Matchen i kväll

Här kan du läsa och skriva inlägg som berör Lakej Hockey, innebandy och övrig idrottsverksamhet inom LL.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Matchen i kväll

Inläggav Roger » ons jan 07, 2004 12:54 pm

Matchen ikväll är inställd

Jag var som tidigare sagt nere hos korpen den 16/12 och frågade om det gick att byta dag eftersom vi hade match mot rögle.

Då visste jag inte vilket intresse som det skulle bli för denna resa så jag vågade inte chansa med att få ihop folk.

Han lovade att kolla runt lite på olika alternativ och höra av sig till mig i denna fråga.

Då han ej hört av sig före Jul och de hade julstängt fram till i dag så antog jag att dett var match även för oss i kväll.

Då jag pratade med korpen idag visade det sig att han hade lagt in en annan match på programmet och tagit bort vår helt.

Jag har ej fått något nytt datum av korpen på när denna match kommer att bli av.

Jag tar till viss del på mig skulden för att denna röra har uppstått genom att inte vara mer aktiv vad dett gäller att kolla av med korpen, men anser även att det var en informationsmiss då jag trodde han inte hade löst det eftersom jag ej hade fått något svar.
törstens fiende
Användarvisningsbild
Roger
Forumdemon
 
Inlägg: 1064
Blev medlem: tis okt 01, 2002 7:27 am
Ort: växjö

Ingen fara.

Inläggav per lindh » ons jan 07, 2004 1:27 pm

Ingen fara Roger.
det är korpen som har gjort fel.

hur hittar man tabellen över korpenserien?
Användarvisningsbild
per lindh
Forumamatör
 
Inlägg: 172
Blev medlem: fre nov 07, 2003 5:36 pm
Ort: Växjö

Inläggav sorren » ons jan 07, 2004 9:28 pm

Fy f-n Roger! Det här ska du få äta upp! :wink:

Helt lugnt, men då jag först nu läser inläggen som varit sedan igår, så är det bara till att hänga av sig pungskyddet igen.
Ha det gott så hoppas vi att lakers fixar sista perioden!
Heja Heja Heja Växjö, Växjö Lakers är dom bästa!
Användarvisningsbild
sorren
Forumproffs
 
Inlägg: 563
Blev medlem: fre apr 19, 2002 3:03 pm
Ort: Växjö


Återgå till Lakej Sport

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster