han väljer att köra från Tjeckien non-stop (förmodligen med suspen på hela vägen) och direkt hoppa in i en träning? Oavsett så låter det som en hårt jobbande jävel!

Sent from my SM-G981B using Tapatalk
Thats Mr. Ratscore to you..!
Användarvisningsbild
ratscore
Forumproffs

Inläggav Aleks » mån okt 12, 2020 10:48 pm

Man måste ju in på elite prospect och leta checker helt enkelt. Den enda forward jag kan hitta som känns relevant är Ostap Safin. Inte riktigt rosat marknaden på någon högre nivå men är en stor kille som kanske kan trycka iväg pucken iaf. Verkar på väg bort från NA och antagligen billig. För övrigt spelat ungdomshockey i samma klubb som Robert Lis även om det skiljer 2 år (HC Sparta Praha).

https://www.eliteprospects.com/player/2 ... stap-safin

Med en sådan värvning borde det finnas plats för en till längre fram (Rasmussen, fingers crossed).
Aleks
Forumproffs

Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dannedd » tis okt 13, 2020 2:35 pm

Om det var ett A i början av regplåten (bland de 3 första positionerna) så är det en Pragbo och hade stämt med hans (Ostap) bakgrund.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Vehicle ... h_Republic
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs

Inläggav vlk » tis okt 13, 2020 2:59 pm

Underbar research

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum

Inläggav Person » ons okt 14, 2020 8:20 am

Om det blir spel i Sverige så kommer Rasmussen välja Växjö. Det ska väldigt mycket till för att något annat ska ske, säger han själv till SMP.

Jag hoppas på ett sätt att han får ett eller två år till i NA och att han sedan känner sig redo att ”komma hem”. Å andra sidan vill jag ju att han ska landa i Växjö redan denna säsong. Skicka ut Drury på en kant så har vi en andrakedja med 13-40-14. Betydligt bättre produktion kommer det bli därifrån än vad det blir med 14-13-22.
Person
Forumproffs

Inläggav Härmapan » mån okt 19, 2020 4:27 pm

Det pratas ju om att AHL inte kommer att dra igång alls den här säsongen så det kan ju bli aktuellt med något spjut därifrån...

På tal om det så såg en amerikanskregistrerad muskelbil ett par tvärgator från Hallams hus idag...

Det visade sig att den tillhör Gerry Mayhew... Det hade kanske varit nåt - han verkar ju hygglig på att hitta nät iaf - då han gjorde 39 mål på 49 matcher (61 p) i AHL föra året!

https://www.eliteprospects.com/player/1 ... rry-mayhew
Användarvisningsbild
Härmapan
Forumterrorist

Föregående

Återgå till Silly Season