Futurum IF utmanar Lakej Hockey

Här kan du läsa och skriva inlägg som berör Lakej Hockey, innebandy och övrig idrottsverksamhet inom LL.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Futurum IF utmanar Lakej Hockey

Inläggav anderzon » tor dec 12, 2002 1:58 pm

Igår fick jag en förfrågan om träningsmatch mot Futurum IF, ett lag som representerar Dotcom och som spelar i Korpens elitserie. Laget spelar i två serier i Växjö och i Tingsryd.

Självklart har Lakej Hockey tackat ja till utmaningen, men något matchdatum är inte spikat, men matchen förväntas spelas efter nyåret.

Lakej Hockey ser fram emot söndagens match mot "föräldralaget" och vi hälsar publiken välkommen att bevittna en fartfylld, intensiv och spännande derbymatch.

Väl mött!
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav alfax » tor dec 12, 2002 7:51 pm

Matchtid och var köper man förköpsbiljetter ????Hur många ryms runt arenan??
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11960
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav sorren » tor dec 12, 2002 10:10 pm

Är dom inte kloka. Jag pytsade 4 och passade till 2 sist Salami mötte dom för ett par veckor sedan. Ja menar, lakejerna på hemmais, det blir överkörning 8)
Heja Heja Heja Växjö, Växjö Lakers är dom bästa!
Användarvisningsbild
sorren
Forumproffs
 
Inlägg: 563
Blev medlem: fre apr 19, 2002 3:03 pm
Ort: Växjö

Inläggav hassa » fre dec 13, 2002 9:58 am

sorren #445 skrev:Är dom inte kloka. Jag pytsade 4 och passade till 2 sist Salami mötte dom för ett par veckor sedan. Ja menar, lakejerna på hemmais, det blir överkörning 8)



Med risk för att bli halshuggen.... :wink:
Inget ont om kvalitén på Lakejerna men jag undrar om inte Salami är bättre ämn Lakejerna.

Vi har ju "Tobbe med klaffarna" :lol: :lol:
Slutspel!
Användarvisningsbild
hassa
Forumproffs
 
Inlägg: 731
Blev medlem: tis okt 01, 2002 1:06 pm
Ort: Järnvägsknut

Inläggav anderzon » fre dec 13, 2002 10:05 am

alfax skrev:Matchtid och var köper man förköpsbiljetter ????Hur många ryms runt arenan??

Du kan hämta ut förköpsbiljetter på Statoil och 88:an Jour... :wink:
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav sorren » fre dec 13, 2002 2:24 pm

Hassa skrev:
Med risk för att bli halshuggen....
Inget ont om kvalitén på Lakejerna men jag undrar om inte Salami är bättre ämn Lakejerna.


Tycker att lakejerna som har så mycket istid i jämfört med alla andra hobbylag skulle börja organisera spelet. Det hade blivit förbaskat mycket bättre fort. Hade vi börjat dela upp oss i femmor hade det också blivit mer av att "måste upp på söndag". Om vi börjat köra lite övningar så hade nog vår målvakt höjt sig rejält, då man fått mera skott på sig och bättre lärt sig hur han ska agera i olika situationer.

MEN, tycker självklart att vi skulle spela väldigt mycket, men det skulle kanske räcka att lira i en timme för att få fram vilka som är bäst.
Heja Heja Heja Växjö, Växjö Lakers är dom bästa!
Användarvisningsbild
sorren
Forumproffs
 
Inlägg: 563
Blev medlem: fre apr 19, 2002 3:03 pm
Ort: Växjö

Inläggav anderzon » fre dec 13, 2002 3:00 pm

sorren #445 skrev:Hassa skrev:
Med risk för att bli halshuggen....
Inget ont om kvalitén på Lakejerna men jag undrar om inte Salami är bättre ämn Lakejerna.


Tycker att lakejerna som har så mycket istid i jämfört med alla andra hobbylag skulle börja organisera spelet. Det hade blivit förbaskat mycket bättre fort. Hade vi börjat dela upp oss i femmor hade det också blivit mer av att "måste upp på söndag". Om vi börjat köra lite övningar så hade nog vår målvakt höjt sig rejält, då man fått mera skott på sig och bättre lärt sig hur han ska agera i olika situationer.

MEN, tycker självklart att vi skulle spela väldigt mycket, men det skulle kanske räcka att lira i en timme för att få fram vilka som är bäst.

Fortsättningsvis kommer vi att lägga en timme på olika övningar och en timme för spel. Fys får tillsvidare ligga i var mans intresse.
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen


Återgå till Lakej Sport

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster