LHE - Autoliv Ravens 20 nov 22:00

Här kan du läsa och skriva inlägg som berör Lakej Hockey, innebandy och övrig idrottsverksamhet inom LL.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav buck » sön nov 23, 2003 8:29 pm

Roger har lovat att det ska finnas Kaffe på matchen på onsdag!!! :) :)
bara DET gör ju det hela mer attraktivt...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5260
Blev medlem: lör nov 09, 2002 3:46 am
Ort: oped.

Inläggav anderzon » sön nov 23, 2003 8:40 pm

Det är bara en tidsfråga innan vi säljer popcorn och korv också...
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav LaKaj » sön nov 23, 2003 9:59 pm

Att vi har en egen materialare är ju kul och man brukar dunka Roger i ryggen och vi ler åt varandra för att vi tycker att det är kaxigt. Men det är ju så ofantligt mycket mer än så!!!

Jag tycker Roger gör en insats för Lakejerna som är obeskrivlig (ovärderlig?)! Att se Roger gå omkring med "snickarbältet" och nästan leta efter klubbor som behöver omtejpas, springa in till Bulten och fixa material när det behövs, se till att alla har vatten, ordna med tröjorna (även tvättning av dem med förmodar jag), knata ner på stan och fixa sponsorer när vi behöver något nytt (20 galgar senast, men ändå), stiga upp i ottan för att vattenflaskorna ska vara fyllda tills vi kommer bakfulla kl.9 en söndag morgon och finns med på varje match "mittinatten" osv.

Att dessutom fixa allt detta med ett leende på läpparna och en välutvecklad "yrkesstolthet", det är inte bara en kul grej och något som är kaxigt. Det är f*n i mig helt fantastiskt!!! Det måste prisas så småningom, tycker jag!
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Användarvisningsbild
LaKaj
Forumdemon
 
Inlägg: 1563
Blev medlem: fre apr 19, 2002 11:29 pm
Ort: Från blå. Rakt upp i krysset!

Inläggav anderzon » sön nov 23, 2003 10:07 pm

Instämmer fullt med Lakaj...
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav sorren » tis nov 25, 2003 9:55 pm

Helt riktigt Lakaj! Roger, du är fan lagledaren och materialaren personifierad, helt grym. Skulle man slå upp en ordbok på materialare, så hade det varit en bild på Roger, och en liten text med bulten. :D
Heja Heja Heja Växjö, Växjö Lakers är dom bästa!
Användarvisningsbild
sorren
Forumproffs
 
Inlägg: 563
Blev medlem: fre apr 19, 2002 3:03 pm
Ort: Växjö

Föregående

Återgå till Lakej Sport

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster